snelle levering, top service.

• Boeket

om wat moois aan een ander te geven moet je bij Fleurop zijn.

de boekettenzijn stuk voor stuk prachtig en staan lang op de vaas. er wordt alle moeite gedaan voor een tijdige bezorging. kan alleen maar zeggen chapeau!!!!!!

Super goed geregeld

Super service en ook wordt je goed geholpen

Prachtig boeket

Boeket s’avonds via de site besteld, volgende dag geleverd. Mail ter bevestiging van bestelling en levering! Goede service. Mijn zus super blij met het prachtige boeket.

• Boeket

Het kost wat maar dan heb je ook wat.

Ben heel tevreden, met zowel de service als de kwaliteit

Uiteindelijk oké

Eerst werd ik gebeld dat de bloemen bij de bloemist ontbraken, voor het bloemstuk wat ik had besteld. Of het andere bloemen mochten zijn. Daar heb ik ja op gezegd. Uiteindelijk duurde het daarna best wel lang voordat mijn schoonmoeder het bloemstuk ontvangen had. Er is op zich wel wat moois van gemaakt, gezien de omstandigheden, niets op aan te merken. Maar eerlijk gezegd, vind ik het geen +/- 75 euro waard... Voor dat geld, had ik wel verwacht dat het wat eerder bezorgd zou worden... En wat ik zeg, gezien de omstandigheden, toch nog voor elkaar gekregen überhaupt iets moois te maken, verdient dat wel een dikke 10.

• Boeket

Mijn vriendin was ontzettend verrast en blij!

Prachtige verse bos bloemen waar mijn vriendin super content mee was!

Prachtig!!

Bloemen zijn keurig op tijd bezorgd. Bezorger was een hele aardige man.

• Boeket

Mooi boeket op tijd bezorgd!

Goed en kleurrijk voor een redelijke prijs

• Boeket

Make the world smaller to the one you love

Bedankt voor het brengen van een glimlach naar mijn vriendin onder in Nederland

Alles perfect geregeld vanuit Spanje

• Boeket

Bezorging in Nieuw Zeeland is 2x fantastisch goed!

Een adequate bezorging

Zeer positief

Er werd meegedacht over bezorging bloemen in het ziekenhuis. Men wist toen ik terugbellen meteen waar ik het over had. Ik was dus geen nummer maar een mens met een probleem die zeer goed geholpen werd.

Boeket werd 1 dag gelaat geleverd

Boeket was specifiek voor de dag waarop het 08:30 besteld werd. Zaterdag pas geleverd

Plant is niet ontvangen

Vorig jaar bloemen bezorgen in Amerika niet gelukt en nu weer plant besteld ook niet ontvangen voor verjaardag van mijn zus door waarschijnlijk problemen in Amerika met bezorgen?! Zeer teleurstellend .

Prachtig kado

Zo leuk als je iemand blij kunt maken op deze manier, Tis altijd weer mooi, om een reactie te krijgen, waar heb ik de prachtige bloemenkado aan te danken, zomaar, verjaardag, verdriet, jubilee... Bloemen zijn altijd goed. Bij pijn of verdriet, bloemen.. Werkt helend...

Teleurgesteld

Het boeket is tot op heden nog niet bezorgd! Er bleek niemand thuis op het afleveradres, er heeft geen telefonisch contact plaatsgevonden met het opgegeven nummer vermeld bij de bestelling, slechts een kaartje in de bus met de melding te bellen tot de volgende dag 12:00 uur. Wat blijkt, deze bloemist is op de zaterdag dicht!! Hoe kan je die dan bereiken?

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Tevreden over de communicatie

Ik vind dit een prettige manier om een bloemetje te sturen als ik dat wil. Behalve dat ik de prijs pittig vind in verhouding tot het boeket, vind ik het goed geregeld, ook als de bloemen niet bezorgd kunnen worden.

top

Mooi boeket en op tijd geleverd!

grandioos

heel mooi, op tijd en zorgzaam bij levering

Bloemen bezorgd zoals afgesproken

Bloemen bezorgd zoals afgesproken, alleen niet tijdens kantooruren (op een kantoor). Ik vond het ook onhandig dat ik niet verschillende afleveradressen (zakelijk) in 1 bestelling kon regelen.

• Boeket N.v.t.

Ging makkelijk online, en genoeg keuze en ook het formaat. Ga het zeker nog eens doen. En vooral fijn dat je n mail krijgt als de bloemen geleverd zijn.

Mooi, maar te klein

De ontvanger vond het een mooi boeket, ikzelf vond het nogal klein voor wat ik besteld had.

Makkelijk geregeld

De bloemen zijn in goede orde ontvangen en waren makkelijk online te bestellen

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ