Prachtige bloemen bezorgt

Ik had bloemen besteld en ze kwamen binnen prachtig.

Mooi bos bloemen

Het bos bloemen was eerst verkeerd bezorgd. Gelukkig na contact met Fleurop is dit toch op het juiste adres afgeleverd. Daarvoor 5 sterren, maar… voor de combinatie maar 3. De bloemen zelf zijn echt heel mooi en kwalitatief goed (veel kleur en bloemen staat iig deze week goed), maar m.i. was de bijpassende vaas toch echt een maat of 2 te groot (extra groot feestelijk bos bloemen van 69,95 met vaas van 29,95 erbij).

• Boeket

Prachtig boeket op tijd geleverd!

De ontvanger van het verjaarsdagsboeket in Almelo was blij verrast met het mooie boeket. Werd bezorgd op het tijdstip dat ik had aangegeven. Fijne service.

Beautiful bouquet.

Same day delivery was perfect, delivered a few hours later. Beautiful bouquet.

Super boeketten

Op het moment voor de derde keer besteld bij Fleurop, boeketten zijn groots en zien er prachtig uit. Waar wel ruimte voor verbetering zit, is in de custom grote kaarten maker. Hier missen wel flink wat tools om je kaartje mooi op te maken. Denk hierbij aan meer lettertypes, text centreren of na het aanmaken om nog terug te kunnen gaan en je ontwerp te wijzigen.

• Boeket

Mooie bloemen, geleverd volgens afspraak

.......

• Boeket

Helemaal top! Lieve bezorger!

Mooie bloemen

Mooie bloemen en goede kwaliteit, alleen zou het wel fijn zijn als er een tijdsbestek geselecteerd kan worden voor levering.

• Boeket

Een mooi boeket echt heel mooi

• Boeket

Snelle levering en goede service

• Boeket

Keurig gemaakt en op tijd geleverd.

• Boeket

Keuze voor elke portemonnee.

• Boeket

Prachtig boeket, mooi op tijd

Zeer mooi boeket geleverd

• Boeket

7 prachtige stukken maar helaas niet in 1 bestelling te verwerken..

Mijne dames/heren van Fleurop, Bestellingen perfect uitgevoerd waarvoor dank. Tijd voor de IT afdeling om het mogelijk te maken om meerdere / verschillende stukken te kunnen bestellen met hetzelfde aflever adres. Nu moest ik 7x bestellen en 7x apart afrekenen om vervolgens de klantenservice te bellen om aub de extra afleveringskosten terug te betalen, wat perfect en netjes is terug betaald. Alleen jammer dat je dit zo moet doen in een tijd waar een beetje slimme IT'er dit zo kan regelen...

Snelle bezorging

Duidelijke site, makkelijk om te bestellen. Levering was erg snel.

Mooi boeket

De ontvanger vindt het een mooi boeket. Bij het bestellen zou ik graag het formaat van mijn keuze willen zien. Ik heb de gemiddelde maat gekozen en dat ziet er op de foto wel wat iel uit.

• Boeket

Duur bosje bloemen maar wel aangekomen in Slowakije

Je kunt dus echt bloemen versturen naar bestemmingen in (bijna) alle landen. Echter, houd wel rekening met een klein bosje die bepaald niet lijkt op wat je hebt gekozen op de fleurop web-site, en tegen een hoge prijs. Maar het allerbelangrijktste is dat de bos bloemen met wenskaart is aangekomen!

• Boeket

Mooi boeket snel bezorgd.

Binnen een dag een mooi boeket bezorgd

• Boeket

Bloemen waren top en geweldig mooi Op tijd gebracht, melding krijg je dan dat ze zijn bezorgd Veel complimenten gehad over hoe mooi de bloemstuk was

Niet naar wens

Bloemen werden niet bezorgd volgens afspraak. Heel jammer. Hierdoor was de verassing verpest. Boeker was wel erg mooi.

Prachtige bloemen

Wat een service! Zondags een rouwstuk besteld, maandags geleverd.

Elke keer in orde!

Bestel vaker wat voor familie of vrienden. Elke keer optijd en in orde.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Makkelijk en snel

Last minute bedacht dat er nog een bloemetje bezorgd moest worden en een paar uur later werd dat gedaan met een blije ontvanger tot resultaat

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ