Bloemen gaan snel hangen

Bloemen zijn al na 4 dagen aan het hangen. dit lijkt mij niet de bedoeling! Over deze bos bloemen ben ik zeer ontevreden

Heel blij met Hofleverancier Fleurop

Ik hoorde van de ontvangers dat Fleurop een heel mooi, groot boeket heeft bezorgd dat lang mooi blijft. Dank jullie wel voor de aandacht en kwaliteit gegeven aan jullie werk. Suggestie; biologisch boeket?

• Boeket

Goede snelle service voor een redelijke prijs.

Zoals reeds omschreven was er een goede service , bestelgemak tegen een redelijke prijs.

Goede service!

Het boeket op tijd geleverd. De kwaliteit van het boeket kwam overeen met wat ik verwacht had op foto (beeld).

• Boeket

Ik vond het boeket aan de kleine kant...

ja dag

prachtig boeket

Ondanks dat de ontvangers nog 4 dagen niet thuis bleken tóch nog een prachtig boeket bij thuiskomst. Zeer goede kwaliteit.

uitgevoerd zoals afgesproken

precies zoals bedoeld

• Boeket

Perfect op tijd en dat in Griekenland vanuit NL besteld!

Ik weet niet hoe de kwaliteit van bloemen is maar de bezorging ging uitstekend en op tijd vanuit NL in Griekenland. Super dat dit kan!

• Boeket N.v.t.

Snelle service, mooie bloemen.

Rond 22u besteld, op za 10u al bezorgd! Mooi boeket!

• Boeket

Mooi boeket is bezorgd volgens afspraak

Snel en correct geregeld

Uitmuntend boeket en bezorging

Super mooi boeket en zeer netjes en correct afgeleverd. Blijf zeker van jullie bloemen gebruik maken.

Volledig volgens verwachting.

• Boeket

Frisse verse bloemen!Prachtig boeket mooie kleuren!

Goede service,mooie verse bloemen met prachtige kleuren!

• Boeket

Snel geleverd mooie boeket.

Snel besteld, Snel bezorgd

Makkelijk te bestellen, klantvriendelijk. Mooi boeket,goede kwaliteit. Ook fijn dat ze in Haamstede bezorgd konden worden. Daar is namelijk geen bloemwinkel.

• Boeket

mailing sturen naar een verkeerd mailadres

Goed opgelet maar niet heus. Toch triest nadat ik jullie op je fouten heb gewezen, dat je nog steeds spam mails stuurt naar mij terwijl ik niets bij jullie heb besteld, nog betaald. Ik zal ook zeker dit in de toekomst nooit gaan doen. Graag dan ook mijn email adres verwijderen in jullie bestanden.

• Boeket

Mooie bos, maar bezorging en klantenservice viel tegen

Bloemen waren niet dezelfde dag bezorgd. Hier ook geen bericht over ontvangen. Bleek dat mijn order was blijven hangen in het systeem. Klantenservice heb ik als ongeduldig en onvriendelijk ervaren. Zelf als compensatie de bezorgkosten terug gevraagd. Deze werden snel teruggestort.

• Boeket

Prachtig boeket op dezelfde dag bezorgd.

Hoewel het boeket ietwat anders leek dan op het plaatje waren de kleuren goed en het boeket was zeer gewaardeerd door de ontvanger. Dit is de tweede keer dat ik - vanuit het buitenland - bloemen besteld heb en beide keren was de bezorging prima.

Snel en makkelijk

Het bloemetje was snel en makkelijk geregeld. Erg fijn!

Vrijdag om13.50 uur bloemen besteld ze zijn dezelfde dag nog bezorgd! Top

• Boeket

Het heeft een uur geduurt voordat ik bloemen besteld had

Ik probeerde op mijn ipad bloemen te bestellen op de website met een fotokaart. Maar de techniek werkte niet mee. Ik heb uiteindelijk een laptop moeten lenen om het voor elkaar te krijgen. In totaal ben ik een uur bezig geweest. Vond ik een beetje te veel. De bloemen waren denk ik mooi.

• Boeket

Al meerdere zeer positieve ervaringen met Fleurop

Van begin tot einde positief over Fleurop. Bestelproces is makkelijk en overzichtelijk. Prijzen zijn redelijk. Bezorging is eigenlijk altijd precies zoals gewenst, op de juiste dag. Leuk dat er een kaartje bij gedaan kan worden. De ontvangers vinden het ook altijd leuk.

Mooie boeketten

Mooie boeketten die prima op tijd bezorgd worden. Enige minpuntje is dat de boeketten wel flink geprijsd zijn en er dan nog de nodige bezorgkosten bijkomen.

Kwaliteit prijs verhouding onvoldoende

Klein bosje dat niet bezorgd werd maar op gehaald moest worden.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ