Makkelijk geregeld

De bloemen zijn in goede orde ontvangen en waren makkelijk online te bestellen

Perfecte service en communicatie

Snelle levering, goede communicatie en mooi aanbod.

• Boeket

Bloemen van top kwaliteit!

Bezorging was laat. Uiteindelijk bij de buren moeten ophalen ondanks aangegeven voor bepaalde tijdstip de bloemen te willen ontvangen. Wellicht iets om aan te werken aan de mede-leveranciers van de bloemen.

• Boeket

Duidelijke foto’s die overeenkomen met boeket

Bestellen gaat heel gemakkelijk. Boeket is inderdaad zoals beloofd en bloemen staan lang.

Ja en Nee

Het boeket stond voor de deur , bij mijn zuster ?!

• Boeket

Mooie bos bloemen, fijne service nadat ik contact had opgenomen door een eigen foutje , top opgelost!

perfect geregeld

was zo geregeld, had zelf geen tijd en was laat met bestellen, een fijne service, voor 14;00 uur besteld, dezelfde dag geleverd !

Supersnel bezorgd!

Op de site besteld (voor twee uur) en een uur later bezorgd! Ik kreeg netjes een mail dat het bezorgd was. Top service, ik ga zeker vaker gebruik maken van jullie diensten!

Geen bevestiging van bezorging

Afgelopen vrijdag 3 boeketten besteld, van 2 kreeg ik keurig een bevestiging . Van de 3e niet. Hopelijk is deze wel bezorgd maar dat weet ik dus niet zeker. Hoe kan ik dit controleren?

• Boeket N.v.t.

Helemaal prima

Mooie bos bloemen en netjes geleverd op de gevraagde tijd

ok maar niet top

nadat de eerste bezorging kon ik geen contact opnemen met Fleurop of de bloemist aangezien dit in het weekend was. Dat vind ik niet meer kunnen anno 2023

• Boeket

Goede kwaliteit bloemen en zeer betrouwbaar in service en levering

Helemaal top

Wij waren de verjaardag van onze schoonzus bijna vergeten. De dag ervoor besteld en op haar verjaardag bezorgd, een mooi boeket onze complimenten.

snelle service

snel geregeld en snel bezorgd. het boeket blijkt niet 1 op 1 overeen te komen met de foto op de website. maar de ontvanger is er blij mee en daar was het om te doen

• Boeket

Mooie bloemen, matige bezorging.

Als ik dinsdag een bos bloemen bestel voor bezorgen de volgende dag, is het niet handig dat die donderdag wordt bezorgd, want dan is het moment (1ste dag in nieuw huis) voorbij. En als dan ook nog de ontvanger wordt gebeld ‘u bent niet thuis’ en ‘de naam op de brievenbus klopt niet’ (niet zo gek bij nieuwe bewoners) is de verrassing natuurlijk ook nog eens weg. Daarbij is de bestelsite erg streng met welke gegevens en op welke wijze moeten worden ingevuld. De bloemen waren wel heel erg mooi!

• Boeket

Geen bericht van aflevering gekregen van Fleurop.

Volgens ontvanger was het een mooi boeket. Een foto van Fleurop zou mooi zijn. Is er een vaas meegeleverd?

• Boeket N.v.t.

Minpunt: mijn bos bleek minder vol dan ik verwachtte. op de aangeboden foto's

Op de foto stond ern volle bos...

Duur

Het is dat ik geen alternatief heb, anders had ik ergens anders besteld. En dan ook nog geen gratis kaartje! Ik heb liever een grotere bos bloemen dan dat ik een kaartje moet betalen. Grotere bos is voor jullie ook een visitekaartje! De vraag hieronder of het boeket ok was, geen idee. Het is altijd maar vertrouwen op de bloemist of het een mooie bos is. En, ik bestel regelmatig bloemen voor mijn werk. (Non-profit) Is er een korting mogelijk?

mooi boeket

ik vond het jammer dat de levering pas aan het einde van de dag plaats vond. Je wenst ze een mooie dag maar die is al bijna voorbij dan. Verder prima

• Boeket

Top dat boeket naar buitenland zo goed is verlopen

Prachtig boeket bezorgd bij familie in Canada. Geleverd op de dag zoals besteld. Familie was heel blij met boeket.

Erg goed bevallen

netjes ontvangen

netjes ontvangen

Dankbaar

Voor de 2e keer een bloemetje laten bezorgen via fleurop. Wederom een prachtig boeket met verse bloemen!

• Boeket

Mijn moeder op een afstand van bijna 8000 km blij gemaakt.

Het gemak waarmee je iemand heel erg blij mee kan maken. Het bestellen was zo gebeurd.

Super blije oma!

Mijn oma is slechthorend. Bij opmerkingen had ik dit erbij gezet. Toen de bezorgdienst de bloemen wilde bezorgen lag mijn oma te slapen (denk ik). Als ze eenmaal slaapt, slaapt ze! Haar bloemen zijn achterom bij haar op pad, in het water en in de schaduw gezet. Heel fijn dat ze zo met ons mee hebben gedacht. Mijn oma was super blij!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ