Snelle levering, maar ik schrok van het verschil tussen het plaatje op de website en het geleverde b

Voor 12.00 besteld en en smiddags al bezorgd. Het verschil tussen het plaatje en geleverde boeket schrok ik van. Het is de €35 niet waard, hetgeen ik besteld heb was een vrolijk plukboeket. Er zat veel te weinig kleur en bloemen in. Heel erg jammer En eigenlijk schandalig.

Bezorgd in oekraine top

Dank jullie wel. De bloemen zijn in oekraine op de gevraagde tijd en dag keurig bezorgd. Superfijn. Dank je wel.

Prima geregeld

Prima ervaring alles snel en zeer goed geregeld service ook uitstekend

Goede service en kwaliteit

Het boeket was weliswaar voorgevormd, maar de ontvanger was bijzonder blij. Toen ik op het laatste moment nog een verandering aanvroeg voor de tekst op het kaartje, heeft de Klantenservice daarover meteen contact opgenomen met de bezorger. Deze heeft dat nog speciaal aangepast. Fijne service!

• Boeket

Zeer tevreden over het prachtige rouwstuk

Hoge kwaliteit en extra wens van de korenaren uitstekend uitgevoerd. Dank

Geweldige bloemen

Echt een super mooi boeket! Prachtige keuze

Attente verzorging

Prima, afzender vergeten toch even contact met ons opgenomen, aardig.

tevreden

een heel mooi boeket tegen een redelijke prijs

Volledig naar verwachting

In de avond besteld en de volgende dag voor 11.00 bezorgd.

• Boeket

ik ben een tevreden klant

de ontvanger vond het boeket heel mooi en was blij verrast. Ik vond het toch niet helemaal gemakkelijk om de bestelling af te ronden. Ik wist bijvoorbeeld het telefoonnummer van de ontvanger niet en toen kwam ik niet verder omdat het invulveld leeg was. Had toen weer mijn eigen telefoonnummer ingevuld en kwam toe wel verder. Maar goed het kan zeker aan het ontbreken van vaardigheid van mij liggen om te gaan met deze digitale activiteit. Mijn enige excuus is mijn leeftijd. Ik ben een oude man!

• Boeket

Duur , zonde van het geld.

Enorm dure bos besteld , allereerst een klein bosje voor dat bedrag En na alles goed gedaan te hebben hangen de bloemen nu na 3 dagen al op half 7

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Snel.

X

• Boeket

boeket voldeed aan de verwachting

zoals ik gewend ben was het weer fantastisch

• Boeket

Tevreden over bestellen, boeket en levering.

Gemakkelijk en tevreden.

• Boeket

Het leek op wat ik besteld had

Jaren geleden is het wel eens heel erg fout gegaan bij Fleurop maar nu was het gelukkig naar verwachting, heel fijn. Bij zo’n gelegenheid kun je het maar 1 keer goed doen. Dus dank

• Boeket

Mooie bloemen en tijdige levering

Mooie bloemen en nagenoeg altijd levering op tijdstip zoals aangevraagd

Jullie waren fantastisch

Onze fout hebben jullie goedgemaakt. Dat zijn bijzondere dingen!

• Boeket

Bloemen waren prachtig en o tijd bezorgd

Tijdig geleverd volgens afsprrak

Ruime keuze qua bloemen en extra s

• Boeket

de bos was erg mooi de ontvanger erg blij maar een hoop geld voor bloemeng

goedemorgen de bloemen zijn netjes bezorgd enkel is de prijs van bloemen niet erg leuk meer en dan komen er nog bezorgkosten en mogelijk kosten van een kaartje bij dan is het uitendelijke totaal bedrag niet bepaald gezellig meer

Het boeket werd 1 dag tw vroeg bezorgd

Het boeket was eigenlijk erg mooi maar werd jammer genoeg 1 dag te vroeg bezorgd waardoor de bloemen tijdens de uitvaart niet meer in goede staat waren. Erg jammer. Ik had de juiste datum aangegeven.

• Boeket

Vind t niet prettig om het tel no van de persoon waar t afgeleverd wordt te moeten vermelden. Voor mij is de verrassing weg als die eerst gebeld wordt. Misschien aparte regel toevoegen

• Boeket N.v.t.

Gemakkelijk

Voldoende keuze op website. Duidelijke instructies Melding dat ontvanger niet thuis was, vind ik prettig om te weten

• Boeket

Zij hebben ons uitstekend geholpen.

Wij hebben contact gehad met een van jullie medewerkers en zij heeft ons goed geholpen.

• Boeket

Ontevreden over de geleverde dienst; te duur en slechte klachtafhandeling

Beste Fleurop, Bestelproces is op zich prima, van afstand (in mijn geval ;) duidelijk en overzichtelijk een bos bloemen laten bezorgen bij een vriendin. Vriendin stuur mij een foto van de bos als bedankje maar ik constateer dat er lang niet alle bloemen inzitten als ik besteld heb. Ik vind 109 euro veel geld voor een bos bloemen en al helemaal als blijkt dat er niet wordt geleverd wat ik heb besteld. "Klantenservice" (tussen haakjes ja) geeft aan ik een foto van boven moet aanleveren ipv van opzij. Ik geef aan dat ik de bos aan een vriendin heb gegeven (met een reden in mijn geval om iets goed te maken) dus wil haar niet lastigvallen om te vragen om een andere foto omdat ik een issue heb met het bedrijf die de bloemen bezorgd. (trouwens hoe denken jullie erover als het zou gaan om iemand die is overleden.. vragen jullie dan ook maak nog even een foto van bovenaf want dan kunnen we zien welke bloemen er in zitten :( Uiteindelijk hoor ik van jullie klantenservice; Beste Oscar, Bedankt voor je reactie. De bloemist staat achter haar product en geeft aan dat het boeket naar waarde is geleverd. Wij kunnen de bloemen in het boeket niet beoordelen, omdat wij op de ontvangen foto maar één kant van het boeket kunnen zien. Wij kunnen je klacht om deze reden niet verder in behandeling nemen. Wij wensen je een nog een fijne dag. Klik hier om online het gesprek voort te zetten Klik hier om het gesprek te beoordelen Met Fleurige Groet, het Fleurop Team Suze Klantenservice Ik vind het een waardeloze klachtafhandeling, sorry to say. Geen aandacht en empathie zoals jullie beweren als kernwaarden te hanteren. Er wordt namelijk geen enkele moeite gedaan om mijn ontevredenheid over het geleverde product op een goede manier op te lossen of te zoeken naar een passende oplossing. (Ik weet niet hoe lang Suze moet werken voor 109 euro maar ik vind het een hoop geld.) Anyway, doe er je voordeel mee maar jullie weten mijn ervaring nu. Groeten, Oscar Overkamp Curacao

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ