Ben blij omdat de ontvanger zeer snel haar boeket bloemen heft ontvangen

Ben blij omdat de ontvanger zeer snel haar boeket bloemen heft ontvangen

Mooi boeket

Mooi boeket en keurig op tijd bezorgd

• Boeket

goed maar zou beter zijn als de kaart er ook was.

Webpagina werkte een tijd niet toen we bestellen waren, dat kwam uiteijndlijk goed. chocolade was op dus een andre was bezorgd, kwam ook goed, de kaart was niet gelevered, dat vind ik jammer, de mensen zitten nu zonder te weten van wie die bloemen kwam.

Erg goed geregeld

Bestelling niet geleverd.

De door mij bestelde bos bloemen is niet op de afgesproken tijd geleverd. Bij navraag bleek het door de bloemist vergeten te zijn. Twee dagen later alsnog geleverd met excuses en een doosje chocola. Maar wel jammer: de verrassing was er vanaf omdat de klant gebeld moest worden of de bloemen nu wel of niet geleverd waren. Ik dacht dat Fleurop een goede zaak was maar dit was wel een teleurstelling al lag het probleem bij de bloemist.

Mooie bloemen, slechte levering

Ik had 1 dag van te voren 's morgens bloemen besteld voor de volgende dag. Veel visite gehad maar geen bloemen, deze bleken ergens anders afgeleverd te zijn. Gelukkig kenden die mensen ons en is 's avond rond 6 uur alsnog de bloemen afgeleverd.

Ontzettend teleurgesteld in Fleurop

Het afgeleverde boeket (middel) lijkt absoluut niet op het boeket wat ik uitgezocht heb op de website. Boeket was de helft kleiner. Tip voor Fleurop; Plaats geen foto's meer op jullie website, want deze geven alleen maar teleurstellingen.

• Bestelgemak N.v.t.

Top Service

Altijd goeie en snelle service

• Boeket N.v.t.

Prachtig boeket, bezorging prima!

Mooi boeket werd aangeboden, maar ontvangers bleken niet thuis...einde van de dag nóg een keer langs ( na telefonisch contact met ontvangers ), ontvangers stuurden me een mooie foto van het boeket, helemaal in hun nopjes!

Accuraat geleverd

Snel besteld en accuraat geleverd.

Prima bos

Ik ben blij dat het bosje is bezorgd. Heb er helaas geen foto van maar het is vast en zeker een mooie bos geworden

• Boeket

Vriendelijke service, communicatie over bezorgen bij de ontvanger ben ik ontevreden over.

Momenteel nog steeds geen idee of het bestelde boeket is geleverd of opgehaald door de ontvanger, of nog bij de bloemist staat. Jammer dat hier geen berichtgeving van naar de klant wordt gedaan.

• Boeket N.v.t.

Ga zo door PRIMA

Gekregen wat we besteld hadden. Mooi boeket en gebracht zoals we hadden afgesproken

FLEUR - OP !

Fleur - Op !

Snel besteld en bezorgt

Leuk boeketje

Helaas werden de bloemen pas in de avond bezorgd. Erg laat als felicitatie voor een verjaardag.

• Boeket

Kwam redelijk overeen met de afbeelding

mijn schoonmoeder qas blij met het boeket

Klungelig

Niet volgens verzoek afgehandeld. Wel mooi dat een dienst als Fleurop Interflora bestaat.

Verkeerde bloemist

Zeer kleine bis voor 35 euro

• Boeket

Bloemen zijn netjes en prima verzorgd, maar fleurop blijft maar onnodige mails sturen.

Ik wil geen onnodige mails ontvangen als ik iets bestel. Fleurop stuurt er echt heel veel na 1 bestelling. Dat is zo onnodig en vervelend.

Jammer

Mijn bestelling op 25/1 geplaatst voor 14 uur om dezelfde dag te laten bezorgen. Helaas was 27/1 het boeket nog niet bij de ontvanger binnen. Na een mail naar klantenservice is het s middags 27/1 eindelijk bezorgd. Dus de slogan: voor 14 uur besteld= dezelfde dag bezorgd, klopt niet

Gemakkelijk bestel proces

Geleverd op afgesproken dag

makkelijk te bestellen.

makkelijk omte bestellen. jammer dat de bloemen pas in de avond werden bezorgd.

Mooi boeket

De bloemen waren mooi, alleen het afleveren had beter gekund

Prima maar dag te laat

Op woensdag bestelling geplaatst voor de vrijdag daarna (in Madrid), niets gehoord op vrijdag en de bezorging was pas zaterdag. Jammer van verder prima service.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ