Prachtig boeket!

Het mooie en zeer grote boeket werd al een paar uur na de bestelling bezorgd.

Supersnelle service

Duidelijke site waar ik een bos bloemen kon uitkiezen. En tot mijn grote verassing werd de bos al binnen 1 uur afgeleverd!

• Boeket

Het boeket had ik besteld voor de trouwdag van mijn zoon en schoondochter en dat is heel erg gewaardeerd. Het was een mooi bont boeket met een vaas erbij.

Fantastisch!

De ontvanger was erg enthousiast over het boeket en stuurde mij er een foto van. Het boeket zag er inderdaad prachtig uit!

Netjes

Netjes en snel.

Perfect !

Alles perfect bezorgd !

• Boeket

Bijzonder ervaring dat je de volgende dag van vrienden in het buitenland al een bericht krijgt

Fantastisch! Maandagavond besteld en dinsdagochtend al bezorgd in Kroatië. De bloemist aldaar had eerst gebeld of E thuis waren en is toen gaan bezorgen. Geweldige reactie ontvangen, zij blij dus wij blij.

Prachtig boeket!

• Boeket

Goed verzorgd en bezorgd!

Er werd een mooi boeket bezorgd en keurig op tijd

Verrassend snel!

Een heel mooi boeket voor de geboorte van achternichtje om 13 uur besteld en dezelfde middag werd het nog bezorgd! Wat een snelle service!

Prijzig maar Schitterend boeket

Makkelijk en snel uitzoeken van een boeket dat op een plek wordt afgeleverd waar je niet zelf kunt zijn is heel prettig. Dit is super gelukt, ontvangers heel blij gemaakt. Deze luxe moet wel duur worden betaald, dus dat betekent een ⭐️ minder.

Super fijn

Omdat ik voor een verjaardag een bloemetje wilde laten bezorgen heb ik gekozen voor Fleurop. Het fijnst is dat je zelf een dag kunt kiezen en zelfs al weken vooruit. Er is dus nu echt geen excuus meer om iemand niet te feliciteren :). De bloemen zijn erg mooi maar het was leuk geweest als Fleurop mij zelf ook even een foto van het boeket had gestuurd bij het afleverbericht.

• Boeket

Snel een bloementje kunnen regelen en dat ging via Fleurop snel en effectief. Kreeg, op de dag en de tijd dat het bloementje was bezorgd, ook meteen een melding via mijn telefoon dat het was bezorgd. Een geruststelling. Voldoende keuze, al was het me niet altijd duidelijk of ik een andere bos bloemen had kunnen kiezen met vaas. Nu kon ik volgens mij maar uit 1 bos bloemen met vaas kiezen, terwijl ik misschien wel een andere bos had willen kiezen ook met vaas.

• Boeket

Vanuit buitenland binnen enkele minuten een bestelling voor Nederlands adres geregeld. Uitvoering van bestelling binnen 24 uur naar tevredenheid (en volgens afspraak) verzorgd. Gehele traject kon goed worden gevolgd, prima terugkoppeling op essentiële momenten.

• Boeket

Het bestellen van de bloemen is gemakkelijk en voldoende keus, gewoon heel goed.

• Boeket

Smorgens besteld 2 uur later bezorgd. Echt wauw!! En de persoon die het ontving was echt heel erg tevreden met de mooie zomer bos en mooie vaas!

Geen klagen was goed geregeld

Geen klagen was goed geregeld

Uitsluitend positief

Nadat de bloemen waren besteld en betaald kreeg ik al vrij snel een telefoontje van de ontvanger met de complimenten voor de mooie bos rozen. Zo snel had ik niet verwacht. Chapeau. Een foto van het boeket kan ik niet uploaden omdat ik de opdrachtgever en niet de ontvanger ben.

Snelle levering, matig boeket

Ik bestel geregeld bij Fleurop en tot dusver altijd erg tevreden. De personen aan wie ik ze stuur, sturen mij meestal een foto van het boeket. Echter schrok ik deze keer wel toen ik een foto van het boeket ontving. Ik had de seizoensverrassing besteld en rekende hiervoor 26.40 euro af. Ik had juist verwacht omdat het om seizoensbloemen zou gaan dat ze voor dit bedrag toch wel een leuk boekettje zouden kunnen afleveren maar dit vind ik zelf toch wel heel karig. Gelukkig waren de ontvangers van het boeket er niet minder blij om, het gebaar is toch belangrijker houd ik mij dan maar voor.

• Boeket

Mooi boeket en goede klantenservice

Het boeket te bestellen was eenvoudig, met de verschillende mogelijkheden. De klantenservice belde me op, dat de bloemist niet de bloemen had , die op de afbeelding stonden, (die werden de dag erna weer vers geleverd) en of ik dan andere bloemen wilde, of dat het boeket de dag erop dan geleverd zou kunnen worden. Dat vind ik goede service. Alleen maar goeie ervaringen.

• Boeket

Ik heb abusievelijk het kantooradres opgegeven van de uitvaart onderneming. De bloemist heeft apart een dienst ingezet om de bloemen nog op tijd bij het uitvaart centrum te krijgen. Geweldige service!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Waardeloos

De bos bloemen was heel raar samengesteld. Het zag er niet uit. Ik ben zeer teleurgesteld.

Best kleine bos

Voor mijn jarige beste vriendin bloemen en chocola besteld. Bij elkaar maar liefst 50,- maar de bos was best klein. Jammer!

de bestelling is uitgevoerd

de bestelling is uitgevoerd hoorde ik van de ontvanger. helaas kreeg ik van Fleurop, in tegenstelling tot vorige keren, geen bericht dat het bestelde boeket was afgeleverd. dat vond ik wel vervelend, want dan moet je de ontvanger ernar gaan vragen en dat is nuet netjes en balen. dus nee, niet geheel vkij en tevreden deze jeer

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ