Hele goede ervaring

Wat wij belangrijk vonden was dat we keuring steeds terugkoppeling kreeg. Ook na bezorging een bericht. Ook vond ik dat op de site het zo overzichtelijk was welke bloemen, hoe je moest bestellen. We zijn zeer tevreden. Dank, Groeten Toos van Oostrom

Mooi boeket, goede bezorging

Boeket anders dan gekozen

Een mooi boeket met rozen en diverse andere bloemen. Erop gekozen dat ze wat langer kunnen staan. Maar het boeket had vooral tulpen. Zag er zeker niet uit als een boeket van€50,- De ontvanger vond het een mooi boeket, dus zo gelaten, maar niet wat besteld is

Snelle service, goede dienstverlening

Het is fijn als alles duidelijk en overzichtelijk is en het betrouwbaar is en snel.

Alles goed

Ze was erg enthousiast

Ik heb voor de tweede maal bloemen besteld vanuit Thailand, de reacties waren positief, maar ik denk dat je deze vraag beter aan de ontvanger kan stellen. Groet Hans

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Voor deze prijs verwacht ik meer

De bos bloemen was mooi maar het verplichte kaartje was een aanfluiting; plaatje op voorkant niet schoongesneden, enters in de tekst genegeerd, kaartje niet losgesneden maar gescheurd langs een perforatielijn. Echt schandalig!

Prima verzorgd!

Makkelijk te bestellen en keurig op de dag einde ochtend geleverd!

• Boeket

Gemakkelijk te bestellen en op tijd bezorgd.

• Boeket

Prima op de hoogte gehouden, van bestelling tot aflevering.

• Boeket N.v.t.

Matig

Ik had een kaartje aan de bloemen gewild, ingevuld, maar kreeg een telefoontje dat de informatie op het kaartje verloren was gegaan. Nou heb ik het geld Euro 1.50 wel terug gehad, maar daar word ik ook niet wijzer van. Blunder!

Hele goede service

Ik had een tekst op op het lintje gezet en dat was niet helemaal correct,dat viel een van de medewerkers op en heeft mij dan ook direct gebeld hierover en het gecorrigeerd.

• Boeket

Top kwaliteit bloemen en goede bezorging

Ik heb voor mijn moeder haar verjaardag bloemen besteld. Niet alleen was de bezorging van goede service maar ook de bloemen van top kwaliteit. Helemaal tevreden en zal zeker vaker bij Fleurop bestellen en ook anderen het aanraden!

Prachtig boeket

Boeket was erg mooi. Helaas wel erg laat bezorgd.

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk te bestellen. Duidelijke communicatie. Bezorgd volgens afspraak. Prima dus.

• Boeket

Op zaterdag 3 febr om 10 uur 's ochtends hebben we bloemen besteld om af te geven in Bergen aan Zee tijdens een feast lunch in een strand restaurant om 12:00 dezelfde dag. Meet behulp van de help lijn is dat prima gelukt. Dank voor de snelle service.

Prima organisatie

Mooi boeket, optijd gebracht

Zelf verkeerd huisnummer doorgegeven

Zelf verkeerd huisnummer doorgegeven. Volgende dag gebeld met bloemist. Uitgelegd wat er was gebeurt en alsnog bloemen bezorgd. Dit vond ik een top service

• Boeket

Supersnel, om 11 uur besteld, om 12.30. uur geleverd. Niet precies als op de foto maar toch een mooi boeket

Aandachtpuntje

Ik bestel dikwijls bloemen bij Fleurop. De website om te bestellen; Vanzelfsprekender maken . Bij de woonplaats en adres bv zegt de website niet bekend na ettelijke over doen kan je een pijltje laten afrollen komt datzelfde adres naar voren en bij aantikken is het wel ok. Te omslachtig. Het boeket vond ik ook niet geweldig zie foto. 35€ inl de bezorging : Oordeel zelf.

Stressvol

Boeket is op de bezorgdag Zaterdag bezorgd maar we hebben daar vanuit Fleurop, zoals wel werd beloofd, geen bericht van gehad. We wisten dus niet of het boeket bezorgd was. Dit was voor mij een stressvolle dag. Gelukkig belde mijn tante op Zondag om te bedanken.

Mooi boeket

Enorm kostbaar om te doen, is schrikbarend duur geworden, dat staat tegen om het vaker te doen

• Boeket

Redelijk boeket, relatief duur om te laten bezorgen.

• Boeket

gemakkelijk te bestellen en goede feedback

• Boeket

De bloemen zelf niet gezien. Ontvanger was blik.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ