Snel bezorgd

Mooie bos bloemen , op tijd bezorgd

• Boeket

Mooie website, mooie bloemen en prima bezorging

Makkelijk en snel bloemen bestellen en zelfs nog dezelfde dag geleverd. Goede service

Fleurop dat kan beter!

Helaas werden de bloemen vrij laat bezorgd, ook geen bevestigings mail ontvangen van bezorging! Ik heb fleurop hierover nog gebeld! Vond het ook maar een klein boeket voor dat geld! Had nl. een groot boeket besteld!

Voor herhaling vatbaar

Kwaliteitsboeket cadeau gedaan!

Enthousiaste reactie ontvangen van mijn vriendin aan wie ik een mooi boeket heb gestuurd. Dat is wat je wilt. Het boeket was zo groot dat ze het over meerdere vazen heeft kunnen verdelen.

Altijd een succes

Altijd prima voor elkaar .mooi op tijd en leuke boeketten .

Niet goed

Geadresseerde was niet thuis en kon zelf haar boeket ophalen vanuit Blokzijl in Emmeloord.waarom bellen ze niet van tevoren of iemand thuis is

• Boeket

Gemakkelijk te bestellen, grote gevarieerde keus en vlotte afwikkeling.

Zie hiervoor

• Boeket

Gewoon prima boeket. Gemakkelijk te bestellen via website.

Hartstikke leuk boeket en kaart voor zieke collega besteld. Kaart met tekst eenvoudig zelf te maken.

Snelle en goede levering

Positief

• Boeket

Binnen een uur al bezorgd

Wat een ontzettend snelle service! Binnen 50 minuten was de bestelling al bezorgd. En de versheid van de bloemen is top!

Heel mooi boeket

Bezorging was op tijd. Een hele mooie verse bos bloemen. De ontvanger was er erg blij mee.

• Boeket

Klacht serieus en goed opgelost

Wij vonden bloemenboeket te klein voor de prijs. Na dit schriftelijk aangegeven te hebben heeft Fleurop contact met me opgenomen en de klacht serieus en goed opgelost. Top!

• Boeket

Boeket bij buren bezorgd, alleen niet duidelijk welke buren

Bestellen van het boeket was eenvoudig. De snelle levering fijn. Het boeket mooi. Alleen het boeket werd bij de 'buren' bezorgd, welke buren dat waren was niet duidelijk. In de mail die ik kreeg stond dat geadresseerde op de hoogte was. De geadresseerde was niet op de hoogte. Ik moest haar op de hoogte brengen, waardoor het verassingseffect weg was. Vervolgens is zij bij een aantal buren langs geweest om te achterhalen waar het boeket was. De geadresseerde was de hele dag thuis, en de bel werkt prima. Ik hoop dat de levering de volgende keer zorgvuldiger gebeurd.

Veel keuze en snelle levering in Nederland en b.v. Zwitserland

Grote keuze en snelle en betrouwbare levering in Nederland en buitenland, zoals b.v. Zwitserland

• Boeket

Uitstekend , precies zoals wij hoopten.

Een bloemrijk grafstuk besteld en het sprong er positief uit door de kleurrijke bloemen.

perfect verlopen

De website is makkelijk en de prachtige bloemen zijn keurig op tijd afgeleverd (UK)

• Boeket

Binnen een uur een rouwboeket bezorgd!

Hele snelle service. De bloemen zien er altijd goed uit en gaan lang mee.

• Boeket

Snel geleverd en mooi boeket

Dank aan de bloemist uit Utrecht die t goed verzorgde

• Boeket

Je verstuurd iets en dan moet je het maar vertrouwen, in alle bescheidenheid, zegt de ontvanger, ja hoor mooi boeket. Staat het ook lang, hoe is de kwaliteit.

Van telefoon tot webshop

Alles goed verlopen

Ruime keuze en vlotte goede afhandeling van bloemen en vaas

Late levering

Ondanks dat ik had aangegeven dat de bezorging bij een bedrijf was, werd het boeket pas laat in de avond bezorgd.

Bloemen niet geleverd

De door mijn besteld bloemen zijn niet aangekomen. Ik heb gebeld daarover, de bloemen zouden geleverd zijn, wordt mij verteld, maar daarover is geen mail bericht gestuurd en de bloemen zijn niet bij de persoon aangekomen in het ziekenhuis. Wat ik alleen zeker weet is dat ik betaald heb en mijn dus belazerd voel. Ik vind eigenlijk dat de bloemen opnieuw geleverd moeten worden.

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij