Netjes

Precies zo bezorgd aks gevraagd netjes op tijd ook

Geen bezorgbevestiging

Het bestellen gaat prima en de bloemen bleken uiteindelijk bezorgd. Maar het zou handig zijn als jullie dit ook bevestigen naar de besteller. Nu is het wachten op een bedankje van de ontvanger van de bloemen.

• Boeket

De prachtigste bloemen, op het juiste moment afgeleverd. Super!

Ik had het zelf niet beter kunnen doen

• Boeket

Helaas bij de buren afgeleverd en daardoor niet aangekomen bij geliefde

Ik had de instructies meegegeven de bloemen in de tuin achter te laten. Dit was ook bekend bij de bezorger. Helaas is het toch bij de buren afgeleverd waardoor deze nooit bij mijn geliefde zijn aangekomen en het alleen maar tot discussie heeft geleid.

• Boeket N.v.t.

Klein boeket

Middel pastelkleur boeket besteld maar was een klein boeket met felle kleur bloemen. Jammer. Daarnaast pas om 23u bericht dat de bloemen zijn geleverd.

Perfect!

Fantastische service! Door fout van mijzelf is boeket op verkeerd adres bezorgd en Fleurop heeft ervoor gezorgd dat het boeket alsnog bij de juiste persoon werd bezorgd!

• Boeket

Het was zo druk bij de plaatselijke bloemist. Daardoor hoorde ik niet of het boeket was aangekomen. Volgende ochtend uw service afdeling gebeld. De heer ging even bellen en kreeg bevestigt dat de bloemen wel bezorgd waren, maar de administratie door de drukte mis was gelopen. Een prettige en adequate service!!!!

Top levering in Duitsland

• Boeket

Voldoet geheel aan de verwachting

Uitermate , mooie bloemen , en complimenten van de ontvangers gekregen. En op tijd bezorgd.

• Boeket

Snel geregeld, alles volgens afspraak uitgevoerd.

Zakelijk laten bezorgen

Helemaal.super geregeld!

• Boeket

Eenvoudig te bestellen met een prachtige bos bloemen als resultaat.

Iedereen blij: wij met de mogelijkheid dat je heel simpel iemand in de bloemen kunt zetten en de ontvangers met het mooie boeket als grote verrassing.

Prima.

Goed.

probleemloos geregeld

1200 km verderop bloemen laten bezorgen. De bos op de foto die ik van de jarige kreeg, was mooier dan het voorbeeld op de site!!

mosterd na de maaltijd

Ik had 2 dagen van te voren (volgens mij ruim op tijd) bloemen besteld voor een afscheid van een oud-collega (een docent). De bloemen werden op de betreffende dag om 17:55 afgeleverd op school. Ze was al naar huis .... jammer. Had verwacht (en normaal gevonden) dat de bezorging eerder op de dag zou plaatsvinden. Mocht dit in de bestelvoorwaarden hebben gestaan (wat mij overigens niet is opgevallen), dan had ik de bloemen niet laten bezorgen.

Prachtig boeket!

Prachtig boeket!

• Boeket

Prachtig boeket en op afgesproken tijd geleverd

Bloemen laat ik altijd via een Fleurop bloemist bezorgen. Betrouwbaar en hoge kwaliteit.

• Boeket

Heel gemakkelijk bestellen.mooie bloemen.alles top

Volgens afspraak geleverd

Heb, door de grote afstand, helaas moeten kiezen, om een mooi boeket bloemen af te laten leveren. Natuurlijk is het mooier om dit persoonlijk te doen, maar dit is een geweldig alternatief. Hartelijk dank voor de prettige afwikkeling.

• Boeket N.v.t.

Perfecte service!!

Goeie site, mooie bloemen, perfecte service

• Boeket

De jarige was blij met een prachtig boeket.

• Boeket

Vlotte bestelling en levering!

Gemakkelijk te bestellen vanuit het buitenland. Ruime keuze boeketten en snelle levering aan huis.

• Boeket

Jammer van de fout betreffende datumlevering, maar wel goed afgehandeld

Het verassingsmoment is hierdoor vernietigd. Het boeket was ook niet ongeschonden. Het kaartje was zodanig gemonteerd dat de bloem geknakt was. Kregen wel een nieuwe bloem. Dus ja....of we nog van Fleurop gebruik gaan maken? Het antwoord is nee. Inmiddels hebben we opnieuw bloemen laten bezorgen door een andere maatschappij en dat ging probleemloos.

Prima, met een kanttekening

De bezorging was op tijd en het boeket viel in goede aarde. Wat wederom bleek: de afbeeldingen op uw site hebben geen enkele betekenis: een boeket komt niet in de buurt van het afgebeelde.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ