Prachtig!

Makkelijk besteld en supersnel geleverd (dezelfde dag nog)!!

• Boeket

Had op 23/7 een bouquet besteld voor mijn vriendin in India. Zou op 26/7 afgeleverd moeten worden. Op 27/7 nog steeds geen bericht dat ze afgeleverd waren. Even gebeld met de klanten service. Hoefde alleen maar mijn naam te melden en ze kon meteen zien wat en wanneer ik de bloemen besteld had. Zou contact opnemen met de leverancier. Bleek dat mijn vriendin een paar daagjes met haar verjaardag weg was geweest. Kreeg op 27/7 bericht en een telefoontje dat de bloemen bezorgd waren. Ook van mijn vriendin met foto. Wat een TOP service heel blij mee! Kost wat maar dan heb je wat!!!!

• Boeket

In principe werkt het, maar mi overzichtelijk aanmeldfotmulier en niet werkende betalingslink waard

Zie boven

• Boeket

Netjes op tijd de bloemen bezorgd.

Netjes op tijd de bloemen bezorgd.

• Boeket

Boeket mooi maar te laat bezorgd

Ik had mijn boeket besteld voor afgelopen dinsdag omdat ik dan bij diegene was waarvoor die was. Om 15.45 werd het boeket pas bezorgd. Mijn ervaring met Fleurop is dat de boeketten voor de middag al bezorgd worden. Graag de volgende keer iets eerder bezorgen.

• Boeket

op tijd geleverd van de ontvanger een foto gekregen zag er mooi uit

Mooi boeket

Goede correcte afhandeling

Slecht

Bloemen besteld voor mijn ouders hun trouwdag. Mooi boeket met rozen, naar mijn mening ook vrij duur. Maar dat heb ik het er natuurlijk wel voor over. Vader stuurt een foto van het boeket met een bedankje erbij. Wat was het een onwijs lelijk boeket én het leek nog niet misschien op hetgeen wat ik besteld had. Ik snap dat sommige bloemisten niet dezelfde producten in huis hebben, maar er mag dan, vind ik, wel even contact opgenomen worden oid.

• Boeket

Precies zoals ik had gekozen de juiste bloemen bezorgt

Ik heb mooie bloemen kunnen sturen naar iemand en de bloemen die ze heeft gekregen zien er uit als het voorbeeld wat ik koos. De dame overver was erg verrast en er heel erg blij mee , mijn missie is hiermee geslaagt

Niet okay

Zijn niet bezorgd

• Boeket

Ruime keuze uit prachtige boeketten in verschillende stijlen en prijsklassen, eventueel aangevuld met cadeaus.

was moeilijk.

moest telkens opnieuw beginnen omdat ik de voornaam van degene waar het boeket heen moest niet wist. gewoon a, h of s was niet genoeg. ik zit aan de andere kant van de wereld en de betaling ging ook al niet soepel. het ging steeds naar mijn New Zealand bank account wat ik niet wilde. ik wilde in Euro's betalen.

Bloemen worden keurig afgeleverd. Bovendien snel. Ben erg tevreden

Klein boeket

Ik had het grootste boeket besteld, maar voor het geld vond ik het nog steeds een heel klein boeket. In de winkel heb je voor hetzelfde geld een groter boeket.

• Boeket

Niet goedkoop, maar makkelijk en lekker snel.

Mooi boeket, maar eerst kreeg ik een mail dat het boeket niet bezorgd kon worden en tien minuten laten dat het bezorgd was. Wat nu? Heb jullie helpdesk gebeld en daar werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Het boekte bleek tóch bezorgd. De bezorger had mij natuurlijk zelf moeten bellen: "Sorry meneer. Foutje, maar het boeket is bezorgd". Fouten maken we tenslotte allemaal. Dat is geen ramp.

• Boeket

Eerste keer besteld maar ga hier altijd bestellen!

Mooi boeket en op tijd geleverd toppie kwaliteit

• Boeket

De bloemen werden op tijd bezorgd en was overeenkomstig wat ik had besteld. Keurig hoor.

• Boeket

Het was een mooi boeket er is een foto gestuurd van het boeket. Maar dit was niet mijn keuze ik had een roze boeket uitgezocht maar er is een heel erg bont boeket bezorgd. Dit vind ik heel jammer.

• Boeket

Mooie overzichtelijke site. Makkelijk en snel te bestellen. Ontvangster boeket belde mij op om te zeggen dat ze heel blij was met het boeket.

Gemak

Het bestellen en betalen van bloemen is heel gemakkelijk!

• Boeket

Erg prijzig boeket en dan ook nog bezorgkosten.

Ik vind de boeketten bij Fleurop erg prijzig en dan komen de bezorgkosten er ook nog bovenop. Het boeket was wel mooi en voldeed wat dat betreft aan de verwachtingen. De bezorging was ook mooi op tijd.

• Boeket

Heel tevreden goed geholpen met de bestelling aan empathie ontbrak het niet goede toon en vriendelijk

• Boeket

Een dag te laat bezorgd!

Ik had ivm een overlijden een bos bloemen besteld samen met een (rouw)kaart met een persoonlijke tekst. Deze bos bloemen heb ik ruim vóór 14.00uur besteld zodat deze dezelfde dag nog bezorgd zou worden. Echter is deze bos pas de vólgende dag aangeboden, precies op het moment van de begrafenis waardoor er natuurlijk niemand thuis was! Hierdoor hebben ze de bloemen twee dagen later ontvangen dan ik aangegeven had!

Topservice

Supermooi boeket en levering de volgende dag. Top!

• Boeket

Boeket werd door drukte dag te laat geleverd maar werd netjes over gebeld. Kan gebeuren. Is goed opgelost

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij