Kwaliteit prijs verhouding onvoldoende

Klein bosje dat niet bezorgd werd maar op gehaald moest worden.

top!

Gewoon goed!!

• Boeket

Zeer dure bloemen maar slechte kwaliteit

Helaas kan ik geen positieve ervaring achter laten. Voor de kwaliteit die geboden werd en de prijs die ervoor betaald is zal ik niet gauw meer een bestelling plaatsen. Na 2 dagen waren de rozen al verwelkt terwijl andere rozen/boeketten op het graf er nog zeer mooi bij staan.

Vriendelijk en behulpzaam

De bloemen komen altijd op tijd aan en zijn prexies wat het belooft te zijn. Als ik een vergissing heb gemaakt in de adressering of de datum is Fleurop altijd bereikbaar, vriendelijk en zorgen ze ervoor dat de correcties worden aangepast. Ik ben zeer tevreden over Fleurop!

• Boeket

Boeket dezelfde dag bezorgd en mooie verse bloemen.

Duurder dan gepland

Ik dacht dat ik maar €21 hoefde te betalen voor het goedkoopste bloemstuk, maar bleek achteraf dat ik nog van alles en nog wat bij moest betalen. Kwam ik totaal uit op€28

Instant geluk bezorgd.

Mijn Italiaanse pleegmoeder werd 91, maar dit jaar kon ik haar niet bezoeken. Alle mogelijke cadeaus heeft zij al gekregen en dus werden het bloemen. Het boeket werd in de ochtend bezorgd waardoor zij de hele dag gelukkig is geweest met haar bos bloemen 'uit het buitenland!' Ze waren schitterend, zei ze.

Niet naar verwachting

Als ik een boeket bestel voor €50 verwacht ik ook dat het boeket een omvang heeft en uitstraling van €50… dat deed dit boeket beslist niet.. De kleuren waren ook een stuk donkerder dan op de afbeelding

• Boeket

Mooie bloem boeketten, graag zou ik meer aanbiedingen wil zien.

Altijd mooie bloemen boeketten, op tijd gestuurd. Zou graag meer aanbiedingen zien, best prijzig.

• Boeket

Makkelijk te bestellen veel keuzen mooie bloemen goede thuis breng service

• Boeket

Top kwaliteit,snelle levering voor een goede prijs..

Gewoon goed

De reden dat het geen 5 sterren zijn dat ik de bevestiging van levering nooit heb ontvangen.

Vlot en prima geregeld

Mooi boeket goede kwaliteit

Prachtige verse bloemen

Een boeket voor een heel verdrietige aangelegenheid was met heel veel liefde en zorg samengesteld. De ontvanger was er zo door ontroerd. Heel hartelijk bedankt.

Boeket niet bezorgd.

Boeket voor een (ernstig) zieke zus in Spanje niet bezorgd. Een dag later een vriendelijke medewerkster van Fleurop aan de lijn die één en ander uit zou zoeken en dit terug zou koppelen. Helaas (nog) niets gehoord. Er zit weliswaar een weekend tussen, maar toch. Een zeer slechte ervaring met Fleurop dus.

• Boeket N.v.t.

Ik was eigenlijk telaat met een cadeautje kopen... en toen zag ik jullie site en het kon nog dezelfde dag bezorgd worden! 1 woord fantastisch.

geweldig

Fijn dat dit zo geregeld kan worden.

• Boeket

Het boeket welke werd geleverd was teleurstellend.

Het geleverde boeket leek totaal niet op het boeket welke was aangevraagd. Na indienen klacht is er een excuus boeket geleverd. Dat was wat fleuriger. Heel jammer dat het zo moest gaan, het was de trouwdag van de ontvangers. En dan wil je iets leuks bezorgen. Enorm balen dat het zo is gegaan.

Geen herhaal order meer

Mijn gevraagde eerlijke reactie: Vond het boeket propperig outbollig opgemaakt. Had er heel iets anders van verwacht waar het vakmanschap van bloemschikken direct in was te herkennen. De vaas van €25, past voor mij geheel niet bij een boeket van € 89,95 Voor een luxe prijs mag je toch wel iets extra aan styling en kwaliteit van het geheel verwachten. De bijgaande unieke foto kaart van €3,50 met foto en tex is het formaat van een gevouwen A4-tje welke los in een envelop erbij wordt geleverd. Komt amateuristisch over ipv een bijpassend lux kaartje waarvan wordt gesproken op de site van Fleurop. Begrijpt dat er niet altijd grip op is wanneer bloemen via een plaatselijke bloemist worden geleverd. Echter neemt niet weg over iets waar men geen kwaliteits controle over heeft, moet men dit dan ook niet als kwalitatieve producten aanprijzen. Wanneer na bezorgkosten van €6,95 ( voor dit bedrag ?? ) de eerste bloemen al binnen 2 dagen beginnen uit te vallen dan behoeft ik u niet uit leggen denk ik (?) dat het eerst volgende boeket bloemen niet bij Fleurop besteld zal gaan worden.

• Boeket

Snel en eenvoudig besteld, maar boeket leek niet op voorbeeld

Fijne website, volop keus en ook nog dezelfde dag bezorgd dus daar echt niks op aan te merken. Wat ik alleen toch erg jammer vond was dat we specifiek voor een bepaald boeket gekozen hadden, maar het afgeleverde boeket totaal niet leek op het plaatje…. Ik kan me voorstellen dat het een indicatie is en het boeket kan afwijken, maar het leek een totaal ander boeket en was helaas lang niet zo mooi als het plaatje. De ontvanger was er gelukkig blij mee (en stuurde enthousiast een foto, anders had ik het niet eens gezien) maar ik was toch wat teleurgesteld. Het boeket wat we hadden uitgekozen was ‘ik denk aan je’ en onderstaand een foto van het boeket dat afgeleverd werd.

• Boeket

Mooie bos bloemen, maar te laat bezorgd

Helaas is de bos bloemen een dag te laat bezorgd.

Uitermate tevreden.

De dag ( avond ) voor de uitvaart besteld en toch op tijd geleverd. Chapeau ! Prachtig boeket.

• Boeket

Tevreden over het bezorgde boeket , zoals besteld !!

Onvoldoende bezorging

Ik heb 62 euro betaald voor een medium formaat boeket wat eruit zag als zijnde klein boeket. Helaas geen foto van gemaakt. En het boeket was afgeleverd zonder te bellen naar de ontvanger, op de trap beneden in de hal van de flat geplaatst (zodat iedereen het mee kon nemen) en heeft daar een dag gestaan. Totdat ik er zelf arriveerde en het boeket vervolgens maar heb meegenomen en overhandigd aan de betrokkenen. Zeer slecht en ik doe dit in ieder geval nooit meer!

Prima, fleurig

Eenvoudige website met veel keuzes. Mooi boeket Netjes bezorgd