Mooi boeket, exact zoals het er op de foto uitzag, op het juiste tijdstip bezorgd!

oke

oke

• Boeket

snelle en toch een correcte levering

Door mijn fout is het boeket bij een verkeerd huisnummer bezorgd. Op eigen initiatief van de bloemist, (hij zocht zelf het goede adres en huisnummer op), is het correct bezorgd.

• Boeket

Een kleurvolle beleving met een persoonlijke touch

Makkelijk om te kiezen, mooi om te geven.

koninklijk boeket!

uitstekend

• Boeket

Mooie rouwboeket,netjes op tijd geleverd.

Zeer slecht

Ik heb een boeket rozen met vaas besteld voor € 85. Ze werden donderdag 27 juli bezorgd voor mijn 56e huwelijksdag op 28 juli. Het water in de vaas was al tamelijk groen maar ik dacht "dat hoort misschien zo". Zaterdag begonnen ze al te verwelken en bruin te worden. De rozen begonnen vanuit de kern weg te rotten. Gisteren hebben we de helft weg gegooid en vandaag of morgen gaat de rest in de kliko. Ik heb het gevoel dat het boeket al bij aflevering niet vers was. Ik wil graag mijn geld terug of een nieuw boeket.

Mooi boeket

Mooi op tijd geleverd super

Precies op tijd aangekomen

Boeket naar Duitsland laten versturen. Wel hoge veezendkosten Maar precies op tijd geleverd. Kwaliteit werd goed beoordeeld door ontvanger. Al.met al blij.

beroerd

Afgelopen zaterdag kreeg ik bericht dat de bloemen waren bezorgd. Maar degenen aan wie ik ze stuurden zouden altijd gereageerd hebben indien ze die bloemen ontvangen zouden hebben. Daardoor afgelopen maandag toch maar eens gepolst of ze iets ontvangen hebben. Niets... Daarna contact opgenomen en toen zijn ze alsnog bezorgd. Mijn afdronk. er wordt niet bezorgd maar doet alsof dat wel zo is omdat de meesten dat toch niet controleren. Hoe kan ik nu in de toekomst nog een order plaatsen zonder daarna zelf te controleren of de bloemen ontvangen zijn? En dat controleren is niet echt aardig. Zo van 'heb je mijn bloemen ontvangen?'. Nee, gewoon slecht...

Prachtig boeket

Ik had een boeket besteld voor mijn vertrekkende collega. Het was een prachtig boeket met hele mooie kleuren. Bezorging was goed.

• Boeket

Ik vond t fijn dat n medewerker mij belde omdat er een bepaalde bloem niet was en of hij er een bijpassende bloem bij mocht steken.

• Boeket

Snel geregeld en geleverd, prachtig boeket

In een handomdraai een mooi boeket als cadeau laten leveren.

Uitstekend gegaan

Uiterst tevreden ontvanger

• Boeket

Goede service maar website werkt niet altijd

Fleurop heeft goede betrouwbare service. De website heeft weleens kuren en dat zorgt ervoor dat ik toch regelmatig bij concurrenten moet bestellen.

Prachtig

prachtig boeket en de service was top.

• Boeket

Mooie bloemen, vriendelijke bezorging, keuze voor snelle bezorging

Prima keuze Bezorger was heel vriendelijk Fijne keuze voor een snelle bezorging (twee dagen later al) Vind het boeket wel duur maar ik heb geen kennis van inkoop e.d.

Fantastische service

Snelle levering in het buitenland. Schitterend boeket.

• Boeket

Vrienden gelukkig maken op afstand

Je krijgt, wat je ziet.

Supersnel, maar wel duur

De service is prima. En daar betaal ik ook graag voor. Het boeketje was mooi, maar wel klein voor de prijs die gerekend wordt. De kleur was ook afwijkend. Ik had blauw besteld. Daar kan iets verbeterd worden.

• Boeket

Had er meer van verwacht

Heb op tijd besteld alleen werden de bloemen pas de volgende dag laat in de middag bezorgd. Was gewend dat je een berichtje zou horen als het bezorgd was alleen ook dat kreeg ik biet moest zelf bellen naar degene waar ik het naar toe gestuurd had.

Snel en betrouwbaar

Ik was op zoek naar een mogelijkheid om een boeket bloemen te bestellen, zonder dat ik daarvoor naar de winkel moest gaan. Ik vond Fleurop. Eigenlijk was het boeket binnen een minuut bestelt en werd dezelfde dag nog bezorgd. Ideaal.

• Boeket

Als je een boeket bloemen besteld. Zien ze ook zo uit. en op de dag geleverd dat je ze besteld hebt . Bedankt hiervoor .

geweldige service

's ochtends besteld bevestigd en 's middags met bevestiging geleverd. helemaal toppie

Top punt

Zeer mooie bos bloemen