Prachtige bloemen

Mooie bos bloemen, op tijd en keurig bezorgd!

• Boeket

Op vrijdagochtend 11 uur een bos bloemen besteld voor mijn moeder die 1,5 uur later al bij haar thuis geleverd werden. Geweldige service! Bloemen komen goed overeen met hetgeen wat uitgezocht word op de site.

Helemaal Goed

Boeket kwam overeen met de afbeelding, keurig bezorgd en de meebestelde kaart was mooi.

• Boeket

Het was voor de buurvrouw op no 99 en zij was er ontzettend blij mee en vond het prachtig

het was voor de buurvrouw op 99 en zij was er erg blij mee en vond het prachtig; zij liet mij zelfs een foto zien

wel heel erg prijzig

• Boeket

Altijd op de opgegeven tijd bezorgd

Mooie boeketten

Altijd goed. Je kunt ervan op aan dat het verse bloemen zijn die met zorg zijn verwerkt

Afgeleverd bij de buren

Het boeket was prachtig, maar ik had expliciet gevraagd dit niet bij de buren af te leveren.....en wat gebeurd.....juist.

Zeer matig

Helaas geen mail ontvangen dat de bloemen bezorgd zijn. De bloemen (rouwboeket) kwamen tijdens de ceremonie. Heel storend.

Prachtig bos bloemen

Goede prachtige boeketten om uit te zoeken en wordt op tijd bezorgd

Goede kwaliteit van bloemen

• Boeket

Mijn ervaringen waren prima met Fleurop!

Alles ging goed!

Perfect op tijd bezorgd

Perfect op tijd netjes bezorgd

Bloemen laat bezorgd en vielen na 2 dagen al uit

Bloemen werden te laat bezorgd en ze zagen er naar twee dagen al oud uit en begonnen uit te vallen. Zonde van het geld!

Top geregeld!

Top geregeld!

Gemak

• Boeket

Erg snelle service en mooie bloemen

Super snelle service, mooie bloemen

• Boeket

Goede service en goede kwaliteit

Alles goed en duidelijk op site. Goede snelle bezorging van kwaliteit boeket

• Boeket

Vriendelijke meneer die het boeket kwam brengen

• Boeket

Prima service en mooi boeket.

Goede service.

De keuze is geweldig, en je word goed op de hoogte gehouden.

• Boeket

Mooie bloemen, goede klantenservice.

De klantenservice gaf een duidelijk en snel antwoord. De bloemen waren van goede kwaliteit.

• Boeket

Goeie updares en communicatie is top! Aanrader!

Een geweldige ervaring

Ik vond het geweldig om zo mijn bloemen te bestellen omdat mijn zus ver weg woont. En mijn zus was er heel blij mee.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ