snel en mooi boeket

Dezelfde dag bezorgd. Boeket conform afbeelding handig met vaas

Prima.

Er is een mooi boeket geleverd en op tijd!

Zeer goede service

Alleen maar positief

reactie zeer positief

Telleurgesteld,,,,,

Vraag om de bloemen in de ochtend te leveren maar ze worden pas einde dag bezorgd... Dit is niet de eerste keer dat het niet goed gaat en voor nu ben ik even klaar met Fleurop. Kwaliteit van de bloemen was ook niet goed en dat voor bijna 100 euro aan besteding jullie moeten je schamen.

• Boeket

Eerste ervaring met Fleur op Was een mooi boeket en keurig geleverd

Weer super goed geregeld

De service is top, klantenservice is goed bereikbaar en is snel en vriendelijk met reageren, heel fijn.

• Boeket

Heel fijn dat het zo kan

Onze kennissen waren erg blij met de bloemen die wij bezorgd hadden en in Duitsland bij hun bezorgd zijn. Ze waren blij verrast.

Niet erg tevreden

Het kaartjes wat ik erbij had toegevoegd is nooit bij het boeket aangekomen. Waardoor de persoon niet wist dat het van mij kwam voor zijn verjaardag. Ben ik helaas niet echt blij mee. Het

Mooi boeket!

Ik vond het een mooi boeket met bloemen.

• Boeket

Prima de luxe in de uitvoering!!

Wederom een zeer goede ervaring met het bezorgen van een boeket in het buitenland. Uitvoering, volgens de toegezonden foto van de ontvanger zelfs grootser en mooier dan op het bestelplaatje. Het is helaas niet zo goedkoop om dit te doen, maar kwaliteit en uitvoering stelt in ieder geval niet teleur. Probeer dit niveau zo goed mogelijk te handhaven.

• Boeket

De bloemen van oodink zijn oud

De bloemen zijn binnen een week verwelkt dat is toch niet de bedoeling dit was de 2de X dat we bloemen van ze hebben gehad. Ik heb nu voor de eerste X en de laatste X bloemen heb besteld bij Fleurop. Dus ik bestel nooit meer een bloemetje bij Fleurop

• Boeket

gemakkelijk boeket bezorgen zelfs vanuit het buitenland

zie hierboven, de enquete zelf is wat drammerig

Lekker vlot

Het ging heel gemakkelijk

zeer goed geregeld.

vanaf de bestelling tot aan de deur. top geregeld en een prachtig boeket.

• Boeket

Roze in plaats van wit...

I.v.m. een overlijden bloemen naar Nieuw Zeeland gestuurd. Helaas was de "verpakking" roze ipv de betaalde witte "verpakking". Ook de bloemen waren voornamelijk roze. Het waren wel de kleuren van het plaatje online, maar uiteindelijk meer roze dan wat anders. We schaamden ons wel, want het betrof hier niet een trouwerij maar een overlijden. Grote misser en ik durf echt geen bloemen meer te sturen naar het buitenland. Helaas....

Bedankt!

Helemaal goed gegaan! Mooie bos!

Een vraagteken?

Ik had idd bloemen besteld, maar helaas was er bij de ontvanger niemand thuis. Hoe het daarna is gegaan weet ik eigenlijk niet. Zijn de bloemen alsnog opgehaald of...? Zou dat nog wel willen weten, kunnen jullie dat nog laten weten? Groet, Irene

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Vlotte bestelling, maar boeket was meer een bos mooie bloemen.

Aan te bevelen.

Bestelling was voor Malaga, Spanje, heel goed verzorgd.

• Boeket

Alles wat goed moest ging goed

Netjes en op tijd geleverd alleen jammer dat er geen keuze was voor de bezorging. Nu moest mevrouw de gehele dag thuis blijven

• Boeket

Prima maar aan het eind toch nog duur

Fleurop is prima en betrouwbaar. Jammer dat het uiteindelijk veel geld kost 41,40 euro. Volgende keer bel ik persoonlijk een bloemist in Apeldoorn en betaal het dan direct via een Tikkie. Scheelt een hoop tussenkomst van kosten

Top!!! Aanrader!!

De bloemen in het boeket zijn prachtig! Netjes op de dag zelf besteld.

• Boeket

Zelfde dag geleverd, prachtig boeket

Zaterdag ochtend besteld en die middag al bezorgd. Prachtig boeket, helemaal blij mee, TOP!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ