Snel bezorgd en prachtig boeket

Superfijn dat ik op dezelfde dag nog bloemen kon laten bezorgen! De bloemen waren prachtig en bleven lang goed.

Top en snel!

Duidelijk en overzichtelijk website, met mooie variaties in boeketten. De prijzen zijn ook prima! ik miste alleen variantie in de vazen die bij het boeket bij besteld kan worden, kon namelijk maar uit één vaas kiezen.

• Boeket

Jammer dat ik geen mail heb ontvangen dat de bloemen waren bezorgd

Fijn dat er ook in Berlgië een boeket bezorgd kan worden. Wel jammer dat ik geen bevestiging heb ontvangen Kan geen foto oploaden van het boeket want geen foto

Prima organisatie

Mooie boeketten geleverd. Ontvanger steeds verrasts over de mooie bloemen.

goede service

Erg goede service

Ik was laat met het bestellen van een rouwboeket, maar er werd alles aangedaan om het boeket toch tijdig te bezorgen

• Boeket

ontvanger was blij verrast met het mooie boeket

prima service

• Boeket

Prima geregeld een mooi boeket bloemen

Zie boven

• Boeket

Boeket was veel kleiner dan foto op site

Ik had een boeket besteld van €33, echter toen het bezorgd werd leek het een boeket van hooguit €20 Contact met klantenservice gehad. Zij ontkenden dat het boeket kleiner was dan besteld. Nu voucher van maar €7,50 Ik had op z'n minst een nieuwe gratis boeket verwacht.

Niet leuk

Heb 2 boeketten verstuurd met verschillende teksten. De rouwboeketten zijn aangekomen met 2x dezelfde tekst. Behoorlijke misser dus!

• Boeket

Goede bloemen, bezorging niet altijd betrouwbaar

Bloemen niet bezorgd op de afgesproken dag (dag van tevoren besteld), pas nadat ik erachteraan belde is er een dag later uiteindelijk geleverd. 'Briefje lag op de verkeerde stapel' werd er gezegd. Tweede keer op rij dat de bezorging niet goed ging (vorige keer helemaal niet aangekomen bij de juiste persoon in het ziekenhuis. Zonde. De kwaliteit van de bloemen is in mijn ervaring juist altijd goed.

• Boeket

Mooie bloemen, goede bezorging, duidelijke bestelling

Prima bedrijf met duidelijke instructie en goede produkten en afhandeling

Dag te laat!

Order om 11.17 op dinsdag door gegeven , geleverd op woensdag om 17.30 .. :).

Een goede ervaring

Super fijn en heel snel om 8 uur besteld .en het om 10 al op de plek van bestemming

HEEL MOOI

ZIE BOVEN, MAAR WAAR BLIJFT DE BLOEMENBON.... DINSDAG AL BESTELD IS ER NOG NIET. GENOEG BETAALD HE.. DIE BLOEMENBON EN SNEL VERDOMME.....

• Boeket

Geweldig altijd terug koppeling als de bloemen bezorgd zij Boeket altijd super mooi

• Boeket

Mooi boeket. Op tijd geleverd.

Bestellen was simpel. Mooi boeket zo te zien van de foto. Op tijd geleverd.

Top !

Het boeket was precies hetzelfde als het gekozene.

• Boeket

Boven verwachting prachtig boeket bloemen !!

Super eenvoudig vanuit je huis bloemen bestellen.

• Boeket

Snel en nuttige informatie via e-mail contact

• Bestelgemak N.v.t.

Snel, persoonlijk, extra hulp

Ik had een boeket besteld (zelfde dag leveren), en had een fout gemaakt in een jaartal. Maar de klantenservice medewerker heeft voor mij gebeld en zsm geregeld dat het aangepast werd!

prachtige bos bloemen

Heel mooi bouquet bloemen met vaas en op tijd bezorgd

• Boeket

Bloemen werden door ontvanger prachtig gevonden. Vlotte afwikkeling, heel fijn

Ben zeer tevreden.

Mooie boeketten ,snelle levering,

snel en mooi boeket

Dezelfde dag bezorgd. Boeket conform afbeelding handig met vaas

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ