Heel goed!!

Zorgvuldig en correct

• Boeket

Bestelling vlot geleverd en een mooie boeket.

Gemakkelijk te bestellen, goede bereikbaarheid om wijziging door te geven. Mooie boeket.

Mooie keuzes, betrouwbare levering

Mooie keuzes, betrouwbare levering

Bevestiging

Ik zou een bevestiging moeten ontvangen hebben na aflevering....het was hopelijk te druk voor jullie, want ik heb het niet ontvangen...nu kreeg ik 2 dagen later een bericht van de ontvanger dat ze het heel leuk en lief vond.

Uitstekende service en kwaliteit

Na vier dagen zijn de bloemen nog prachtig. Ze waren duidelijk heel vers toen ze geleverd zijn.

Supersnelle levering

Prachtige boeket bloemen werd meteen bezorgd! Top!

• Boeket

De bezorging van het fraaie boeket is prima geregeld!

Zie boven Een foto kan ik niet sturen; ik ga af op wat de ontvangers van het boeket vinden en die zijn er blij mee.

• Boeket

Prachtige bloemen bezorgt op juiste dag.

• Boeket

Zoals altijd goed en snel geregeld

Al vele malen naar volle tevredenheid online de bloemen besteld.

snel en doeltreffend

Doe ik nog een keer

• Boeket

Fout van mezelf is vriendelijk door fleurop opgelost. Wat een goede service!

• Boeket

De bloemen werden nog dezelfde dag bezorgd en waren prachtig!

• Boeket

Erg duur voor de gekregen bloemen

Het is erg handig om online bloemen naar iemand te sturen maar alles bij elkaar (totaal bijna €40,-) vind ik naar verhouding veel teveel. De bos bloemen (medium bos) vond ik nu niet bepaald een waardige bos voor dit geld.

• Boeket

Heb gebeld want was onzeker of alles goed was gegaan. Werd netjes teruggebeld. Was daar blij om.

• Boeket N.v.t.

Prima service.

Bij afwezigheid van de ontvanger werden de bloemen bij de buren afgegeven. Dat vind ikzelf niet prettig, maar heel fijn dat het bijbestelde kaartje discreet in een envelopje zat.

Iedereen blij..

Indien ik bij jullie bestel, krijg ik altijd enthousiaste bedankjes.

Op tijd bezorgd

Op tijd bezorgd en een leuk bosje bloemen. Wel wat weinig bloemen voor 40 euro ( plus bezorgkosten).

Uitstekend!

De dag erna iemand blij gemaakt aan de andere kant van de wereld.

• Boeket

Bloemen zijn helemaal niet geleverd.

Afgelopen dinsdag 5 jaar sterf datum van mijn moeder. Bloemen via Fleurop gestuurd naar mijn vader. Gisteren bleek dat de bloemen helemaal niet geleverd zijn. Hier ook geen bericht van Fleurop over gekregen, en nu de vraag of ik de levering wil beoordelen. Wat denk je zelf? (Ben al bezig om mijn geld terug te krijgen).

Goed gedaan hoor

Je bestelt bloemen, ze worden geleverd, de ontvanger is blij. Tja top toch?

Bliksemsnelle bezorging!

Boeket binnen anderhalve uur door lokale bloemist bezorgd aan de ontvanger, geweldig! Echter wat prijzig.

Alles is goed gegaan. Bedankt

Een prachtig rouwboeket.

Een overzichtelijke site en heel makkelijk om je bestelling in te vullen. Jammer dat aan ons wit met blauw rouwboeket een donker lint zat. Een wit was mooier geweest. Maar misschien heb ik door de verdrietige situatie de keuze voor een kleur lint over het hoofd gezien .

Levering niet volgens opdracht

Bij de levering is een onjuist huisnummer gebruikt, en zijn ontvanger en 'buren' verwisseld. Onzeker is of de bloemen ook bezorgd zijn. Bij de bestelling bleek de adressen-database al niet te kloppen (niet compleet), in opmerkingenveld nadrukkelijk nog eens het juiste huisnummer vermeld. Opmerking is genegeerd. Op klacht is niet gereageerd. Ben dit niet gewend van Fleurop. Fouten maken gebeurt, het niet oplossen daarvan is enorm slecht. Wij gaan het met creditcard betaalde bedrag terughalen wegens niet nakomen overeenkomst.

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij