Top service, snel en vers boeket

Snel geleverd en mooi vers boeket.

Heel tevreden

• Boeket

Veel te laat bezorgd, bloemen hingen slap

Ik heb voor de verjaardag van mijn man een duur boeket besteld. Om 19 uur waren de bloemen nog steeds niet bezorgd. Later kwamen ze alsnog, maar de bloemen waren helemaal verwelkt. Slechte service.

• Boeket

Ze komen bezorgafspraken niet na

Als je voor 14:00 uur besteld wordt het dezelfde dag bezorgd, dus niet. Het is pas de volgende dag bezorgd.

Super voor elkaar

• Boeket

Het was een erg klein boeket

Ik begrijp dat er bezorgkosten aan verbonden zijn maar het resultaat vond ik beschamend. Ik kreeg een foto van het bosje bloemen toegestuurd van mijn vriendin en het leek totaal niet op het getoonde voorbeeld op de site. Jammer, geen vertrouwen meer in deze service .Groet Marijke

Bloemen na 2 dagen verwelkt

Maandag 10 juli heb ik een boeket verstuurd naar mn vader voor zijn verjaardag. Op woensdag 12 juli ontving ik een foto van het boeket waarvan een deel reeds was verwelkt. (Bloemen waren afgesneden en in water gezet) voor ca 40,- vind ik dit niet kunnen. Daarbij vond ik persoonlijk het boeket te veel groenblad/vulling hebben en weinig bloemen. Een compensatie is gewenst

Prachtig Boeket

Resultaat was boven verwachting, thanks.

• Boeket

Chocola was op en ben vervolgens netjes opgebeld dat de bloemist deze vervangen heeft met de bonbons. Op zondag besteld en de volgende dag zelf bezorgd.

• Boeket

Top geregeld, goede communicatie.

Bestellen gaat makkelijk. Het boeket dat geleverd wordt komt goed overeen met de site. Fijn dat ik een bevestiging krijg van mijn bestelling en dat het is bezorgd. Klantenservice denkt goed mee en ging meteen in de actie voor mij toen mijn bestelling nog aangepast moest worden.

• Boeket

Prachtige verse bloemen, veel mooier dan op het plaatje

• Boeket

Onze bestelling was kort vóór 14.00 uur aan Fleurop doorgemaild en nog diezelfde middag bezorgd! Dank voor deze snelle actie en het boeketje zag er vrolijk uit, precies wat wij wilden.

• Boeket

Gemakkelijke manier om iemand blij te maken met een bloemetje !

Gemakkelijke website van Fleurop om op afstand een mooi boeket uit te zoeken voor mijn jarige zus.

Snel en mooi

Bloemen gaan snel hangen

Bloemen zijn al na 4 dagen aan het hangen. dit lijkt mij niet de bedoeling! Over deze bos bloemen ben ik zeer ontevreden

Heel blij met Hofleverancier Fleurop

Ik hoorde van de ontvangers dat Fleurop een heel mooi, groot boeket heeft bezorgd dat lang mooi blijft. Dank jullie wel voor de aandacht en kwaliteit gegeven aan jullie werk. Suggestie; biologisch boeket?

• Boeket

Goede snelle service voor een redelijke prijs.

Zoals reeds omschreven was er een goede service , bestelgemak tegen een redelijke prijs.

Goede service!

Het boeket op tijd geleverd. De kwaliteit van het boeket kwam overeen met wat ik verwacht had op foto (beeld).

• Boeket

Ik vond het boeket aan de kleine kant...

ja dag

prachtig boeket

Ondanks dat de ontvangers nog 4 dagen niet thuis bleken tóch nog een prachtig boeket bij thuiskomst. Zeer goede kwaliteit.

uitgevoerd zoals afgesproken

precies zoals bedoeld

• Boeket

Perfect op tijd en dat in Griekenland vanuit NL besteld!

Ik weet niet hoe de kwaliteit van bloemen is maar de bezorging ging uitstekend en op tijd vanuit NL in Griekenland. Super dat dit kan!

• Boeket N.v.t.

Snelle service, mooie bloemen.

Rond 22u besteld, op za 10u al bezorgd! Mooi boeket!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ