Een boeket om niet te vergeten

Mijn vriendin heeft een nieuwe baan gekregen welke ook bijzonder goed aansluit op haar opleiding. Om haar te feliciteren wou ik graag een mooi boeket voor haar laten bezorgen. Dit is zeker gelukt. Mij vriendin was zeer verrast en heel erg blij met het boeket. De verdeling en de samenstelling is echt bijzonder goed gelukt. Wat een pracht boeket en wat een goede kwaliteit. Je ziet direct het verschil tussen Fleurop of een boeltje van de supermarkt of de bloemen markt. Onze complimenten

Prachtig

Prachtig stuk en precies zoals op de afbeelding op internet.

• Boeket

Prima en snelle service. Levering volgens afspraak

• Boeket

Prima service en op tijd geleverd.

Mooi rouwboeket voldeed aan de verwachting.

Erg teleurstellend

Ik had een grote bos zonnebloemen besteld. De bos was inderdaad groot, maar bestond uit gele bloemen. Zonnebloemen zijn weliswaar geel, maar niet alle gele bloemen zijn ook zonnebloemen. Dit was geen bos zonnebloemen. Heel jammer en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Communicatie

Slechte communicatie

• Boeket

De bestelling en aflevering is heel netjes verlopen het bloemstuk zag er mooi uit

• Boeket

Erg tevreden over de bezorging op de dag van bestelling.

Volgens de ontvanger is het een mooie bos bloemen. Foto van het boeket kan ik niet toevoegen. Ik moet uitgaan van de foto die jullie op.de website hebben staan.

• Boeket

Voor de eerste keer een rouwboeket besteld online. We zagen hem en echt super mooi. Bedankt voor het samenstellen daarvan.

Mooie bloemen.

Mooie bloemen, heel vers en zeker een mooi boeket, maar voor een boeket van €29,95 vond ik hem niet 'groot'.

Geen bloemen ontvangen

Ondanks verzoek om bozige ing na 15:00 uur, in nieuw huis waar geklust werd, eerder bezorgd - geen bloemen maar briefje- nooit gevonden.

Super blij

Ontvangster van boeket was tot tranen geroerd!

• Boeket

De bloemen zijn tot nu toe niet afgeleverd en een maand geleden besteld

Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen met Fleurop over de niet-afgeleverde bloemen. Hopelijk komt het nu in orde. Dit is echter het derde telefoontje en tot nu toe zonder resultaat.

Prachtige bos bloemen

Mooie bos bloemen. Ze waren snel bezorgd.

• Boeket

Prachtige bos bloemen, zoals aangeboden op internet!

Uitstekend!

• Boeket

Mooi boeket maar wel erg klein

Totaal 38 euro betaald voor een mooi maar klein boeket. Volgende keer maar weer gewoon op de fiets stappen en dit voor hoogstens 20 euro bij de lokale bloemist kopen.

• Boeket

Bloemen zijn mooi, maar kan mijn kadokaart nergens melden.

Kijk in bij het betalen nergens mijn kadokaart invullen, waardoor ik het volle bedrag moest betalen.

Dramatisch

Ik bestel bloemen voor mijn vrouw. Dan verwacht je dus dat ze de volgende ochtend op tijd gebracht worden zodat zij er de hele dag van kan genieten. Echter om 13.00 uur zijn ze er nog niet en ga ik maar eens bellen. Dan krijg je zo een juffrouw aan de lijn die zelf waarschijnlijk nooit bloemen krijgt. Ze zegt "Ach meneer, het is pas 1 uur en aangezien wij doen aan DUURZAME bezorging, alles in 1 bezorging langs de beste route, kan het dus zijn dat het pas eind van de middag wordt".. Ja, daar heeft mijn vrouw wat aan.. Kwader kan je mij niet krijgen. Wat een BS. Half 4 werd het boeket eindelijk bezorgt Dit was voor mij de laatste keer dat ik een bloemetje heb besteld bij Fleurop en ik raad iedereen aan , die z'n bloemetje op tijd wilt hebben, om het zelfde te doen..

• Boeket N.v.t.

Late levering

Op 12 juli heb ik een boeket bestel om op 14 juli te laten bezorgen. Echter kwam deze pas om 19:00 uur bij de ontvanger. Contact oogenomen met fleurop en hun zeggen dat dit normaal is. Dit is echt een achterlijk late levering. Ik ben hier niet tevreden mee. Later kreeg in een foto van de ontvanger en was het een treurige bos. Een bosje bloemen van €20 euro waar de bloemen in zaten van misschien €10. Echt zonde.

• Boeket

Gemakkelijke procedure en prima afronding middels afgesproken bezorging

• Boeket

Bloemen zeggen meer dan woorden

Ben je jarig, ziek, zomaar of heb je een moeilijke tijd achter de rug, dan is er niets zo mooi dan dat als er aan de deur gebeld wordt en er staat een vriendelijk persoon met een prachtig boeket bloemen voor je. Diegene die de bloemen krijgt weet dan dat er aan haar of hem gedacht wordt en dat ze er niet alleen voor staan. Voor mij was dit een makkelijke keuze en de waardering naar de ontvanger kwam goed over. Bedankt voor de service.

Goed en bedankt. Gr. Jack

• Boeket

prima snelle service, goede kwaliteit en een blije tevreden ontvanger

De site is prima en overzichtelijk, bloemen om 13.30 uur besteld, om 16.00 bezorgd. Mooi zomergroet boeket wat nu, bijna een week later, nog steeds prachtig staat aldus ontvanger. Tevreden klant

Zeer mager en armoedig bosje voor dikke 30 euro

Zeer mager en armoedig bosje voor dikke 30 euro en werd ook nog dag later bezorgd

Snelle levering, mooi boeket

Boeket was erg mooi en goed op tijd. Ik werd ook netjes op de hoogte gesteld dat de bloemen geleverd waren

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ