Deskundig, prettig en hulpvaardig.

Gestelde vragen werden snel en concreet beantwoord. Coöperatief in het vinden van een oplossing.

Snelle levering, goede website precies de producten die ik zocht

Ibis Google search de website gevonden en meteen duidelijk dat het specialisten waren. Goed product aanbod en de bestelling was de volgende dag geleverd

Eindelijk die galm weg

Al een jaar werk ik vanwege corona meer vanuit huis. Maar die galm in de kamer was nog niet weg. Gelukkig was ons chat-contact heel duidelijk, en heb ik uiteindelijk de bestelling geplaatst. I love the chatbox! De platen hangen (kortste haakjes zijn een crime om op te hangen) en de galm is weg. Ik heb nu nog wel 2 van de 4 platen over, dus da's wel een beetje zonde van het geld.

Goed!

Snelle levering, keurig verpakt. Materiaal voldoet aan verwachting!

geweldig product

werkt zoals het beschreven staat.

Sehr zuverlässig und sehr gute Qualität

Ich bin sehr zufrieden mit der gesamten Bestellung.

Maken hun verhaal waar

Snel gereageerd en kon de levering de volgende dag al ophalen. Prima service, mooi bedrijf.

Goed advies gekregen en en snel geleverd

uw advies was goed, het resultaat is niet afdoende, dit zit echter in de demping van de steunen van de warmtepomp. daar moeten betere dempers onder komen.

Te vroege vraagstelling

Ik heb noppenschuim voor motorruimte van mijn boot. Nog niet bevestigd, dus geen mening.

Hele goed kwaliteit en erg goed geholpen!

Goede service en kwaliteit van product is erg goed!

Correcte afhandeling .

Akoestisch isolatie panelen besteld, correct geleverd en vlot afgehandeld !

Prima levering en een goed stuk materiaal

Ik heb met de geluids isolatie materiaal de binnenkant van mijn generator kast bekleed en ben ca 25 decibel naar beneden met het motor geluid . Prima resultaat , makkelijk te verwerken materiaal ook

Erg goed

Eerlijk advies, snelle service, vriendelijke hulp bij het ophalen van de spullen. Product boven verwachting goed. Dank.

meer dan een aanbeveling waard

vlotte communicatie goede hulp / ondersteuning / informatie snelle service geweldig resultaat

Perfect !

Zeer correcte afhandeling . Hartelijk dank !

Netjes en snel

Ben goed geadviseerd en een snelle levering

Straight forward en snelle levering!

Grote bestelling binnen 1 dag geleverd, top!

Wat ik had verwacht

Snelle levering en zeer tevreden over het artikel

Tweede maal fout adres !

Voor de tweede keer fout geleverd, alle adresssen goed ingevuld en jullie leveren steeds op huisnummer 36 in plaats van huisnummer 334 !

vlot en netjes

netjes te woord gestaan om een oplossing te zoeken

De producten zijn snel geleverd en we kregen een instructie per e-mail toegestuurd. Prima. Nu aan de slag!

In een keer van de nagalm in de woonkamer af!!

Goed informatie gekregen, zowel telefonisch als per mail. Goede levering en montage van de producten. Alle afspraken na gekomen en alles in een keer goed.

snelle levering, top kwaliteit

top!

Positief

Snelle levering, goede geluidsisolatie.

Fijn om te kunnen bellen om advies te vragen welk product zich het beste leent voor het probleem.

Prettig advies en keurig geleverd. Fijne afhandeling.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.