viel tegen

ik dacht een mooie bos bloemen te hebben uitgezocht maar er was een veel andere gestuurd dan uitgekozen en die vond ik dus niets voor de waarde die ik besteld had. ik zou het zelf niet mooi hebben gevonden als ik hem zelf had gehad

Redelijk

Helaas zat mijn kaartje niet bij de bestelling..

• Boeket

Boeketten worden optijd en zorgvuldig bezorgd

• Boeket

Ondanks de afstand, super geregeld.

Ondanks de afstand super geregeld

• Boeket

rouwboeket later afgeleverd dan gevraagd maar super supernetjes afgehandeld.

Abuisievelijk was mij rouwboeket een dag later bezorgd maar wel ruim voor het tijdstip van de uitvaart. Fleurop heeft hiervoor haar welgemeende excuses aangeboden en aanvullend een boeketje bloemen bij de nabestaande afgegeven. Super netjes. Foutjes kunnen uiteraard worden gemaakt en naast de excuses dit op deze manier af te handelen is super netjes. Waar vindt je dit nog.

tevreden

Het is altijd spannend om een. boeket naar het buitenland te sturen. Je hoort immers niet of het (op tijd) is aangekomen. Deze keer heb ik ervaren hoe behulpzaam Fleurop was. Ik werd goed online geholpen met het invullen van mijn bestelling. Men nam de moeite om mij thuis te bellen. Bedankt voor alle hulp en de goede aflevering.

Bloemen hangen na 3 dagen

Snel besteld en op tijd bezorgd. Aantal bloemen in boeket hangen helaas al na 3 dagen. Lijkt dus niet heel vers.

Geen Fleurop meer

Ik bestelde n ruime middelmaat plukbos van zomerbloemen. Wat ik zie als resultaat is n nogal kleine korte compacte bos, niet in harmonie..

niet op tijd geleverd

Er was een boekt besteld met levering op maandag 17 juli en uiteindelijk (begrepen van ontvanger) is dit op dinsdag geleverd.

Slecht!

Niet geleverd

Courtesy and efficiency

Excellent customer service and delivery, very helpful also the website chat!

• Boeket

heel ander boeket dan ik had uitgekozen

andere kleuren in het boeket en noet alles, maar er is ook gekozen voor andere bloemen in het boeket. ik kies boeketten altijd met zorg uit voor de persoon aan wie ik ze geef, jammer dat hier blijkbaar heel anders mee omgegaan wordt, en dat voor toch een bedrag van in totaal van bijna 35 euro

Slecht

Boeket was al na 3 dagen al slaapt, Zonde van het geld!

• Boeket

Mooie bos bloemen in Praag laten bezorgen, binnen een dag. Zeer tevreden.

• Boeket

Bestelling ‘smorgens gedaan,begin van de middag al bezorgd

• Boeket

Ontevreden over de communicatie bij bezorging

Jullie vragen altijd het tel nr van de persoon bij wie de bloemen worden bezorgd. Als iemand dan niet thuis is verwacht ik dat je die persoon belt, en vraagt wanneer hij/zij wel thuis en evt of het goed is dat bij de buren de bloemen worden afgegeven zodat ze direct na thuiskomst daar kunnen worden opgehaald. Nu heeft de betreffende persoon de bloemen een dag te laat ontvangen!! Jammer!!

• Boeket

De bos bloemen was precies wat ik bedoelde. De degene die hem kreeg was super tevreden, een waar kunstwerk beschreven ze

• Boeket

Er zaten 8 bloemen met wat gipskruid in dit boeket ...totaalprijs met bezorgen € 62...

Dit boeketje kun je bij ieder tankstation kopen....hier heb ik € 62 voor betaald. Ik had een mooi vol boeket verwacht. Jammer... Ik zou ook beticht krijgen , als t bezorgd zou zijn....maar hier heb ik zelf naar mieten informeren..

Dik tevreden

Alles was precies zoals ik besteld had

• Boeket N.v.t.

Prima geregeld

Bestelling werkt eenvoudig, ontvanger was zeer blij. Wat wil je nog meer.

• Boeket

De ontvangers waren super tevreden over het boeket.De aanvrager werd netjes op de hoogte gehouden dank je wel

• Boeket

Prachtig boeket. Keurig op tijd bezorgd!

Prachtig boeket. Mooi op tijd bezorgd!

Service top, bezorging flop

Boeket besteld dat bezorgd moest worden op zaterdag. Dit omdat ontvanger van woensdag t/m vrijdag niet thuis was. Boeket werd toch bezorgd (bij de buren dus) op woensdag. Daarover gebeld. Super aardige medewerker aan de lijn. Uitgelegd dat ontvanger pas zaterdag weer thuis was. Excuus gekregen, de fout lag bij de bloemist. Gevraagd wat ik wilde, bezorgkosten terug krijgen of een 'excuusboeket' met uitleg voor de ontvanger. Voor het laatste gekozen. Wat schetst echter mijn verbazing: de ontvanger gaf gisteren aan dat het excuusboeket op donderdag was bezorgd (dus wederom bij de buren). Je zou toch verwachten dat gezien mijn eerdere opmerkingen -dat ontvanger pas zaterdag thuis was- het excuusboeket op zaterdag bezorgd zou worden??

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ