Heel goed geregeld

Ik werd door de klantenservice gebeld, omdat er nog vragen waren. Het betrof twee rouwboeketten. Een boeket kon wel twee dagen voor de uitvaart bezorgd worden, maar het kleine boeket moeilijker. In overleg is gekeken of de bloemen op oase gestoken kon worden of dat er een vaas beschikbaar zou worden gesteld. Ik kon maar een rouwboeket tegelijkertijd bestellen, terwijl er wel een icoontje van "verder winkelen" beschikbaar was. Toen ik hier een vraag over stelde, kreeg ik gelijk te horen dat dat niet kon, maar dat de dubbele bezorgkosten veranderd zouden worden in eenmaal bezorgkosten. Ik heb inmiddels ook het bedrag teruggestort gekregen. Hartelijk dank hiervoor.

• Boeket

Ben zeer tevreden over jullie service en jullie bedrijf!

Als ik een boeket van jullie bedrijf aan mijn familie of vrienden geef, zijn ze daar heel bij mee!

Oke

Ik heb vaker bloemen laten bezorgen waren over het algemeen goed, enkel blijven de bloemen nooit super lang mooi waardoor ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed vind. Ik betaal 115 euro voor 30 rozen inclusief bezorging en die waren binnen 5 dagen niet meer mooi… In het vervolg koop ik liever een bos bloemen bij de supermarkt voor me naasten van 5 euro…

Alles prima geregeld

Ik moest telefoon nummer invullen van de geadresseerde, wist ik niet Als ik niets invul kan ik niet verzenden, gebeld , mag ook mijn eigen telefoonnummer invullen, maak dit meteen duidelijk bij het invullen.

Het boeket was mooi.

Netjes bezorgd.

• Boeket

En bos bloemen besteld voor en collega.Top gegaan mooie bos ook nog. Makkelijke site om te bestellen.

• Boeket

Totaal verkeerde info doorgegeven over bezorging

Wonend in het buitenland moet de info die doorgegeven over bezorging betrouwbaar zijn! En daar ben ik niet meer van overtuigd na deze order.

onvoldoende communicatie

ik kreeg een bericht van Fleurop dat de geadresseerde niet thuis was en dat die een bericht heeft gekregen. De geadresseerde is 94, half blind en waarschijnlijk opgehaald voor zijn verjaardag die dag. Ik heb geen persoonlijk contact met hem dus weet nog steeds niet of het boeket nu wel of niet is afgeleverd.

• Boeket

Mooi boeket en op tijd geleverd.

Alles wat ik hierboven zeg, zegt voldoende!

• Boeket

Prijs en grote komt totaal biet overeen

Ik heb 29,40 afgerekend maar ik schrok van de foto die ik kreeg van de persoon die ik het heb gestuurd. Dit is niet voor herhaling vatbaar want heb voor een middel boeket gekozen. Ik wil niet weten hoe een kleine bos eruitziet. Ik schaam me voor het verzenden van deze paar takken.

• Boeket

De bloemen moesten naar een lastig bereikbaar gebied. Ik ben gebeld en in overleg is er gezorgd voor een goede oplossing.

• Boeket

Mooie bloemstukken en juiste service

Snelle en perfectewlevering

Fantastische service

Het verkeerde adres doorgeven, werd gebeld door de klantenservice en bij doorgegeven van het juiste adres heeft de bezorger zonder extra kosten de bloemen dezelfde avond nog bezorgd. Super service, dank daardoor

Super en snel geregeld

Droevig bericht bij een vriendin...naar de site van fleurop en dan is het bestellen en ook nog heel snel bezorgd...top

top boeket

fantastisch boeket XL

betrouwbaar

Het boeket zag eruit zoals op de foto, toen ik het boeket bestelde.

• Boeket

Heel erg snel besteld en mooie bos bloemen!

Ik had om 11 uur besteld, en de bloemen waren om 14 uur al bezorgd. Prachtige bos bloemen.

• Boeket

Ga altijd na of de persoon de bestelde boeket mooi vindt! Daarna vraag ik of de bloemen vers zijn. Vraag ook of ze mij foto’s willen sturen van het boeket, om zelf te bepalen of afzonderlijke bloemen voldoen. Groetjes René.

Blije vriendin

Ik wilde mijn lieve vriendin verrassen met een leuk en fleurig boeket op haar verjaardag. Dat is helemaal gelukt; dankzij de buren. Ik had bij de bestelling aangegeven dat het boeket laat George moest worden, omdat ze net op haar verjaardag een vol en druk programma had en dus tegen de avond pas thuis was. Nu werd het eind van de middag bezorgd en was ze nog niet thuis. Jammer.

Niet goed

Bloemstuk zou zaterdag 22 juli bezorgd worden, maar ik heb daar geen bevestiging van gehad, dus ik weet niet of het wel of niet bezorgd is.

• Boeket

Het prachtige boeket met vaas werd snel geleverd. Ik had een fles prosecco erbij besteld, deze was erg lekker! In één woord dus: super!

Prettig geregeld.

Mooie bos bloemen overtreft mijn verwachtingen. Keur netjes en op tijd geleverd. Kan nog niet zeggen over de versheid van de bloemen dat gaan we zien. Tot zover zeer tevreden.

• Boeket

Het boeket is heel enthousiast ontvangen door degene voor wie ik het bestelde.

• Boeket

Veel te duur voor herhaling

Boeketje is redelijk klein voor de prijs die je ervoor betaald!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ