Onvoldoende bezorging

Ik heb 62 euro betaald voor een medium formaat boeket wat eruit zag als zijnde klein boeket. Helaas geen foto van gemaakt. En het boeket was afgeleverd zonder te bellen naar de ontvanger, op de trap beneden in de hal van de flat geplaatst (zodat iedereen het mee kon nemen) en heeft daar een dag gestaan. Totdat ik er zelf arriveerde en het boeket vervolgens maar heb meegenomen en overhandigd aan de betrokkenen. Zeer slecht en ik doe dit in ieder geval nooit meer!

Prima, fleurig

Eenvoudige website met veel keuzes. Mooi boeket Netjes bezorgd

• Boeket

Als ik weer bloemen. Besteld weer bij fleurop

• Boeket

‘s Morgens besteld en ‘s middags fleurig bezorgd.

• Boeket

Prima afhandeling van de opdracht

Keurig op tijd bezorgd bij een blije ontvanger, prima!

Goeie kwaliteit bloemen

Mooie website met veel keuze. Min puntje vond ik helaas dat het boeket afgeleverd werd aan mijn zoontje bij de deur terwijl ik duidelijk aangegeven had vanaf hoelaat het boeket gebracht kon worden en voor wie het boeket is. Een mooi boeket op je trouwdag is toch wel een speciaal moment. Misschien een aandachtspunten voor een volgende keer.

Super delivery excellent driver...thankyou

• Boeket

Bloemen zijn heel goed van kwaliteit maar de extra services gaan niet altijd goed

De levering van een knuffel is de tweede keer van al mijn bestellingen bij Fleurop niet goed gegaan

• Boeket

Snelle bezorging, prachtige bloemen.

• Boeket

Geen bericht dat bloemen bezorgd zijn

Ik had wel een email verwacht als de bloemen bezorgd waren.

• Boeket N.v.t.

Goede ervaring.

Hoewel het aanvankelijk bestelde niet kon worden geleverd is dit na overleg tot volle tevredenheid geregeld met een mooi alternatief.

• Boeket

Prachtig boeket en ondanks de storm woensdag toch op tijd geleverd!

Het was even zoeken en veel invullen maar wel te doen. Prima voor als je bloemen wilt sturen naar een andere plaats. Niet goedkoop, zowel de bloemen als het bezorgen!

• Boeket

Bestelling te laat bezorgd.

Op bestel formulier aangegeven, bloemen voor begravenis. Maandag voor 14.00 besteld, betaald. Woensdag 13.00 U plechtigheid. Geen bloemen. 14.30 afgegeven aan buren. Bij thuiskomst na de plechtigheid werd het aan de nabestaanden overhandigd. Naam Afzender Telefoon nummer en adres bekend. Dit is niet leuk. Wat ik waardeer is de voucher 7,50€ maar dat lost onze frustratie niet op.

Niet geleverd, geen communicatie

Bloemen zijn niet geleverd op de dag die afgesproken was. Hierover is niet gecommuniceerd. Ontvanger heeft de dag daarna de bloemen opgehaald, ook toen heb ik niets gehoord dat de bloemen geleverd zijn. Ik vraag me ook af of het juiste formaat boeket is gemaakt.

Goede service.

Zonder account kunnen bestellen. Kreeg een mail dat de ontvanger niet thuis was en ze later nog eens zoude proberen, daarna nog een mail als dat het boeket bezorgd was.

• Boeket

Prima en mooie service beter dan topbloemen

Fijn bedrijf en mooie bloemen Waar voor je geld! Beter dan de concurrentie top bloemen Die is slecht zeg maar Erg duur voor wat je krijgt

• Boeket

Mooie gemengde kleuren in de bos bloemen

De bos was wat dunnetjes voor mijn smaak en de ervoor betaalde prijs.

Geen terugkoppeling na bezorgmoment

Ondermaats, al uitvoerig gechat en telefonisch contact gehad

Niet helemaal tevreden

Bloemen besteld voor levering in Canada op 4-7. Boeket is 5-7 geleverd. Keuze aan bloemist over gelaten: schoonzus is blij met boeket maar ik vind het jammer dat er veel lelies en bessen in zitten. Volgende keer kies ik zelf weer het type boeket. Het gaat tot om een heel bedrag!

• Boeket

Boeket is als prachtig ervaren door ontvanger.

Mooi boeket

Degene die het kreeg was er heel erge blij mee

• Boeket

Snel bezorgd en prachtig boeket

Superfijn dat ik op dezelfde dag nog bloemen kon laten bezorgen! De bloemen waren prachtig en bleven lang goed.

Top en snel!

Duidelijk en overzichtelijk website, met mooie variaties in boeketten. De prijzen zijn ook prima! ik miste alleen variantie in de vazen die bij het boeket bij besteld kan worden, kon namelijk maar uit één vaas kiezen.

• Boeket

Jammer dat ik geen mail heb ontvangen dat de bloemen waren bezorgd

Fijn dat er ook in Berlgië een boeket bezorgd kan worden. Wel jammer dat ik geen bevestiging heb ontvangen Kan geen foto oploaden van het boeket want geen foto

Prima organisatie

Mooie boeketten geleverd. Ontvanger steeds verrasts over de mooie bloemen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ