De bloemen waren fantastisch.

• Boeket

Bos bloemen is te klein in verhouding met wat het koste

Boeket is te klein in verhouding met wat ik er voor betaald heb.

Prima geregeld.

Prima mooie bos rozen bezorgd.

• Boeket

Het platform is goed, de bloemen worden minder

Vroeger leken de bossen bloemen tenminste nog op wat je op de site zag. En was de bezorging ook sneller.

• Boeket

Gemakkelijk bestellen en op tijd bezorgd.

• Boeket

Weinig bloem voor veeel geld

Bloemetje voor buurvrouw besteld. Helaas was buurvrouw niet thuis en heb ik zelf de bloemen in ontvangst genomen. Voor de kosten die ik heb gemaakt was het een heel klein zielig bosje bloemen.

Super gemakkelijk en betrouwbaar

Al vaker via Fleurop besteld. Altijd goed, alleen deze keer was het boeket kwalitatief iets minder. Ik hoorde dat een dag na de bezorging er al rozen wat bruin begonnen te verkleuren.

goede service/ begeleiding

In eerste instantie boeket op foutief adres bezorgd. (verwarrende opgave op website). Na telefoontje organisatie vergissing hersteld.

• Boeket

Mooi boeket tegen een leuke prijs

De online bestelling was makkelijk en eenvoudig, de bezorging kwam op tijd. Ik ben zeer tevreden.

• Boeket

ZEER SLECHTE BEZORGER OM HET BIJ DE BUREN AFTE LEVEREN!!!!

Dag Medewerkers Fleurop. Ik heb een boeket besteld, doordat er niemand thuis was, hebben jullie dit bij de buren afgeleverd. Hoe kom ik van jullie te weten of de buren dit BOEKET op het juiste adres hebben af geleverd. Ik vind het zeer slecht dat jullie ,s avonds niet opnieuw proberen om het Boeket af te leveren. Iedereen werkt natuurlijk overdag. Ik wil heel graag opheldering van jullie. Betekent ook dat ik NOOIT MEER een Boeket via jullie laten bezorgen. Groet, Mevrouw T.J Kooistra Markt 99 9251 JR Burgum.

ABSOLUUT 1 grote TELEURSTELLING

Kleurenpallet totaal niet wat on line werd aangeboden (zie bijlage middelste foto het boeket wat jullie on line aanbieden) Boeket ter waarde v bijna 100 euro ipv enorme grote bos een summier bosje ook erg teleurstellend.( Zie foto links en rechts) In eerste instantie had ik mijn schoonmoeder die bloemen ontving voor haar 80e verjaardag dit bedrag niet willen zeggen maar ze schrok er verschrikkelijk van. Klanten service is nog bezig met mijn klacht. Ik woon in het buitenland en bestel boeketten voor speciale gelegenheden altijd via Fleurop. De ontvangers zijn altijd blij verrast en de boeketten prachtig, maar dit keer ging het helemaal mis. Ik heb klantenservice wel laten weten dat ik graag een nieuw boeketje in kleuren die ik voor ogen had omdat het juist haar favoriete kleuren zijn alsnog aan mijn schoonmoeder geleverd zou willen zien en dat kan een klein bosje zijn, maar het gaat mij om het gebaar dat alles weer goed zal maken en ik ook weer een goed gevoel van mijn toch wel kostbare bestelling krijg.

• Boeket

prima geregeld en heel snel..

Voor 14 uur bloemen besteld en in de avond waren ze heel mooi bezorgd en een heel mooi boeket.. prima service

• Boeket

Mijn vriendin was er heel blij mee!

Mooie bos!

Je kunt op Fleurop vertrouwen

Altijd weer afwachten of alles goed gaat met het bestellen en bezorgen van een boeket met lint maar bij Fleurop kun je hierop vertrouwen.

Niet volgens afspraak

Makkelijke manier om te bestellen, maar vervolgens niet nagekomen afspraak op dezelfde dag leveren als er voor 14u is besteld (donderdag, dag van condoleance). dus gebeld, zou de volgende dag worden aangeboden, was een "systeemfoutje", dus te laat doorgekomen bij de bloemist. Wel werd me de kosten voor verzending aangeboden terug te storten door de vriendelijke dame aan de tel ( maar nu zondag en nog niks van gezien) Volgende dag weer geen bewijs van levering zoals wordt aangeboden op de site van Fleurop, dus zaterdagochtend wederom gebeld. Uiteindelijk bleek het op vrijdag rond 17u pas te zijn aangeboden ( 27 uur na bestelling)maar door een "systeemfout" niet doorgegeven aan de klant ( ik dus). Erg balen dat ik na een eenvoudige bestelling twee keer moet bellen en constant moet kijken of iets is afgeleverd

• Boeket N.v.t.

Prima service!

Snelle levering, mooi boeket!

Slechte kwaliteit!

Bloemen waren bijna uitgebloeid. Zag eruit als een treirig boeket. Mijn moeder ban 87’ is terug naar de winkel gegaan met boeket en daar ontkende ze alles (bloemenwinkel in Papendrecht) bloemen waten volgens haar niet pud en het mimosa wag bruin was, was volgens haar een ander soort…bestel niet meer via Fleurop

• Boeket

Zeer vakkundig mooi en snel. Dik tevreden.

Alles is goed

Van begin tot de bezorging is alles goed en de tijd die je doorgeeft voor bezorging is ook prima

• Boeket

Bloemen kwamen niet overeen met het beeld en waren enkel in het oranje

Ik ben niet tevreden over de bloemen samenstelling. Het zou een kleurrijk boeket moeten zijn maar het waren enkel oranje bloemen en jn mijn ogen een zeer klein boeket voor een medium formaat. Niet tevreden mee.

Het zag er aardig uit

Het is geslaagd

Ontvanger blij

De ontvanger was blij en verrast door de bloemen. Missie geslaagd dus!

• Boeket N.v.t.

Mooie bloemen en snelle levering

• Boeket

Bos komt geheel niet overeen met de afbeelding

Moeilijk om via internet een bos te bestellen. Heb de bos na 3 dagen gezien. Viel erg tegen t.o.v. hetgeen ik verwachtte

Makkelijk bestellen.

Het is makkelijk om te bestellen. Maar wel duur om tegenwoordig een bloemetje aan iemand te sturen...

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ