everything was smooth

Everything was smooth

Snel en prachtig!

Top geregeld allemaal

Bestellen was makkelijk En optijd geleverd

Zeer goede service

Beste bloemen leverancier

• Boeket

Mooie bos maar redelijk laat bezorgd

Op de website gaat het bestellen, vlot en eenvoudig. Echter het bezorgen 2 dagen later was einde van de dag. Vond ik jammer

Ben erg tevreden

kan beter.

ik vond het boeket tegenvallen te klein voorzoeen duur boeket

• Boeket

Gaat heel makkelijk om te bestellen

Snel geleverd zoals afgesproken

Rouwboeket besteld die op tijd werd geleverd, maar wel vreselijk duur voor wat je krijgt.

• Boeket

Heel fijn om op deze manier een mooie bos bloemen naar het buitenland te laten bezorgen!

Beloven te leveren wat je besteld hebt en dat klopt!!!

Jammer

Boeket besteld om 9 uur met verzoek voor 14 uur. Komen ze pas om 15.30. Bij de bestelling is er ook niet een tijdsaanduiding die je kunt aangeven, je moet het er in de tekst erbij zetten. Daarop kun je dus niet vertrouwen.

• Boeket

Makkelijk uit te zoeken en fijn te weten dat het goed wordt afgeleverd!

Voor een cadeau voor vrienden die 25 jaar waren getrouwd tot kleine boeketten met of zonder vaas of extra cadeau, je kan alles vinden. Topsite en uiteindelijk fijn om te weten dat het wordt afgeleverd. Wel vreemd dat dat pas aan het einde wordt genoemd - mocht je een bedrag voor ogen hebben en met vrienden hierover communiceren, moet je ineens vertellen dat het zoveel duurder wordt. Misschien een idee om dit eerder te communiceren.

Duidelijke afspraken

• Boeket

fantastisch, mooi op tijd en keurig boeket

Het boeket werd snel na bestelling afgeleverd en de ontvanger was zeer te spreken. ik liet haar het bestelde boeket zien en kreeg als antwoordt dat het geleverde boeket nog veel mooier is.

Prachtig rouwboeket

Goede communicatie betreffende tijdstip levering bloemen heel mooi rouwboeket met mooie grote kaart erbij besteld met persoonlijke text. Duidelijke betalingsmogelijkheden. Zeer tevreden. Dank!

• Boeket

De ontvanger was er heel blij mee.

Bestellen is heel makkelijk en je boeket komt altijd op tijd aan.

• Boeket

Wilde nog een boeket die dag afgeleverd moest worden en dat was mogelijk en gedaan top service

Een weelde in huis!

een verrassing, waardering, een weelde in huis!! Prachtig boeket op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Prachtig boeket!

Een heel mooie bos bloemen. Snel bezorgd. De prijs is vrij hoog. In het verleden was er meer keuze in luxe boeketten.

Gemakkelijk en prachtig

Hfc

Super service!

Mijn eerste ervaring met Fleurop online. Wat een uitkomst. Duidelijke mails over de stand van de bestelling en bezorging,was supersnel geleverd!(paar uurtjes later) Dus toppie ga vooral zo door! Zeker voor herhaling vatbaar en kan het iedereen aanraden!

• Boeket

Zag er fris en prachtig uit

Doen wat ze beloven

• Boeket

goede informatie, gemaakelijke bestelling en vlot uitgevoerd.

Vooral het snell telefonische contact vond ik zeer attent. Het rouwboeket kon namelijk niet vrijdag bezorgd worden (dat had ik gevraagd) maar zaterdagochtend en dat was nog ruim op tijd voordat de plechtigheid plaatsvond. Dank daarvoor. De medewerkster condoleerde mij ook nog. Dat was heel netjes.

Zeer efficiënt

Zeer efficiënt