Top.

Snelle bezorging. Mooi boeket! Echt super dat het op dezelfde dag wordt bezorgd! Ga zeker vaker gebruik maken van Fleurop!

• Boeket

Goede bezorging maar veel bladeren in boeket

Een klein boeket ‘Mooi gebaar’ besteld. Dit boeket is goed afgeleverd maar helaas blijkt dat er in dit boeket veel groen was verwerkt.

Mooie bloemen, blije moeder van 86

Mooi boeket op tijd geleverd

Perfect en zoals besteld

Vlot en goede service

Gebruiksvriendelijke website.

Het gebruiksgemak van de website is prima. De boeketten zijn prachtig die je kunt bestellen. Helaas vielen een aantal bloemen al uit tijdens het uitpakken. Dit vind ik erg jammer, ze zijn niet goedkoop, dan verwacht ik wel dat de bloemen niet meteen uitvallen bij aankomst.

• Boeket

Alles helemaal naar wens.

Verjaardagsboeket online besteld. De hele handeling verliep zoals gewenst. De bezorging was op tijd en het boeket viel erg in de smaak.

• Boeket

Na bestellen binnen een uur bezorgd.

• Boeket

Ik kreeg mijn vriendin in Nederland aan de telefoon, en die was zo blij met haar prachtige bos tulpen ….Dat ik ook blij werd en wist dat het goed verzorgd was …

• Bestelgemak N.v.t.

Boeketten zijn prachtig

Goede website, de boeketten komen overeen met de foto op de website. Bezorging op tijd.

Klein boeket

Klein, dun boeket voor dat geld.

Niet helemaal zoals afgesproken

Toen ik de bloemen bestelde, werd mij gevraagd of ik het boeket dezelfde dag bezorgd wilde hebben (in Australië). Ik wilde dat wel, gewoon omdat dat blijkbaar nog kon. Vele uren later werd ik vanuit Nederland gebeld, dat het niet meer kon omdat de dag in Australië toen al voorbij was. Oké, de volgende dag ook prima. Ik zou een mail krijgen als het bezorgd was. Deze mail nooit gekregen, dus de volgende dag gebeld of mijn boeket die avond nog bezorgd ging worden? Dit was niet bekend... Nu werd gezegd dat ik geen mail zou krijgen, want daar doen ze in het buitenland niet aan?? Deze collega zou direct gaan informeren bij de collega's in Australië en mij terug koppeling geven. Terugkoppeling niet ontvangen. De volgende dag werd ik gebeld, of ik zelf wist of het boeket al bezorgd was...? Want Australië had nooit gereageerd (er was dus niet gebeld, maar gemaild..) Ondertussen weet ik via de ontvanger dat het boeket geleverd is. Of het net zo mooi is als op de foto... geen idee. Het ging allemaal erg moeizaam en omdat ik tweemaal in Australië gebeld werd vanuit Nederland, werd het een extra kostbaar boeket... (totaal bijna €100,-)

• Boeket

Alles ging goed behalve de beloofde e-mail waarin bezorging zou worden bevestigd. Die e-mail heb ik nooit gekregen.

slecht

het belangrijke kaartje zat er niet bij?zo slecht dit...een boeket van 175euro????????

• Bestelgemak N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Ik heb een prachtig boeket ontvangen

Ik ben erg tevreden!

Snel en eenvoudig

Makkelijk en snel een boeket versturen.

Grandioos mooi boeket

Traject van bestellen is een vlot duidelijk traject

Niet waar voor het geld

Boeket was voor het geld aan de kleine kant ook waren verschillende bloemen na een dag al op . In het vak opmerkingen hadden we gevraagd 0f een bepaalde tijd mogelijk was ook daar werd niet aan voldaan. Kortom volgende keer doen we het zelf

• Boeket

Prachtige bos bloemen perfect bezorgd!

Het was een heel mooi, kleurig boeket bloemen dat zoals gevraagd diezelfde middag stipt werd bezorgd. Well done!

• Boeket

:) het gemak van de Bestelling, betaling, levering en de kwaliteit waren geweldig

Mijn moeder had haar 80ste verjaardag en ik wilde iets speciaals bestellen. Ze houdt van orchidee, dus besloot ik dat te bestellen met chocolaatjes. Ze was er erg blij mee! en liet me de orchidee zien via skype. Het zag er fantastisch uit. Heel erg bedankt!!!

• Boeket

Mooi bloemstuk en prima service.

Ik had een bloemstuk naar het crematorium laten brengen, maar vlak voor de plechtigheid zei de uitvaartleidster dat er geen bloemstuk was afgeleverd. Schrikken dus. Ik heb Fleurop gebeld en kreeg gelukkig meteen iemand aan de telefoon (dus geen wachttijd, heel prettig!). Er werd direct contact opgenomen met de locale Fleurop zaak. Binnen een minuut werd mij verzekerd dat het bloemstuk echt was afgeleverd. De uitvaartleider ging nog eens kijken en het bloemstuk was er toch! Ze had kennelijk niet goed gekeken. Ik was heel blij met de snelle respons van Fleurop. En het bloemstuk zag er prachtig uit!

Zeer snelle levering

De bloemen zijn binnen 2 uur afgeleverd. Ben hier zeer bij mee.

Perfect!

Internationaal bezorging: TOP!

• Boeket

Hele mooie en kwalitatief goede bloemen

Snelle service mooie bloemen goedenkwaliteit

Prima snel geleverd

Prima snel geleverd

• Boeket N.v.t.

service op maandag was prima. De kaart die zo. niet in de bestelling zat is ma. door fleurop gelukkig gecorrigeerd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ