heel goed

de ontvanger was blij verrast en het bouquet was prachtig!

Slechts één verbeterpuntje…

Alles prima gegaan. Wat jammer is, is dat ik geen eigen contact gegevens in kon vullen. Ik bestel vanuit het buitenland en de site staat niet toe een buitenlands telefoonnummer in te vullen. Verder dik tevreden

Mooi bloemen,uitstekend bezorgd

Mooi bloemen, uitstekend bezorgd

Boven verwachting!

Mijn vriendin was/is dolgelukkig met de bos bloemen. Kwalitatief van hoog niveau. Elke ochtend stuurt ze een update foto van hoe de bos bloemen zicht houdt, en het is echt heel goed. Complimenten!

• Boeket

Boeket heel anders dan op de foto

Had juni boeket gekozen met veel verschillende kleuren en mooie bloemen die bij elkaar pasten en het afgeleverde boeket had dat niet.

• Boeket

Mooie bos met duidelijke beschrijving erbij!

• Boeket

Prijs kwaliteit enigszins uit balans

Ik vind het al met al vrij prijzige aangelegenheid voor wat de ontvanger krijgt. Voelt logischer om gewoon lokale bloemist te bellen.

Perfecte service

13.30 uur bloemen besteld. 15.30 uur bezorgd. Perfect.

Accuraat uitgevoerd

Perfect geregeld.

Goed gegaan. Mooie bos bloemen

Prima. Mooie bos bloemen. Vind het wel prijzig.

• Boeket

Bloemen is totaal anders dan op het plaatje

Ik bestelde een weelderig pastel veld achtig boeket en kreeg een helemaal niet wild niet pastel achtig boeket. Wel erg vrije interpretatie van de bloemist vond ik. Niet mijn smaak.

Armoedig bosje

De bos bloemen die bezorgd is ziet er armoedig uit. Voor dat geld krijg ik elders betere bloemen

• Boeket

Boeket werd mooi op tijd geleverd.

Mooi en op tijd!

Mooi en op tijd bezorgd.

• Boeket

Boeket niet geleverd en geen restitutie

Op Vaderdag heeft mn vader dag ervoor niks gekregen. De maandag erop Fleurop maar eens gebeld en er werd me beloofd dat ik terug werd gebeld. Ik wacht nog steeds!! Graag zsm mn €31,- terug svp!!

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Altijd goed

Een boeket van Fleurop is altijd goed en de lokale bloemist heeft er werk aan en inkomen uit.

• Boeket

prima, correct en tijdig uitgevoerd

onze bestelling voor levering maandag in overleg verschoven naar zaterdag. heel attent!

• Boeket

Supersnel bezorgd binnen paar uur!

Supersnel bezorgd binnen paar uur! Na bestelling slechts circa 2uur

Mooi boeket volgens afspraak

Makkelijk bestellen

• Boeket

Mooi boeket en mooi op tijd

Mooi zonnig boeket, helemaal volgens de omschrijving, dezelfde dag bezorgd.

Mooi boeket

Mooi boeket volgens ontvanger. Wel late bezorging 18.00 uur

Prachtige bos verse bloemen

Helemaal prima

in orde maar kan beter

de service en bloemen zijn altijd goed alleen vond ik het boeket deze keer erg klein voor een bedrag van 45.50 euro

• Boeket

Helemaal top en een mooie bos

Gekregen wat ze beloven uistekend

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ