Wat ik zag was het precies het boeket wat ik had besteld

Heel fijn. Ik heb m’n vertrouwen weer terug. Had in verleden geen goede ervaring ermee maar had zelf ook nu een heel mooi boeket ontvangen van fleurop uit hippolythushoef

Snelle goede levering

Smorgens besteld, smiddags al geleverd. Tevreden klant.

Netjes opgelost

Mijn bestelling kon door te weinig personeel in de winkel niet op de gewenste dag bezorgd worden. Ik werd gebeld door Fleurop met de vraag of het een dag later bezorgd mocht worden. Zo niet, dan mocht ik cancelen en anders was geregeld dat het een dag later zou worden. Helemaal prima, dag later laten bezorgen. Goed opgelost dus!

• Boeket

Perfecte manier om iemand blij te maken

Staat in vorig antwoord

• Boeket

Bloemen zijn op tijd bezorgd

De bloemen zijn erg mooi en zijn op tijd bezorgd. Ik vind het wel jammer, dat je verplicht een kaart moet toevoegen, anders worden je bloemen anoniem bezorgd.

Geen bevestiging

Eerst kon ik niet de juiste adres invoeren, bellen met klantenservice. Bleek dat jullie systemen andere postcodes hanteren. Vervolgens krijg ik ook geen bevestigingsmail dat mijn bloemen in ontvangst zijn genomen dus moest ik weer bellen. Het had me minder moeite en energie gekost als ik zelf mijn bloemen had langsgebracht.

• Boeket N.v.t.

Uitstekend gedaan

Mooie bos. Goede kwaliteit en nette bezorging.

Prima geregeld !

Een gemakkelijke en mooie dienstverlening. Reageren ook snel op vragen en wijzigingen. Ontvanger was zeer blij met de bloemen.

• Boeket

Schitterend boeket bloemen !

Ik bestelde online een bos bloemen voor mijn moeders verjaardag. Een maand boeket Juni. Het zag er schitterend uit en mijn moeder was er heel erg blij mee! hartelijk bedankt!

Prachtige bos bloemen

Een prachtig boeket bloemen voor mijn ouders die 65 jaar getrouwd waren. Echter wel een verlepte roos, die ik er maar uitgehaald heb.

Mooie bloemen / snel geregeld

Bestel altijd via Fleurop bloemen als kado. Altijd mooie bossen en keurig/volgens plan bezorgd. Helemaal top!

• Boeket

Goede service. Tijdig bezorgd. Alleen het boeket leek niet op een groot formaat terwijl ik een grote bos had besteld.

• Boeket

Bloemen in hal appartement zonder water

Voor mijn zieke vriendin bestelde ik een bos bloemen op de dag van een positieve uitslag. Omdat er geen reactie kwam, toch maar eens gevraagd (wat op zich h heel raar is). Geen bloemen ontvangen. Bloemen bleken zonder water in de hal van de lift gezet. De volgende ochtend een verlept bosje. Fleurop en de bloemist hebben dit recht gezet, de volgende dag een nieuwe bos. Maar zo had het niet moeten gaan.

Matig

Heel laat in de middag bezorgd.

Erg goed!

Vanuit de herkenbare naam meteen vanuit jullie site de bestelling gestart. Goede voorbeelden van boeketten ook.

• Boeket

Mooi maar niet echt groot

Ik heb het grootste boeket besteld, maar vond het geen groot boeket. Eerder klein of middel. 8n ieder geval was het geen indrukwekkend boeket, wat wel de bedoeling was. (Maar misschien is het ook enigszins subjectief.)

positieve ervaring

zeer tevreden over Fleurop , dus over boeket enz

• Boeket

Mooie bloemen, makkelijk te bestellen.

Fleurop heeft een mooi assortiment bloemen. De website werkt gemakkelijk.

Mager bosje

Ik heb een bos bloemen gestuurd naar bekenden en heb ze gevraagd een foto te sturen van de bloemen, ik had een grotere bos verwacht!!

• Boeket

Kwa bloemen mooi bezorging is klote

Bestellen ging makkelijk en snel maar de bezorger die was niet heel vriendelijk na me vriendin toe

Wel tevreden

Boeket niet helemaal waar ik voor gekozen had. Ik had geen lelie's en die zaten er wel in. Maar ze vonden het heel mooi....

Waar voor je geld

Altijd moeilijk om van een plaatje te kiezen, maar resultaat was boven verwachting.

• Boeket

Mooi boeket en een redelijke prijs. En voldoende om iets te schrijven.

• Boeket

Niet op gewenste moment bezorgd

Verzoek gedaan om eind maandagmiddag te bezorgen. Het was heel belangrijk dat ik erop kon rekenen dat het in ieder geval op maandag afgeleverd werd. Bij geen gehoor hebben ze briefje in een buitenbrievenbus gedaan, met de boodschap dat de bloemen bij de bloemist kon worden opgehaald. Hoezo niet afgeleverd bij één van de buren??? Daar betaal je zo veel geld voor? Uiteindelijk heb ik zelf de volgende dag de bloemen moeten ophalen en afleveren! Belletje naar de klantenservice leverde alleen maar de bevestiging dat ze niet bezorgd waren. Volgende keer één van de concurrenten maar eens proberen. Boeket was trouwens het vele geld ook niet waard, karig!

• Boeket

Levering niet volgens afspraak en roos na 1 dag al slap.

Jaren goede ervaring gehad, (online fleurop) alleen nu de laatste twee keer echt slecht. Over de 1 na laatste ervaring hebben we het maar niet, want dat is getouwtrek geworden, waarbij ik eigenlijk had besloten niet meer te bestellen. Maar goed je denkt we proberen het nog maar 1 keer. Enfin mooi boeket uitgezocht, en in de opmerkingen gezet gaarne leveren na 1645 hr op 26-6-2023. Boeket is om 1400 hr bij de buren afgeleverd, Boeket hierna netjes schuin afgesneden, water en voeding volgens voorschrift toegevoegd in mooie vaas (eigen vaas). Savonds wordt van het boeket de roos al slapper… kijken het even aan, maar U begrijpt is de volgende dag niet beter op geworden. 1 slappe hap. Hadden we dat aan moeten geven, zeker … maar gezien de eerste ervaring met een slecht boeket en de redenen waarom het boeket er toen zo bij stond, ( eigen fouten van ons dus, te weinig water, te dicht op elkaar niet goede plaats etc etc ) heb mij doen besluiten niet in de rebound te gaan, daar er toch geen oplossing geboden wordt. Daarom maar via dit bericht, mocht het geplaatst worden. Nee voor de tweede keer op rij : SLECHTE elementen in deze bestelling. Misschien ligt het aan de planten zaak ?

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ