Service was prima volgende keer weer een bloemetje bij fleurop

Ben opgelicht

Had groot bedrag betaald voor paar bloemen

Doen wat ze beloven

Volop keuze van klein tot groot, voldoen aan de afspraken. Gemakkelijke website.

Mooie bloemen. Tevreden ontvanger

Alles liep vlot en kreeg hartelijke dank van ontvanger.

• Boeket

Overzichtelijke keuze en keurige bezorging in de ochtend.

Het kwaliteitskeurmerk Fleurop ken ik al uit mijn jeugd, toen in het buitenland. Blij dat deze kwaliteit hetzelfde is gebleven en met internet ook gemakkelijker. Al eerder een bloemstuk laten bezorgen en ook nu ging het vlot. De bezorging was keurig op tijd. Blijf dat ook zo houden en bedankt voor de dienstverlening.

• Boeket

Prachtig boeket op tijd bezorgd

Mooi boeket Zoals op de afbeelding gezien

Goede sevice

Prachtig boeket geleverd

Mooi en uitstekend verzorgd

Heel tevreden

Mooie boeketten, goede service

Dikke prima

Mooi

Slecht

Oude rozen. Daar is dit te duur voor. Uiteindelijk zelf moeten ophalen.

goed geregeld

Makkelijk bestelproces, volgende dag bezorging. Ik heb het boeket niet gezien, degene die het overhandigd kreeg was er blij mee,dat is het belangrijkste.

Mooi boeket, netjes bezorgd

• Boeket

Belofte en afhandeling helemaal waargemaakt

Heldere site en gemakkelijk in te vullen. Ook terugkoppeling tijdstip bezorgen en afleverdatum was cf afspraak

Ik wil geen spam

Ondanks dat ik aangaf geen spam te willen krijgen, krijg ik 136 mails omdat ik 1 x een bloemetje besteld heb. Geen zorgen, volgend jaar bestel ik weer, en de rest van het jaar mij niet meer lastig vallen AUB. Uw bloemen zijn prima maar het is ook geen wereld wonder wat u doet.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Hele goede service

Mooie boeketten en levering was op tijd

• Boeket

De bloemen zijn mooi en optijd aangekomen! Het is nu twee weken later en de bos is nog steeds mooi!

Criminele organisatie,

Verleden jaar rozen bestelt is er bos onkruid geleverd , dit jaar weer bestelt met valentein en niks bezorgt en nu lopen ze moeilijk te doen om mijn geld terug te storten, beloven iedere keer terug te bellen maar gebeurt, kijk uit als je bij hun bestelt ,

• Boeket

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Valentijns boeket werd 2 dagen te laat geleverd…

Prachtig boeket

De ontvangers waren heel erg tevreden. Ik heb het zelf niet gezien, maar aan de bloemistgevraagd of ze erg erg hun best op wilden doen. Dat is dus gelukt.

Niks meer vernomen

Voor 8.30 een Valentijn boeket besteld, betaald en niks meer vernomen. Geen terugkoppeling ontvangen dus weet niet of het boeket is bezorgd. Mail gestuurd maar ook daarop geen reactie. Voor mij nooit meer , echt waardeloos.

• Boeket N.v.t.

Bestelling is niet op tijd geleverd

Bestelling ging prima, helaas je bestelling wijzigen is niet mogelijk tenzij je je bestelling annuleerd en opnieuw een bestelling plaatst. Helaas is de bestelling niet in binnen de afgesproken tijdsblok geleverd, ik kreeg tenminste om 20.00 de melding dat de bestelling is afgeleverd.

Geen boeket ontvangen op Valentijnsdag

Expres op kantooradres van mijn vriendin laten bezorgen, nu 17:45 en dus nu gesloten en dus geen boeket gekregen. Ook niet gebeld, geen track&trace. Waardeloze service want ik belde nog na, zou allemaal geregeld worden voor 17;00, niks gefixt. Kortom advies: wil je iets speciaals regelen en zeker zijn dat het aankomt. Koop dan NIET bij FleurOp. Want je weet niet of het aankomt. Beter via Greetz of een andere partij!

• Boeket

Goed, bezorging in Zwitserland prima gegaan.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ