Erg laat bezorgd

Normaal niks te mopperen, maar nu kwam het boeket pas tegen 18 uur bij de jarige aan. Vind ik persoonlijk dat voor een berjaardags boeket erg laat....en zeker ook omdat het een oude dame van 80 is en zit te wachten op post oid....

Het boeket viel tegen

Ik had een boeket besteld voor een collega waarvan haar moeder was overleden. De keuze die ik gemaakt had was een mooi boeket met zachte lichte kleuren. Geheel passend bij de gelegenheid. Helaas was het boeket dat geleverd is niet zo mooi zacht van kleur en niet passend bij de gelegenheid.

• Boeket

Makkelijk bestellen en prachtige bloemen

Prima site om iets moois te bestellen

• Boeket

Mooie bloemen, goed service. extreem duur

De bloemen waren heel mooi, service ook uitstekend. Ik vond echter de prijs kwalitiet verhouding slecht.

• Boeket

Een prachtig boeket en snelle bezorging

• Boeket

Mooi boeket, snel bezorgd!!

Wat ik heel goed vind, is als ik het boeket 's avonds per internet bestel, het de volgende ochtend al bezorgd kan worden!! Super goede service!

• Boeket

Snel en makkelijk bestellen. Op tijd geleverd en goede terugkoppeling.

goed geregeld

GOED GEREGELD

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Kleurexplosie is niet

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter, bloemen ‘kleurexplosie’ gekocht en ik heb hiervoor in totaal € 74,40 voor betaald inclusief bezorging. Ik voel mij opgelicht, de bos bloemen rechtvaardigt totaal niet de hoogte van dit bedrag. Ik had een grote volle bos bloemen verwacht voor dit bedrag maar ze kreeg een mager bosje bloemen, die ik ook voor € 30,- had kunnen kopen. Ik heb een mail gestuurd naar de bloemist maar zij vond het bedrag wel gerechtvaardigd. Grote teleurstelling dit en ik bestel nooit meer bij Fleurop. Niet betrouwbaar. Ik bestel voortaan mijn bloemen wel bij de lokale bloemist in de plaats waar ik de bloemen wil laten bezorgen, dat scheelt mij een hele hoop geld.

Prima.

• Boeket

Service is goed maar het boeket valt tegen.

Boeket valt tegen en kan zo te zien na 3 dagen de prullenbak in. € 29 voor een flut bosje bloemen.

• Boeket

Mooi boeket goede bezorging.

Voor mij was dit de eerste keer dat ik hier gebruik van heb gemaakt en dat is mij goed bevallen. Dus bij gelegenheid weer Fleurop.

goede service

Om te beginnen een duidelijke en handige bestelsite. En dat als je potseling bedenkt dat je iemand iets wil sturen dat dat dan dezelfde dag geregeld kan worden

• Boeket N.v.t.

Het boeket was naar ieders verwachting zo mooi.

Snel, accuraat en mooi rouw boeket. Dank jullie.

• Boeket

Ze waren erg blij, boeket prachtig en ik vind t ook fijn dat ik bericht kreeg dat het bezorgd was

boeket kleiner

het boeket is kleiner dan op de foto. Mijn verwachting was was hoger. Verder wel prima

Op tijd geleverd. Keurig boeket

Makkelijk te bestellen.

Boeket pas om 21 uur bezorgd

Boeket werd pas rond 21 uur bezorgd. Ik heb geen bezorgd mail ontvangen.

Gemakkelijk te bestellen

En goede communicatie. Ik heb het boeket zelf niet gezien omdat het besteld is voor familie aan de andere kant van Nederland. Dus ik weet ook niet of het aangekomen is maar ik ga er wel vanuit.

• Bezorging N.v.t.

Top service & snel!

Hele nette en snelle service! Top

Heel Heel slecht

Wij hebben op jullie site een groot boeket witte rozen uitgezocht voor een sterfgeval in Duitsland waar wij 60 euro en 12 euro verzendkosten voor betaald hebben. En de foto's van het boeket heb ik aan een plaatselijke bloemist laten zien, en volgens hen is het een boeket van ongeveer 15 euro Wij schamen ons dat dit naar die weduwe is gestuurd

Goed geregeld!

De site is duidelijk en de keuze van de boeketten is met foto's weergegeven, dat geeft een goed beeld. Volgens de ontvanger was het een mooi boeket. We hebben het zelf niet gezien, maar we gaan ervan uit dat het goed is. De afspraken worden door Fleurop nagekomen, dus wij zijn heel tevreden.

Snel geregeld

• Boeket

Prachtig rijk boeket met bijzondere bloemen

Naast de verschillende soorten bijzondere tulpen is ook de combinatie met de anemonen en takjes met kleine bloemetjes heel mooi gekozen!

Slechte kwaliteit bloemen

Op zaterdag tulpen ontvangen. Bos zag er mooi uit. Helaas waren ze op woensdag al zo aan het uitvallen dat ik ze weg moest gooien. Verder is het heel raar dat je bij de bestelling een wenskaart toe moet voegen. Ook als je dat niet wilt. Verder zou het handig zijn als je op de site ergens kan zien hoeveel er op een cadeaubon staat.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ