Makkelijke bestellen, maar slechte kwaliteit

Snel en makkelijk bestellen, maar de bloemen gingen al na 1 dag hangen.

• Boeket

Het boeket ; ingetogen, deed zijn naam eer aan

Een fijne site van fleurop. Keuze te over. Het boeket was exact als op de foto. Misschien nog mooier. Netjes afgeleverd bij rouwcentrum.

• Boeket

Degene die het boeket ontving was tevreden

• Boeket

Mooie bloemen, wel wat prijzig ivm verzendkosten

Nvt

Uitstekend verzorgd!

In het echt was het rouwstuk nog mooier dan op de foto van de website. Het was goed en snel bezorgd op de locatie en ik heb er verder geen omkijken naar gehad. Heel fijne ervaring!

• Boeket

Echt alles super goed; als eerste de service van helpdesk medewerkster Diana, direkt aktie en informatie terugkoppelen, heel erg vriendelijk! Ook een pràchtig boeket, uitstekend afgeleverd. Nogmaals dank aan iedereen. Hartelijke groeten uit Italia, Els Vink - www.elsvink.com

• Boeket

Bloemen mooi. Netjes en optijd bezorgd.

Super bos bloemen

Snelle service, prima mailverkeer en prachtige bloemen binnen een paar uur op lokatie.

Keurig verzorgd

• Boeket

Was de eerste keer dat ik besteld heb bij fleurop

Snel bezorgd super

• Boeket

Goede keus, bestelling en track en trace

Bestelproces ging simpel. Goed op de hoogte gehouden van de status en leuke bloemen

• Boeket

Ik ben tevreden met de afspraak die is nagekomen

Fleurop heeft op dezelfde dag de bestelling afgeleverd volgens afspraak. Ik heb al een paar keer via Fleurop bestellingen laten afleveren en dat is goed gegaan allemaal. In de toekomst zal ik weer via Fleurop bloemen laten bezorgen.

Verkeerde bloemen

Er is een ander boekt verstuurd dan uitgekozen. Andere bloemen andere kleuren etc. Nu begrijp ik dat het verstuurde boeket nooit identiek zal zijn maar dit leek er niet eens op. Na een klacht te hebben ingediend is de reactie van fleurop, bloemen zijn een natuurproduct die kunnen afwijken.. Ik vindt dit een gek antwoord, dat neemt niet weg als ik een zacht roze tinten boeket bestel ik een boeket krijg met rood, paars etc .. Vooral door de reactie van fleurop zou ik hier geen bloemen meer bestellen.

• Boeket

Hartelijk dank voor het bezorgen van een prachtig boeket. Eén tip: ik kreeg om 22.00 uur s avonds bericht dat mijn boeket 'zojuist was bezorgd'. Ik hoop niet dat het zo laat was... en ik denk het niet. Het riep wel verwarring bij me op en ik wachtte overdag op bericht. Het was een verjaarsboeket dus wel belangrijk om op tijd te ontvangen!

Mooi boeket

Mooi en vers boeket. Keuze aan de bloemist overgelaten.

• Boeket

mijn ervaring, bezorging op tijd. Mijn schoonzus heeft een foto van de bloemen gestuurd. Mooi

super opgelost!

bij de eerste bestelling was iets fout gegaan en dat is super opgelost door Fleurop. Daarnaast zeer snelle en correcte levering. Bedankt!

Gewoon goed

Mooie bos bloemen, goede kwaliteit. Jammer dat het niet dezelfde dag geleverd kom worden, waardoor de verassing er af was. Maar al met al tevreden

• Boeket

Prachtige boeketten, goede Service!

Nadat ik al besteld had, wou ik de bezorgtijd veranderen. Geen probleem! Een snel antwoord terug gekregen en alles super geregeld, mama was dol gelukkig:)

Prima geregeld!

Gemakkelijk te bestellen en laten bezorgen.

• Bezorging N.v.t.

3 boeketten besteld

2 boeketten die ik aan keuze bloemist had overgelaten waren bijzonder mooi. Boeket dat op basis van afbeelding was veel te donker. Bij klacht erover kreeg ik te horen dat binnen richtlijnen was. Zet dat er volgende keer veel duidelijker bij dan die ik iets anders. Afbeelding creëert een verwachting.

• Boeket

T adres werd niet herkend op de site

Ben 20 min bezig geweest om het bezorgadres in te voeren. Wat ik ook deed t lukte niet. Toen gebeld. Super aardige dame maar ook die kwam er niet uit. Toen maar een ander straatnummer ingevoerd en in t open veld t juiste adres ingevoerd. Ook op aanraden van de aardige dame weer gebeld om t nog maals door te geven. T is uiteindelijk goed afgeleverd . Maar mijn hemel wat een waste of time. Krijg je website op orde.

Dramatisch boeket.

Zag er goedkoper uit dat een boeket van €5 bij een tankstation.

Zie onderstaande zin

Gebruiksvriendelijke site en boeket blijkt zoals op de foto

1ste x besteld en zeer tevreden over het resultaat

1 De Schutterij