Super makkelijk te bestellen en is snel en op het correcte adres geleverd!

Ik bestel vaker bij jullie en dat bevalt goed. Het is makkelijk en mooie boeketten waar je uit kan kiezen.

Vol vertrouwen

Vanuit Italië besteld, snel bezorgd en de beer bij de bloemen is supermooi

Makkelijk bestellen.

Erg gemakkelijk om een bloemetje te laten bezorgen aan de andere kant van de wereld (Sidney Australië). En ze waren iets te vroeg met bezorgen maar gelukkig waren ze al thuis. Was een hele verrassing en de eerste keer dat ze zoiets kregen vanuit Nederland.

• Boeket N.v.t.

Prachtig boeket bloemen afgeleverd en mooi op tijd bezorgd. Veel zorg aan besteed! Dankjewel Fleurop op m’n medewerkers!

Prachtig boeket

Mooi samengesteld boeket met vaas en bonbons besteld. Keurig op tijd en compleet geleverd. Wel jammer dat de bezorger de ontvanger onderaan de trap tegenkwam en hem boeket met vaas en al in handen drukte met de opmerking: dan is dit voor u. Het was eleganter geweest als de bezorger zich had gerealiseerd dat het voor een 70-jarige een heel gewicht was om 3 trappen op te dragen en niet voor het eigen gemak had gekozen.

• Boeket

Mooi boeket, op tijd bezorgd

Prima op tijd geleverd

Boeket is toch iets kleiner dan gedacht.

Nette afhandeling, duidelijke afspraken

Op het juiste moment bezorgd, voor herhaling vatbaar

heel goed

Heel goed, werd op de geleverd aan degene die het boeket moest krijgen

• Boeket

Gewoon voor Fleurop kiezen.

Prachtige bos bloemen laten bezorgen. Mooi verpakt kaartje erbij en op tijd. Daar worden gever en ontvanger heel blij van.

Gewoon top geregeld

Makkelijk online kiezen. Genoeg keuze en je kan zelf kijken wat er in je budget valt.

• Boeket

Boeket was binnen een uur na de bestelling bezorgd

Boeket was binnen een uur na de bestelling bezorgd.

• Boeket N.v.t.

Super mooi boeket snel geleverd

Mooi boeket snel geleverd, en goede communicatie

• Boeket

Gemakkelijk te bestellen en volgens afspraak geleverd.

Prachtige bos

De ontvanger stuurde een fot van het boeket, echt prachtig

• Boeket

Mooie bos bloemen op tijd geleverd

Een bos bloemen de ochtend voor de bezorgdatum (volgende dag) besteld voor een jarige. De volgende middag in huis. Heel fijn en een mooie bosbloemen. De jarige was er erg blij mee!

Snel bezorgd, goed geïnformeerd

Snel bezorgd, goed geïnformeerd

Gewoon goed

Makkelijk bestellen uit een groot assortiment. Geleverd waar en wanneer jij dat wil. Top!

Prachtig boeket

Mooi boeket mogen ontvangen, ruikt ook heerlijk in huis

Prima goed geregeld.

• Boeket

Boeket en bezorging prima, maar ondanks afmelding emails toch steeds mails ontvangen

Ik wil niet bestookt worden met mails, maar gewoon een mooi boeket latrn bezorgen

Totaal ander boeket

Er werd een totaal ander boeket afgeleverd dan ik had besteld. Het boeket was mooi, maar niet wat ik had besteld. Jammer.

• Boeket

De bloemen moesten in Duitsland bezorgt worden dit naar volle tevredenheid.

X

X