Filter

Snel een mooie bos bloemen bezorgd

Voor 12 uur besteld om 16.00 uur geleverd. Helemaal goed. Mooie bos.

prachtige verse bloemen

Bloemen waren prachtig en de ontvanger was echt reuze blij. Het enige kleine maartje was, dat het boeket niet leek op het plaatje wat ik had uitgezocht.

Aan te bevelen

Perfect gedaan

Alles volgens afspraak samengesteld en afgeleverd.

Goed bezig

Goed gedaan

heel goed

het gaat heel goed met het bestellen van een boeket en wordt ook op tijd geleverd

• Boeket

Prachtige bloemen en snel geleverd

• Boeket

Een boeket besteld voor mijn tante die in een andere plaats woont. Ze stuurde een foto en het boeket was prachtig!

Uitmuntend!

Prachtig boeket besteld voor mijn jarige zus in Amerika. Netjes verzorgd en afgeleverd. Uit vele verschillende mooie bossen kunnen kiezen, voor elk wat wils. Blij dat ik op afstand ook emand anders blij heb kunnen maken.

Besteld, bevestigd, geen ‘bezorgd’ mail

Ik vertrouw bij Fleurop op een mooi en vers boeket. Had erg de behoefte, dat ik op de hoogte werd gebracht, nadat het boeket bezorgd was. Timing was voor mij belangrijk in deze situatie. Helaas ontving ik geen mail zoals aangegeven was. Graag op letten.

• Boeket

Makkelijk en correct uitgevoerd.

• Boeket

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Betrouwbaar.

Bestellen gaat makkelijk, de website is duidelijk en de bloemen worden op tijd bezorgd. Fijn dat er een berichtje komt als de bloemen bezorgd zijn. Het zou heel fijn zijn als de plaatselijke bloemist een foto van het boeket toe zou voegen, nu heb je niet helemaal in beeld wat er geleverd wordt.

Meer dan een 10 waard

Fantastische mooie bos en een hele snelle levering, bedankt

• Boeket

Ontvanger erg blij met bloemen

Uitstekend webshop

Mooi boeket, snelle levering. Gewoon goede webshop

Prima!!

op grond van een mededeling van de ontvanger is alles prima geleverd. als opdrachtgever zie het niet dus dan maar blindvaren.

• Boeket

Lijkt niet op besteld boeket

Boeket komt niet overeen. Er zit te veel groen in en te weinig bloemen. (Ik wil niet dat mijn gegevens gepubliceerd worden.)

Top service!

Altijd bovenmatig tevreden over Fleurop. De bloemen worden altijd op tijd geleverd en in een topkwaliteit.

Super service buitenland

Prachtig boeket precies op tijd geleverd!!

Klasse

Ik had een foutje gemaakt in het adres. Belde Fleurop die het doorgaf aan de bloemist. Zo kwam het boeket op het juiste adres.

Karig bosje bloemen.

Heel karig bosje bloemen voor 40€.

• Boeket

Mooi boeket. Geen bericht ontvangen dat boekt bezorgd is.

Geen bericht ontvangen dat boekt bezorgd is. Zoals in een mail was aangegeven. Anders had ik 5 sterren gegeven.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ