Heel goede ervaring

Fijn verzorgde bloemen gewoon goed

Mooie bos en op tijd

• Boeket

Geweldig mooi boeket en bijzonder goed verzorgd (maken en bezorgen!).

Geweldig mooi boeket en bijzonder goed verzorgd (maken en bezorgen!). Dit blijkt ook uit de reactie van onze vrienden die dit boeket ontvingen!

Nooit bezorgd

Bestelbevestiging ontvangen, daarna niks meer.

• Boeket N.v.t.

top

prima, vooral snelle service

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

De ontvanger van de bloemen was niet thuis en de bezorger is wel twee keer aan de deur geweest om ze toch te bezorgen. Dat was op een zaterdag. Maandag morgen zijn de mooie bos bloemen alsnog netjes bezorgd! Goede service!

• Boeket

Weer alles geleverd zoals besteld

De mensen die de bloemen ontvingen waren blij. Bezorging snel en op tijd

Duur prutboeketje

Voor een bedrag van 44,95€ kreeg mijn nicht 6 rozen, drie gerbera's en 3 takjes campanula. Als je dat terugrekent met dure rozen en dure gerbeta's komt dat op €14. Afzetterij en dat op een rouwboeket, ze moeten zich schamen.

Zag er erg mooi uit

Top bloemen ontvangen

De bloemen die ik besteld had waren nog beter dan op het voorbeeld! Ze werden geleverd door Intratuin Geleen, echt een super mooi boeket!

Wederom prima verzorgd

• Boeket

Super makkelijk een prachtig boeket laten bezorgen

Such a great service

Delivered with care and looked beautiful. My friend was so happy. Thank you very much!

• Boeket

Mooie boeketten, altijd op tijd

Eenvoudig bestellen. Altijd op tijd bezorgt.

snelle levering!

snelle en vlotte levering met goede kwaliteit bloemen.

Fantastisch geregeld!

Bloemen besteld voor een relatie in Zuid Afrika. Ik was eerst sceptisch of het wel aan zou komen maar ik ben blij verrast. de ontvanger was helemaal blij met haar boeket bloemen. Een volgende keer weet ik waar ik moet zijn!

• Boeket

Snel uitgevoerd en goede boeketten

Doeltreffend

Prima, ruimte keuze en snelle bezorging

• Boeket

Mooie duurzame boeketten, vlot bezorgd

Ik had gekozen voor het duurzame boeket (voor drie personen), en dan is het een verrassing wat het wordt. Volgens mij waren de ontvangers tevreden en ik zag mooie boeketten op de foto's die zij stuurden. Hartelijk dank!

Makkelijk

Bloemen bestellen van de andere Kant van de wereld en bezorgen in nederland makkelijker kon het niet. De prijs viel ook wel mee.

• Boeket

De bloemist heeft een prachtig boeket gebracht bij mijn lieve tante die 85 jaar werd. Ze was er ontzettend blij mee en wij dus ook.

Heel tevreden.

Het boeket werd op maandagochtend bezorgd. Voor een verjaardag is dat het leukst, maar maandag zijn veel bloemisten dicht. Dus geweldig dat toch kon.

• Boeket

Super snel en makkelijk, alles god geregeld.

Vlot geleverd, mooi boeket

Het boeket is vroeg in de ochtend bezorgd echter was de plechtigheid pas laat in de middag (zoals ik had aangegeven). Het boeket lag er daardoor een beetje verlept bij. Dat was jammer. want het moet een mooi boeket geweest zijn. Tip: Dichter op een aangegeven tijdstip leveren.

• Boeket

Kreeg mailtje dat de bloemen bezorgd waren. Was makkelijk te bestellen

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ