Prima geregeld en verzorgd

Prima ervaring

• Boeket

Tot nu toe niets anders dan lof ..

Mooie bloemen vers en combinaties zeer mooi..

• Boeket

Prima bezorgd maar wel wat laat.

Het boeket met bonbons was zoals verwacht en werd prima bezorgd in het hotel van de jarige. Echter pas rond 18.00 uur, en dat was wel erg laat op de dag. Prima te woord gestaan en direct duidelijkheid bij telefonische navraag bij de klantenservice.

Top in elk opzicht !!

Ik gebruik Fleurop al jaren. Ik vind altijd een boeket voor een speciale gelegenheid. De bloemen zijn prachtig en vers. Bezorgdienst is accuraat en je krijgt altijd een berichtje wanneer bezorgd. De website is uitgebreid en gemakkelijk te gebruiken. Prijs en kwaliteitverhouding prima. Mensen reageren altijd vol lof als ze een boeket hebben ontvangen.

• Boeket

is altijd heel goed geweest

uitstekend

• Boeket

Fantastisch uit de brand geholpen

Ik was een verjaardag vergeten en op het vliegveld snel in de ochtend een boeket besteld. Binnen een paar uur kreeg ik een bedankje van de jarige. Zo snel een mooie bos afleveren. Complimenten en veel dank!

• Boeket

Ik ben heel tevreden over het boeket ,bezorging en bestel gemak.

• Boeket

Zeer slecht - volgen instructies niet op

Uitdrukkelijk gevraagd om de bloemen voor de deur te zetten. Niet gedaan met achteraf het argument dat Fleurop hun eigen regels volgt. Geef dit vooraf aan dan kan je igg ergens anders bestellen. Nu eerst het geld / de opdracht accepteren en dan niet uitvoeren.

• Boeket N.v.t.

Alles duidelijk aangegeven en erg snelle levering.

Nvt

Bloemen op tijd bezorgd!

Mijn tante was erg te spreken over de bloemen. Mooi op tijd afgeleverd.

• Boeket

Gewoon wat je mag verwachten, uitstekend!

Gewoon uitstekend!

• Boeket

Prachtig boeket en fijn op tijd afgeleverd

Boeket viel tegen

Met het idee ‘seizoensverrassing’ en de grootste bos, dacht ik een behoorlijk en gevarieerd boeket gekozen te hebben. Behalve dat de grootte tegenviel, was ook de gevarieerdheid ver te zoeken. Het is dat de ontvanger het ok vond, anders had ik denk ik toch een klacht ingediend.

Fantastisch boeket

Snelle levering en een prachtig boeket heeft mijn dochter gekregen. Een echte aanrader.

• Boeket

Mooie bloemen en geweldige service!

Echt heel veel keuze en er wordt gedaan wat er wordt beloofd! Keurig en op tijd bezorgd.

• Boeket

Goede service, en hele mooie boeketten

Heb al enkele keren gebruik gemaakt van de deze service. En dat bevalt me prima. Er zitten goede bloemisten aangesloten bij Fleurop, en dat Kun je zien aan de bloemen die ze gebruiken.

• Boeket

Goede, betrouwbare service, blijft wel een beetje duur.

Mooi boeket, efficient en makkelijk geregeld. Maar ik denk dat er behoorlijk wat gif in de branche gebruikt wordt voor bloemen en ze zijn nu ook wel erg duur.

• Boeket

Mooi boeket, op tijd geleverd

Het boeket was precies als wat er op de productfoto staat.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Snel besteld en ook heel snel geleverd.

De ontvangende partij was heel erg in haar sas met het mooie boeket. Hele goede kwaliteit en mooi verpakt. Dus kan ik Fleurop Interflora van harte aanbevelen.

Fijne winkel, snelle service

• Boeket

Nette vlotte levering,plus mooi boeket.

Helaas diverse malen een rouwboeket moeten bestellen. Deze zijn altijd heel netjes verzorgd en bezorgd. Ben heel tevreden over Fleurop.

• Boeket

Laat besteld en de volgende dag geleverd. Netjes

Laat besteld en de volgende dag geleverd. Neem aan dat het er goed en mooi uitzag. Maar sowieso snelle service.....

Alles volgens afspraak

Exact zoals wij wensten