SUPER !!!!

Heel makkelijk bestellen, snelle bezorging en goeie duidelijke communicatie. Ik heb van de ontvanger vernomen dat het een mooi boeket is.

Rustgevend

Ik bestel , jullie bezorgen en dat is fijn. Geen bericht dat het niet lukte vandaag . Bloemen zijn prachtig,

Wisselend

Het bestellen ging goed, ik heb alleen geen bericht gehad dat ze bezorgd zijn

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Verwachting waargemaakt

Mooie bos. Zoals ik had besteld. Wat je ziet krijg je ook. Goede service.

Top bedrijf

Top bedrijf echt een aanrader.

• Boeket

Makkelijk besteld, snel geleverd en mooie bloemen!

Makkelijk besteld, snel geleverd en mooie bloemen!

• Boeket

Niet goed, geen bericht over wanneer het bezorgd is.

Geen goede communicatie, 2x moeten bellen omdat de bloemist in het systeem niet kon vinden wie het wanneer bezorgd had. En boeket leek niet op afbeelding

Goed en snel

Makkelijk te bestellen

• Boeket

Prachtige bos bloemen en de ontvanger was blij verrast!

Prachtige bos bloemen en de ontvanger was blij verrast!

mooie bos, waar ontvanger heel blij mee was, geen 5* vanwege kosten kaartje

Het is flauw te advertene met een vanaf prijs en dat tijdens bestelproces nog € 1,50 voor een neutraal tkstkaartje betaald moet worden. minstens 95% van de bestelklingn zit een kaartje bij. Toen dan de prijzen inc basis kqaartje en trek iets af bijdegene die geen kaartje hoeven. voelt voor mij beetje als de vakantie reizen waar je wordt gelukt en er vervolgens nog heel vel toeslagen volgen bij het boek, Dit is andere geldsomvang maar iedee is het zelfde.

Just perfect!

I sent a birthday bouquet to my daughter-in-law who lives in South Africa. Fleurop has a great selection so it wasn't difficult to choose which bouquet I wanted. It arrived on the day of her birthday and she loved the flowers. They were also delivered in a glass vase! Super service!!

Prachtig boeket

Volgens afspraak werd een prachtig boeket bezorgd!

• Boeket

Prachtig boeket voldeed aan de verwachting en keurig op tijd bezorgd.

Iets belangrijks vergeten

Het kaartje met de wens is helaas niet afgeleverd waardoor de afzender onbekend bleef.

Superservice, mooie bloemen

Niet goed

Ik bestel een bos bloemen en een fles wijn maar er werd alleen een bos bloemen bezorgd

Snel besteld, mooi boeket

De bestelling online verliep gemakkelijk. We hoorden van de ontvanger dat het een mooi boeket was.

Verassing mislukt

Wij wilde onze vriend die 70 werd verrassen met een boeket bloemen. Deze vriend woont in Oostenrijk. Op zaterdag bestelt een middel bos van €70,- . Op maandagochtend wordt mijn man gebeld dat bos niet geleverd kan worden omdat er geen fleurop in de buurt zat van het dorp. Via Gls zou er een bos gestuurd worden maar wel de andere dag. Hebben nog contact hierover gehad met klantenservice vanwege fleuroppunt in het dorp. Netjes geholpen! De andere dag was de bos nog niet geleverd. Woensdag ochtend weer contact gehad met klantenservice wederom netjes geholpen. Het bosje bloemen kwam in de verste niet in de buurt van wat we besteld hadden. (Bos congratulations). De bos bestond meer uit groen dan uit bloemen. En dat voor de prijs incl bezorgkosten van €82.- die ook nog eens niet op tijd was. Voor ons is fleurop een grote en dure teleurstelling en gaan er geen gebruik meer van maken.

• Boeket

Verdroogde lelijke bloemen in bouqette

De volgende dag was de anjer droog en de allerlelijkste gerbera is in mijn boeket gestopt.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Snel prachtig boeket

Is een prachtig boeket. Snel bezorgd. Erg tevreden.

Dankjewel!

Prachtig, met veel vrolijke kleuren!

Aanrader

Mooie bloemen, vers en stonden prachtig. Prima snelle levering zoals afgesproken.

• Boeket

Mooie bos bloemen, prima bezorging!

Hele mooie bos bloemen, op de kamer bezord in het verzorgingstehuis

• Boeket

Top service, snel en vers boeket

Snel geleverd en mooi vers boeket.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ