Ontzorgend

Gebruiksvriendelijke site, altijd lovende reacties over de bezorgde bloemen en super fijne service.

ZEER SLECHT

Contractueel was afgesproken een bevestiging van levering te melden. Dit gebeurde niet, en Fleurop probeerde de schuld aan de plaatselijk bloemist te geven, en weigerd zelf verantwoordelijkheid te nemen. Dit heeft een leuke dag VERPEST. Fleurop komen z'n afspraken niet na.

• Boeket

Fijne bos bloemen; geen bezorgdmail

Ik heb geen mail ontvangen dat de bloemen bezorgd waren. Dat was wel beloofd. Ik heb besteld namens mijn moeder (93) en ik had haar graag even van tevoren laten weten dat de bloemen waren bezorgd.

• Boeket

Prachtige bloemen en mee denkende mensen!

Ondanks dat de bloemen op een later tijdstip bezorgd werden doordat ik geen tijd had opgegeven. Waren het alsnog prachtige bloemen en hadden ze me gebeld om alles door te geven.

• Boeket

Keurig boeket vriendelijke bezorgster alle lof

• Boeket N.v.t.

Geweldige service!

Dezelfde dag leveren is ongekende service

• Boeket

Prijs kwaliteit verhouding kan beter.

Zaterdag een boeket met een eenvoudig kaartje besteld voor een familielid. Op de website zag het er goed en gevuld uit. Voor het boeket werd € 34.95 in rekening gebracht. Alles bijeen een bedrag van €43,50 uitgegeven. Keurig netjes op tijd bezorgd. Kreeg daarna een foto toegezonden van het boeket. De bloemen op zich zagen er goed uit, maar voor het geheel was de prijs wel erg hoog. Ik had wat meer verwacht voor de prijs van het boeket. Wel een beetje jammer.

Perfect.

Een prachtig boeket. Een echte verrassing. Namens de ontvanger.

Geweldig!!

Goed verzorgd, prachtige bloemen, de ontvanger heel blij mee, dus ik ook! Hartstikke bedankt!

Snel en attent

Ik werd gebeld door de bloemist met de vraag van wie de bloemen kwamen, omdat er geen afzender op stond. Zeer Attent dus.

Goed gelukt

bestelling geplaats en bericht ontvangen dat het boeket is afgeleverd.

Bijna vijf sterren!

Ik was een beetje teleurgesteld toen ik een fotootje kreeg vanuit Nederland van het boeket voor mijn moeder. Het zag er een beetje kaal uit, er zaten nog veel bloemen in de knop. Nu twee/drie dagen later is het een perfect boeket, maar op haar verjaardag had ik graag al meer wat meer open bloemen willen geven. Volgende keer vroeger bestellen?

Mooi boeket,Op tijd

Mooi boeket,Op tijd

Bezorging slordig

De bezorging was erg slordig. Eerst een mail bloemen bezorgd bij de buren op 202. Terwijl mijn broer op 12 woont. En volgens bezorger niet thuis was. Toen heel veel later bloemen bezorgd om 19.00. Toen mijn schoonzus zei dat er wat mis was gegaan loste de bezorger dat heel laconiek op door te zeggen dat er dan wat mis was gegaan. Tja

Gegevens invullen kan beter

Verplicht veld pffffff!

Snel en goeie kwaliteit

Het bestellen via internet gaat wat moeizaam, kan makkelijker, denk ik!

Snel leuk bouquet

Zoals gewoonlijk

Prima service.

Prijs aan de hoge kant gezien het geleverde boeket.

• Boeket

Een [prachtoge bos bloemen, precies op het juiste moment bezorgd

Het was makkelijk om online te bestelen, er was een uitgebreide keuze, het boeket werd beorgd op het moment waarom ik had grvraagd en het was aan prachtboeket, veel groter dan verwacht voor die prijs en het boeket blijft mooi

• Boeket

Heerlijk om iemand blij te maken!

Het bestellen en uitzoeken ging snel! Ik ben erg tevreden!

• Boeket

Alles snel en tijdig geregeld en goede kwaliteit boeket !!!

• Boeket

Makkelijk de opdrachtformulier in te vullen. Perfecte aflevering

Heel snel geleverd!

De bestelde bos bloemen werd binnen een paar uur al afgeleverd. Duidelijke website!

• Boeket

Boeket anders dan op de foto

Ik vond het boeket weinig lijken op de foto, dat viel me tegen. Ik had er meer van verwacht voor deze prijs, in iedere geval iets wat lijkt op de foto op jullie site, jammer!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ