Teleurstellend!

Heb de ervaring al gemaild via e-mail. Ik bestel al 20 jaar bloemen bij FleurOp, nationaal en internationaal. Nooit een slechte ervaring gehad, maar voor deze heb ik simpelweg geen woorden…

• Boeket

goede service, jammer van de enquete

de bestelling ging makkelijk en snel maar vragen naar 5 sterren als beoordeling hoort niet met enquetes

• Boeket

fantastisch, elke keer weer!

Ik bestelde laatst een boeket voor een apart adres, zo'n 3 uur rijden (heen en weer) voor mij. Dat netwerk van bloemisten werkt perfect! Met een paar klikken op het internet, en zoals afgesproken wordt het bezorgt!!

genoeg keus en betrouwbaar

fijn dat jullie bestaan, zo makkelijk te bestellen en laten bezorgen. Als je geen tijd hebt om langs te komen kan je met een besteld boeket toch laten weten dat je aan ze denkt. Heel fijn.

Prachtig

Ontvangers waren onder de indruk van de kwaliteit van de bloemen!

• Boeket

Tevreden mooie vaas met bloemen geleverd

Prachtig boeket

Kreeg van de nabestaanden te horen dat het prachtige bloemen waren die we hadden laten bezorgen

• Boeket

Zo goed heb ik nog nooit ervaren.Echt grandioos. Hartelijk dank hiervoor , ook namens mijn dochter. Fijne verkoopdag en tot de volgende keer Mvgr mevr I.Bakker-Elward

• Boeket

Mijn ervaring online is oke

Een foto van het bezorgde boeket zou fijn zijn dan zie je wat je geef

• Boeket

Alles volgens mijn verwachting uitgevoerd

Geen problemen ondervonden

Vriendelijk, efficiënt

Het was makkelijk op de website te bestellen en ik vond het leuk om zelf de kleuren en lay-out te kiezen in de kaart. Prachtige bloemen en bonbons waren zoals de foto. Groot success, bedankt!

Altijd goed

Mooi boeket van de maand gekozen dat veel groter was dan verwacht.

Goede service en kwaliteit

Zie boven

Prachtig

Prachtig bloemstuk kan niet anders zeggen Complimenten voor de bloemnist

Geweldig met 1 minpuntje

De bos bloemen was keurig bezorgd, maar ik kreeg pas een dag later de bevestiging binnen van dat hij bezorgd was. Ik wist dat hij bezorgd was omdat de collega waar die heen was gestuurd belde om mij te bedanken.

Supergoed ,

Mooi op tijd ,mooi boeket

Indrukwekkende bos bloemen

Als schenker van de bos, krijgen we al n paar dagen elke dag een berichtje dat de bos zo mooi is, zo groot en dat het een grote lach brengt. Dát was de bedoeling.

Makkelijk en goed

Fijne site, overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Kwaliteit van de boeketten zijn erg goed waardoor ze langer goed blijven. Ook het afleveren van de boeketten is goed.

• Boeket

Excellent service and easy ordering process

The quality of the flowers and service was top class. Also the self design card was a clever and innovative idea. The ordering process was easy and fast and the item delivered on time. I would highly recommend.

Onwijs slechte bezorging.

Zou alles kunnen omschrijven maar voor mij NOOIT meer. Ze droppen een bestelde bos bloemen in senioren woningen gewoon bij de 1e de beste die opendoet terwijl de eigenlijke ontvanger gewoon thuis was.

• Boeket

De bestemmeling was tevreden !

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Service 100%

Bloemen niet bezorgt

Dan bel ik ze dat me bloemen niet zijn aan gekomen, ja wel zijn wel aan gekomen bij buurvrouw zegt fleur op buurvrouw zou in ontvangst genomen hebben terwijl ik en me vriendin thuis waaren wat een op lichters

Mooie bos

Dankzij Fleurop iemand heel blij gemaakt. Mooie bos, goede communicatie en afwikkeling.

Waardeloos

Wie bezorgt bloemen na 21:30 of 23:30 fleurop.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ