Prima, dank , snel , makkelijk en goed geregeld

Snel makkelijk, duidelijk en goed geregeld

Perfect verzorgd zoals altijd

Ruime keuze uit prachtige boeketten, maakt het nog lastig om te kiezen. Tevreden klant!

Mooi boeket

Boeket was op tijd afgeleverd en zoals op de foto afgebeeld was.

Is prima afgeleverd

Veel keus

Altijd topkwaliteit

Als je een boeket uitzoekt kan het zijn dat de getoonde bloemen er niet zijn.. De bloemist maakt dan altijd een boeket met wat er dan aan bloemen aanwezig is. Ik vind dat het boeket er toch uit ziet zoals op de website. Compliment ad bloemist

Goed herstel

Ik had een boeket besteld voor mijn dochter. Dat werd afgeleverd in een appartementencomplex, maar niet persoonlijk, met als gevolg dat het boeket onvindbaar was. Na een klacht heeft Fleurop de eerstvolgende werkdag een nieuw boekt laten bezorgen. Netjes afgewikkeld!

Prima ervaring

• Boeket

Super geregeld en een prachtige bos bloemen

Snelle levering en prachtige bloemen

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

Mooi boeket en een zeer snelle levering helemaal top

• Bestelgemak N.v.t.

In éen keer goed

Wanneer iemand afstudeert, stuur je natuurlijk bloemen, én een kaartje. Dit is helemaal goed gekomen: een mooi en vers boeket met kaart; bezorgd op de juiste dag. Geen problemen onderweg ondanks eenrichtingsverkeer en smalle straat. Dikke priems.

Op tijd afgeleverd

Zelf heb ik het boeket niet gezien, maar ik heb gehoord dat het mooi was.

• Boeket N.v.t.

Snel geleverd en mooi boeket

Goed gedaan, prima dienst.

Makkelijk te bestellen .

Goed en handig te bestellen en mooi op tijd uitgevoerd. En volgens bericht mooie bos. Dus prima .

Prima geregeld.

Boeket zelf kan ik niet beoordelen, ik heb niet gezien wat is afgeleverd, maar de reactie van de ontvanger was prima. Misschien leuk om een foto bij aflevering te maken en die bij deze beoordelingsvraag mee te sturen. (Of is dat privacy gevoelig?)

• Boeket

De bos bloemen is op tijd bezorgd en de ontvangers waren hier heel blij mee.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

top kwaliteit in bloemen en nakomen afspraken

Gemakkelijk en snel, dat bevalt iedereen wel. Gewoon doen is mijn goed bedoelde raad, Als je voor de beste keuze gaat. De kwaliteit is top, dus bestel je bloemen via Fleurop. Dan is succes verzekerd. en heb je zeker geen zeperd.

Supermooie bos en supersnel

Wauw dat is snel! Sneller dan verwacht en de ontvangers waren heel blij!

Ik baal

Ik baal dat ik bij Fleurop mijn bloemen heb besteld. Het lijkt in niks op t boeket van de maand en het bezorgde boeket. Het boeket van de maand was kleurig, geel , roze, lila, voorjaarsbloemen, Anemoon, tulpen ,geel, lysianthus beetje een veltboeket achtig boeket, Wat wordt er bezorgd, rode rozen, Anturium omdat de bloemist dat mooi vond, ik vind dat juist een afschuwelijke bloem. Er mag afgeweken worden, dat mag van mij ook, maar liegen over tulpen die er niet inzitten, sorry. Voor mij geen Fleurop meer!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Geen info en te late bezorging

Ik heb voor 9.00 ‘s-ochtends online besteld. Als je voor 14.00 bestelt, dan wordt er dezelfde dag nog bezorgd. Dat staat op de site. Dat is niet gebeurd, het werd de volgende ochtend. Ook heb ik nooit een mailtje gekregen dat het boeket bezorgd is.

Middelmatig

Ik vindt prijs kwaliteit dit keer niet kloppen

Simpelweg goed

Een zeer mooi boeket, punctueel aangeleverd.

• Boeket

Bloemen en lint prima en keurig op tijd

Aanbeveling: bestel formulier aanpassen. Eerst naam en adres van plek waar te bezorgen dan pas voor wie de bloemen. Nu naam crematorium an toen de naam dode en daarna adres, maar het lijkt dat naar het adres van de overledene wordt gevraagd. Tijdens de plechtigheid: Dela vertegenwoordigster: geen schoenen met hogere hakken. Liever met schoenzolen/hakken die geen klosgeluiden veroorzaken.

Meedenken

Ik werd gebeld nav mijn keuze .op advies van uw medewerkster eea aangepast. Resultaat was een geweldig stukje wat er 3 dagen later nog mooi uit zag !

Prettig en goed geregeld

Boeket was mooi, flinke bos en hartverwarmend ontvangen. Top!

Easy and fast

I used Fleurop Interflora and was friendly to use the webpage, my request arrived on time and ok

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ