Makkelijk te kiezen en te bestellen, snelle levering! Mooie verse bloemen

Beetje ongepast

Rouwboeket besteld, prima geregeld. Wel beetje ongepast om 2 dagen later een e-mail te ontvangen over het aprilboeket “om het extra gezellig te maken” . Beetje slordig van Fleurop.

• Boeket

Snelle levering. Bloemen zoals op de site, heel mooi.

• Boeket

Alles makkelijk, duidelijk en goed, en mooi boeket

Precies goed

top geregeld

geen verandering gewoon doorgaan

• Boeket

Fijn dat het op tijd kwam.

Fijn dat het boeket op tijd was.

• Boeket

Boeket is mooi, vindt de ontvanger ( en wij ook), jammer dat de bezorging zo laat op de dag plaatsvindt. Gelukkig was er een bericht achtergelaten en konden ze het zelf nog voor sluitingstijd ophalen.

Goede service!!

Goede service, indien nodig wordt er gebeld om adres te verifiëren. Krijg regelmatig complimenten over de bezorgde boeketten van mijn familie en vrienden!! De complimenten wil ik bij deze maar al te graag overbrengen naar het hele team van Fleurop! Fijne dag nog!!

Snel enter goef

• Boeket

Op tijd geleverd. Prachtig boeket (volgens de ontvanger).

• Boeket

Nog mooier dan op het plaatje

De bezorgde bos die binnen een dag daar was én veel mooier en origineler dan op het plaatje! Prachtig!

• Boeket

Snelle levering in het buitenland. Prachtig bloemstuk. Foto van het resultaat werd opgestuurd.

• Boeket

Voor zover ik het kan beoordelen was het goed.

• Boeket

Ik had op het laatste moment mijn bezorg datum moeten wijzigen doordat mijn vriendin op vakantie was. Fleurop was heel behulpzaam en hebben het boeket op een latere datum bezorgd. Mijn vriendin was heel blij met haar mooie boeket

• Boeket

Mooie bloemen, en volgens afspraak

Makkelijk en mooi

Het bestellen is eenvoudig. En het boeket is keurig de volgende dag geleverd. Altijd afwachten hoe de bos er uit ziet, maar nog nooit teleurgesteld.

• Boeket

Paasboeket afgeleverd ná Pasen!

Jammer is dat ik een boeket bestel om vóór Pasen af te laten leveren en dit ruimschoots op tijd heb doorgegeven en betaald. Dan word ik niet gebeld maar krijg ik een mail op zaterdagochtend om 08:15 uur over het adres!! En dit ook nog op de laatste dag om af te leveren voor Pasen……. Heb gelijk geantwoord, maar dit heeft niet geholpen om het boeket voor Pasen af te leveren.

• Boeket

Prijs/ kwaliteit staat in geen enkele verhouding tot elkaar.

Beschamend! Vrijdagmiddag 29 maart geleverd en 2e Paasdag al ' dode' bloemen? Juist een boeket inclusief vaas genomen? Bloemen waren niet schuin afgesneden en niet vers. Daarbij staat de prijs in geen enkele verhouding voor wat er is geleverd.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

prachtig rouwboeket

Bestellen ging heel gemakkelijk en het rouwboeket was exact wat ik van het plaatje verwachtte, dit is me nog niet eerder overkomen. Complimenten hoor!

• Boeket

Mooi bloemen en snel bezorgd!

Om 10.00 uur besteld en dezelfde dag om 14.00 uur al bezorgd! Super!

Erg eenvoudig te regelen

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Boeket lijkt totaal niet op het voorbeeld.

Ik vind het boeket niet de prijs waard. Van sommige bloemen hangen de bladeren al slap. Jammer want het boeket was voor het huwelijk van mijn dochter.

• Boeket

Op tijd geleverd en een mooi boeket

Gebruiksvriendelijke site, op tijd geleverd en een mooi boeket

• Boeket

Via de site prima geholpen

Ik hoorde dat de bezorging prima was verlopen maar dat het boeket erg tegenviel er waren veel tulpen al uitgebloeid dit was erg jammer zeker voor de prijs jammer

Mooie verse bloemen

1 De Schutterij