Snel en betrouwbaar

Ik was op zoek naar een mogelijkheid om een boeket bloemen te bestellen, zonder dat ik daarvoor naar de winkel moest gaan. Ik vond Fleurop. Eigenlijk was het boeket binnen een minuut bestelt en werd dezelfde dag nog bezorgd. Ideaal.

• Boeket

Als je een boeket bloemen besteld. Zien ze ook zo uit. en op de dag geleverd dat je ze besteld hebt . Bedankt hiervoor .

geweldige service

's ochtends besteld bevestigd en 's middags met bevestiging geleverd. helemaal toppie

Top punt

Zeer mooie bos bloemen

Prachtige bezorging

Bezorging op tijd! Mooi boeket! Prima verzorgd! Ik stuur al een aantal jaren boeketten via Fleurop en ze zijn altijd op tijd geleverd en mooi!

Super mooi!

Ik heb bloemstuk laten bezorgen. Ik was in eerste instantie sceptisch, want wist niet hoe groot het bloemstuk zou zijn. Toch besteld en laten bezorgen. Ik was blij verrast! Wat een mooie bloemstuk precies zoals op het plaatje en een mooie grote bos voor €50,00. Zeker een aanrader!

Snelle bezorgservice.

Goed bedrijf.

Zeer tevreden.

Prima geregeld om online boeket zoals gewenst te laten verzorgen en bezorgen.

Bezorgd zoals afgesproken

Ik weet niet hoe ze het boeket vond, deze persoon is ernstig ziek en heeft niets laten weten. Maar ik ga er vanuit dat het goed was. Dankjewel

Goede ervaring met Fleurop

Mooi boeket geleverd. Wat ik jammer vind is dat je het telefoonnummer van de ontvanger moet doorgeven, zonder te weten of de ontvanger dit wel wilt.

Makkelijke site, snel geleverd

Op de site een boeket met chocolade uitgezocht en de volgende dag zoals verwacht bezorgd. Het boeket was dubbel genieten groot

Redelijk

Het boeket was anders/minder mooi dan op de foto. Toevallig was ik bij de aflevering van de bloemen bij het rouwcentrum . Ik vond dat de medewerker slordig met de bloemen stond te zwaaien

• Boeket

Bestelling makkelijk geregeld en mocht je iets vergeten zijn nemen ze gewoon even contact met je op Een extra service zou kunnen zijn als er een foto van het boeket wordt toegestuurd en dit niet hoeft te vragen bij de ontvanger Mvg

Slecht.

Lelijk grof boeket met veel te veel groen opvulling

Prim

Keurig op het afgesproken tijdstip een mooie bos bloemen afgeleverd

Prachtig boeket

Prachtig boeket volgens de ontvanger. Op juiste tijd geleverd zoals gevraagd. Bestellen via internet gaat prima.

• Boeket

De ontvanger vond het een prachtig boeket

Snelle actie ...

Mooie bloemen

Voor de ontvanger was het niet duidelijk wie de bloemen had verstuurd

Top Service

S’morgens bloemen besteld en na een paar uurtjes al thuisbezorgd!

• Boeket

Te weinig bloemen voor wat ik heb betaald

Als ik het boeket wat ik heb gehad vergelijk met het boeket op de site dan is het veel kleiner en dat viel erg tegen

• Boeket

Een goed verzorgde bestelling.

Het bestelde boeket was heel goed verzorgd.

• Boeket

Boeket was nog mooier dan het plaatje, bezorging uitstekend. Ontvanger was zeer verguld. Prima service en bestellen was makkelijk met niet te veel kliks. Ik kom terug!

Prachtig!

Makkelijk besteld en supersnel geleverd (dezelfde dag nog)!!

• Boeket

Had op 23/7 een bouquet besteld voor mijn vriendin in India. Zou op 26/7 afgeleverd moeten worden. Op 27/7 nog steeds geen bericht dat ze afgeleverd waren. Even gebeld met de klanten service. Hoefde alleen maar mijn naam te melden en ze kon meteen zien wat en wanneer ik de bloemen besteld had. Zou contact opnemen met de leverancier. Bleek dat mijn vriendin een paar daagjes met haar verjaardag weg was geweest. Kreeg op 27/7 bericht en een telefoontje dat de bloemen bezorgd waren. Ook van mijn vriendin met foto. Wat een TOP service heel blij mee! Kost wat maar dan heb je wat!!!!

• Boeket

In principe werkt het, maar mi overzichtelijk aanmeldfotmulier en niet werkende betalingslink waard

Zie boven

1 De Schutterij