Waardeloos

De bos bloemen was heel raar samengesteld. Het zag er niet uit. Ik ben zeer teleurgesteld.

Best kleine bos

Voor mijn jarige beste vriendin bloemen en chocola besteld. Bij elkaar maar liefst 50,- maar de bos was best klein. Jammer!

de bestelling is uitgevoerd

de bestelling is uitgevoerd hoorde ik van de ontvanger. helaas kreeg ik van Fleurop, in tegenstelling tot vorige keren, geen bericht dat het bestelde boeket was afgeleverd. dat vond ik wel vervelend, want dan moet je de ontvanger ernar gaan vragen en dat is nuet netjes en balen. dus nee, niet geheel vkij en tevreden deze jeer

• Boeket

Beautiful flowers which arrived precisely on time

Beautiful choice and efficient delivery

uitstekend

Mooi

Helaas werd binnen het tehuis eerst het verkeerde boeket afgeleverd. Dir leverde bij mijn tante de nodige emotie, daar de bezorgde bos veel te groot was. Gelukkig is een en ander snel hersteld en de bos die bestemd was voor een ander op de juiste plek afgeleverd. Mijn tante heeft uiteindelijk de goede bos ontvangen

uitstekende ervaring

de gezonden bloemen waren goed verzorgd en mooi boeket

• Boeket

Wijzigingen perfect uitgevoerd incl.. nette terugkoppeling

Ik had 's avonds voor de dag erop een boeket besteld, dat ik wilde laten bezorgen. Echter na de bestelling bleek ik een heel verkeerde datum had staan. De feestdag was pas 1,5 maand lateren en het boeket moest dus pas 1,5 maand later worden bezorgd. 'S ochtends gebeld en de bezorgdatum kon gelukkig worden uitgesteld. Ik kreeg netjes een bevestiging van de besproken wijziging. De bezorging van het mooie boeket is op de juiste datum uitgevoerd. Helemaal top!

Heel mooi boeket

Geweldig mooi boeket en op tijd geleverd

• Boeket

Mooie bos, zelfde dag nog bezorgd

Zaterdag bestemd, zelfde middag nog bezorgd. Ontvanger meldde dat het een prachtig boeket was.

• Boeket

mijn dochter was niet thui en heeft later een nieuw geweldig mooi boeket gekregen, Top!

mijn dochter was niet thuis en heeft later een geweldig mooi boeket gekregen! Top!

• Boeket

Prima website en snelle levering!

Bestelling naar Duitsland snel en accuraat geleverd!

Fantastisch!

Mooi boeket voor mijn kleinzoon en dochter laten bezorgen. Zij liepen de vierdaagse in Nijmegen voor een goed doel . A.L.S. actie. Ze hebben het dubbel en dwars verdiend.!

snel en mooie boeketten

altijd netjes geleverde kwaliteit

Niet correct bezorgd

Men heeft de bloemen gewoon voor de deur neergezet en daardoor is het boeket beschadigd

• Boeket

Boeket geleverd op juiste dag en volgensvafveelding

Handig netjes en snel

Afgelopen zaterdagochtend online een boeket besteld en het boeket is keurig op tijd besteld. Het was ook een net en vers boeket!! Wij waren tevreden.

• Boeket

Top… levering nog dezelfde dag

Even iemand een hart onder de riem geven. ‘S morgens besteld, ‘s middags afgeleverd!. TOP!

Helemaal goed

Makkelijk bestellen, veel keuze, ideaal als mensen ver weg wonen.

Goed.

Jammer dat ik online niet lukte m’n gift carts te gebruiken. En het via iDeal moest betalen

• Boeket

Goede hulp tijdens bestellen! Boeket zelf niet kunnen bekijken maar via andere foto gekregen van het boeket en het kwam overeen met wat ik had besteld

gier

• Boeket

Zeer slecht boeket voor die prijs!

De klantenservice is inmiddels op de hoogte van mijn mening over de geleverde kwaliteit!

Heel goed geregeld

Ik werd door de klantenservice gebeld, omdat er nog vragen waren. Het betrof twee rouwboeketten. Een boeket kon wel twee dagen voor de uitvaart bezorgd worden, maar het kleine boeket moeilijker. In overleg is gekeken of de bloemen op oase gestoken kon worden of dat er een vaas beschikbaar zou worden gesteld. Ik kon maar een rouwboeket tegelijkertijd bestellen, terwijl er wel een icoontje van "verder winkelen" beschikbaar was. Toen ik hier een vraag over stelde, kreeg ik gelijk te horen dat dat niet kon, maar dat de dubbele bezorgkosten veranderd zouden worden in eenmaal bezorgkosten. Ik heb inmiddels ook het bedrag teruggestort gekregen. Hartelijk dank hiervoor.

• Boeket

Ben zeer tevreden over jullie service en jullie bedrijf!

Als ik een boeket van jullie bedrijf aan mijn familie of vrienden geef, zijn ze daar heel bij mee!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ