Makkelijk en goed geregeld !

Makkelijk en goed geregeld !

Alles ging zoals je verwacht In 1 woord PERFECT

• Boeket

Jullie maken mensen een beetje meer gelukkiger :)

Jullie maken mensen een beetje meer gelukkiger :)

• Boeket

Snel, prachtige bos en vriendelijke service!

Precies zoals de titel zegt. De mensen van Fleurop zelf én de aangesloten bloemenwinkels zijn top in (extra) service, het maken van prachtige boeketten, het nakomen van afspraken en alles gaat razendsnel zoals je graag hebben wil.

• Boeket

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer matig

De boeketten zijn altijd veel kleiner in het echt als op de foto. Voor 36 euro verwacht je een prachtig boeket, maar het us nogal karig.

5 stars!

Great service! Nice flowers

• Boeket

Mijn ervaring is als goed te omschrijven.

Het boeket was mooi gestoken en zag er fris en fleurig uit. De kwaliteit was ook prima, waardoor er lang van genoten is!

Netjes afgeleverd

Makkelijk en snel

Om 13:30 uur besteld en dezelfde dag bezorgd

Mooie zonnebloemen!

• Boeket

Snel en vooral correct bezorgd

Omdat ik vergeten was dat de geadresseerde mogelijk overdagvnogvniet thuis was, maakte ik me in eerste instantie zorgen over de bezorging. Maar de Fleurop medewerkers waren zo attent geweest om het boeket goed genoeg zichtbaar bij de voordeur neer te zetten. Mijn zus was er erg blij mee en ik daardoor ook.

bloemen gewoon niet bezorgd

er is niet gekeken naar opmerkingen over bezorgdetails, dus zijn de bloemen verkeerd bezorgd en moest ik zelf op zoek naar waar ze waren. er is ook niet met de geadresseerde gebeld om te weten te komen waar ze bezorgd moesten worden.

• Boeket N.v.t.

uitstekend!

per ongeluk had ik de verkeerde datum voor de bezorgdag opgegeven bij mijn bestelling. dit is telefonisch meteen rechtgezet in de ochtend, zodat het toch op de juiste dag bezorgd werd! de bloemen zijn als altijd van uitstekende kwaliteit.

• Boeket

Bloemen donderdag besteld, nog steeds geen bezorg bevestiging ontvangen en geen reactie op mijn mail

Hele slechte service

• Boeket N.v.t.

Niet optijd geleverd

Ik heb s'ochtends vroeg bloemen besteld voor mijn vrouw haar verjaardag. Ze is hoogzwanger en zit de hele dag thuis terwijl ik veel aan het werk ben. Ik wou haar dus verassen met een bloemetje. Echter aan het einde van mijn werkdag om 17:30 was er nog niks geleverd, dus heb ik de klantenservice gebeld en die verzekerde mij ervan dat er tot 18:00u bezorgd werd dus die zouden er daarvoor moeten zijn. Helaas was dit niet het geval en kwam ik met lege handen thuis en was de verassing er helemaal af. Rond 21:30 s'avonds kreeg ik ineens bericht dat de bloemen bij buurman waren geleverd, dit was sowieso veel te laat en niet meer nodig , ik heb verzocht om mijn geld terug te krijgen maar het was gewoon geleverd dus dat krijg ik niet... Kortom veel te duur voor slechte service. Nooit meer fleurop.

• Boeket

in t buitenland op tijd bezorgd en zag er goed uit.

positief

Smaakvol en verrassend samengesteld

Mijn moeder vod dit het mooiste boeket dat ze ooit in handen gekregen had terwijl ze er zeer veel van weet! En dan was t nog maar de middelgrote…

• Boeket

Goede service en doen wat ze beloven.

• Boeket

Makkelijk besteld, keurig bezorgd en echt een prachtige bos bloemen. Top!

keurig bezorgd en echt een prachtige bos bloemen. Top!!!

Betrouwbaar

Goede bezorging altijd op tijd prma

fijn afgehandeld

fijn!

Goede service.

Omdat de ontvanger niet thuis was. Is er afgesproken dat zij bij thuiskomst een jaartje vinden waarmee zij bij de plaatselijke bloemist zelf een bosbloemen mogen uitzoeken. Dat is toch fantastische service!

Betaalbaar betrouwbaar

Mooi boeket snel bezorgd eenvoudig besteld !

Goed verzorgd en bezorgd

Mooi boeket maar wel een beetje mager voor het bedrag wat ik betaald heb € 35,—

• Boeket

Netjes op tijd maar erg aan de prijs

Mooi net boeket snel bezorgd maar 45 euro wel echt aan de prijs

1 De Schutterij