Bloemen niet geleverd

De door mijn besteld bloemen zijn niet aangekomen. Ik heb gebeld daarover, de bloemen zouden geleverd zijn, wordt mij verteld, maar daarover is geen mail bericht gestuurd en de bloemen zijn niet bij de persoon aangekomen in het ziekenhuis. Wat ik alleen zeker weet is dat ik betaald heb en mijn dus belazerd voel. Ik vind eigenlijk dat de bloemen opnieuw geleverd moeten worden.

• Boeket N.v.t.

TOP

TOP

Mooi boeket bloemen

Op de bestelbon stond dat na de levering ik een email ging krijgen met de bevestiging dat het boeket was afgeleverd. Ik heb geen email ontvangen. Voor de rest was alles top.

Vijf sterren

Boeket zag er op de foto mooi uit en wat heel fijn was: de gelukwensen die ik in het Grieks had geschreven kwamen ook in het Grieks binnen bij de jarige!

Snel

Makkelijk even een bloemetje uitzoeken op de site en met een paar klikken met de muis is de bestelling gedaan. Super

Het was een mooi boeket

En de dame die de bloemen heeft ontvangen was erg blij!

Prachtig boeket!

Alleen jammer dat ik geen dagdeel voor bezorgen kon invullen en dat de ontvanger ze Zelf moest ophalen bij niet thuis zijn op het juiste moment

Bezorg problemen maar klantvriendelijk

Kreeg melding dat bloemen bezorgd waren maar de bloemen waren niet bezorgd Volgende dag gebeld met klantenservice en zij hebben er voor gezorgd dat de bloemen alsnog bezorgd werden en hielden contact met mij

Gaat helemaal perfect!

Altijd op tijd

Altijd op tijf

• Boeket

Was een heel goeie service

Was heel goed

• Boeket

Bij een gewenste bezorging van een bouquet in het buitenland was er sprake van -lokaal- een nationale feestdag waardoor bezorging niet op de gewenste dag kon plaatsvinden -daar werd ik keurig over gebeld, met de vraag of het later bezorgd mocht worden of dat ik restitutie van mijn betaling wilde. Ook een probleempje met 'het kaartje' bij de bloemen -vanwege ander schrift, werd met een belletje prompt opgelost. Prima service!

• Boeket

Super service en een mooi boeket.

Maandag jl. stuurde ik een boeket via de Fleurop bloemist in Houten. Helaas heb ik een verkeerd huisnummer ingevuld, maar de bloemist heeft het boeket tóch (na telefonisch contact) nog dezelfde dag bezorgd. Top service noem ik dat!

Top service!

Mijn bestelling was nog geen 30 min. later onderweg. Door een fout van mij kon de levering niet doorgaan. Geen probleem voor fleurop! Ze hebben zonder meerkosten de bestelling een week later geleverd. Echt super service en een echte aanrader!

Bestelling conform afspraak uitgevoerd

Alles naar wens, mooi boeket, bestelling conform afspraak uitgevoerd

Teleurstellend

Bloemen in Zwitserland laten bezorgen. Normaal gesproken via Euroflorist altijd een mooi boeket. Ik begrijp dat je afhankelijk bent van een lokale bloemist maar dit was echt geen mooi boeket.

• Boeket

Bloemen zijn goed, webshop niet.

Ik wilde 40 witte rozen en 8 rode versturen. Ook wilde ik meerder aantal van een vaas bestellen. Dit kan niet! Ik moet verschillende vazen bestellen en kan niet verschillende rozen combineren. De bloemen zijn geweldig, en me meisje is er super blij mee

• Boeket

De bloemen zijn nog mooier dan op de foto!

Top boeket

Prima service. Het was zelfs mogelijk de bezorg datum in Engeland te verzetten. Ontvanger heel blij met vaas en bloemen.

• Boeket

Een fijne en makkelijke manier om iemand met een bloemetje te verassen

Een fijne manier om op grote afstand iemand te verrassen met een mooi boeket bloemen.

• Boeket

Prachtige boeketten en goede service

Erg goed in Friesland prachtige boeketten, maar in Zuid Holland krijg je een minder mooi boeket voor dezelfde prijs en ik bestel altijd een groot boeket.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooi bloemstuk en perfect op tijd geleverd!

Fleurop biedt goede en ruime keuze uit boeketten en bloemstukken voor levering aan buitenland. Ik bestelde op zaterdag voor levering op maandag in Frankrijk. Eenvoudige bestelprocedure en perfect uitgevoerde levering. Bloemstuk was zoals op de foto getoond. Ik ben zeer tevreden.

Goed!

• Boeket

Mooi boeket, netjes bezorgd.

Dit was mijn eerste ervaring met Fleurop, maar is voor herhaling vatbaar !

• Boeket

Service was prima volgende keer weer een bloemetje bij fleurop

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ