Een hele fijne ervaring, enige minpunt en vandaar de 4 sterren is her gebrek aan informatie in de voorfase, slechts een enkele mail met de bevestiging van de bestelling. Het zou fijn zijn als er nog een mail was gestuurd op de dag van de bezorging dat de bestelling op die dag bezorgd zou worden, en niet alleen de mail dat het bezorgd is. Verder was het top en een prachtige bos bloemen. De lokale bloemist heeft niet teleurgesteld.

teleurstellende ervaring bestelnummer 850081556920

De orchidee die ik had besteld is niet geleverd. ipv van 4 volle takken en grote bladeren was het een veel kleinere orchidee met 3 kleine takken weinig bloemen en kleine bladeren. Zeer teleurstellend. Ik heb dit via de klantenservice ook al laten weten. De erbij bestelde bloempot is niets op aan te merken en is conform de bestelling. Foto van de plant die ik had besteld en de foto van de plant die is geleverd hen ik bij mijn klacht ingeleverd.

• Boeket

Goede service, kwaliteit en kwantiteit minder

Wel een heel summier bos bloemen voor €36, na 3 dagen gingen de bloemen ook al slap hangen.

• Boeket

Snelle levering van goede kwaliteit boeketten

Zeer tevreden om de snelle bezorging van prachtige boeketten. Deze zijn van prima kwaliteit en staan lang op de vaas.

eenvoudig te bestellen

overzichtelijke website om in alle rust een boeket uit te zoeken

• Boeket

Snel, correct en met een blije ontvanger!!!! Zoals het hoort.

• Boeket

Er is een heel anderboeket bezorgd dan ik haduitgezocht.

Geen veldboeket maar met een grote hortensia.

perfect, in WeltenHeerlen

seer professioneel with a personal touch

• Boeket

Mooi boeket zoals op de website!!

Goede ervaring, zal volgende keer weer via Fleurop bestellen.

Helemaal tevreden

Verloop bestelling, bezorgen en niet thuis bericht geheel naar tevredenheid. Prima zo.

Te weinig bloemen

Het rouwboeket zag er mooi uit maar voor de prijs van 95 euro was het een nietig boeket. De prijs kwam niet overeen met het boeket.

• Boeket

Helaas niet de juiste bloem

Ik had een boeket besteld waarin Strelitzia's zaten. Helaas zaten deze er bij bezorging dus niet in. Het is DE bloem waardoor ik dit boeket gekozen heb dus dat was zeer teleurstellend.

• Boeket

Vlot geleverd en echt vers...

Ik bestelde vrij laat voor mijn doen maar het boeketje kwam keurig volgens plan aan...

• Boeket

Snelle service mooie bos bloemen top

• Boeket

Het bestellen, afleveren en het boeket helemaal top.

• Boeket

Ik heb een boeket besteld voor een collega. Ik had aangegeven dat dit op 22-07 bezorgd mocht worden. Per mail was dit ook bevestigd echter had ik dit via mijn collega nog niet terug gehoord. Zij bleek bij navraag ook nog niets ontvangen te hebben. Daarop heb ik 24-07 telefonisch contact gezocht. Het boeket bleek inderdaad nog niet bezorgd. Het boeket is die dag alsnog bezorgd. 2 dagen later dan was aangevraagd en als ik niet had gebeld was er niet opgemerkt dat de bezorging nog niet had plaats gevonden.

• Boeket

Bestelde boeket (Altijd zonnig) leek totaal niet op het boeket op de site.

Klacht ingediend, maar kreeg als antwoord dat het geleverde boeket binnen de richtlijnen zat. Eenmalig hier besteld i.v.m. vakantie van vaste bloemist. Dit was dus eens maar nooit meer.

• Boeket

Mooi boeket zoals uitgekozen!

Daar ik vanuit Duitsland vrienden in Nederland een plezier wil doen, verjaardagen, groeten, sterkte en beterschap ben ik blij met Fleurop!

• Boeket

Goed geregeld, mooi boeket!

Het bestellen was eenvoudig, en de bloemen zijn keurig op tijd bezorgt. De tussentijdse mails zijn vriendelijk en fleurig opgezet. Volgende keer weer via Fleurop!

Online bestelling prima uitgevoerd

Ik heb online bloemen besteld , netjes bezorgd , prima kwaliteit.

Prachtige bos!

Bos is precies zoals op gekozen vanaf het plaatje!

Perfect geregeld

Makkelijk bestellen. Ruime keus in diverse prijsklassen

Fleurop werkt eenvoudig

Het uitzoeken van bloemen is erg eenvoudig gemaakt. Een kaartje of een leuke verpakking zijn zo uitgezocht en je maakt iemand vreseliǰk blij.

prima geregeld

goede en snelle service