Goede info en tevreden over het product

Omdat wij twijfelden over welk product het meest geschikt zou zijn, hebben we via de chat op de website contact gehad. Goed ter woord gestaan, complete informatie en advies waar we iets mee konden. Wij hebben de EASYbond aangeschaft en zijn zeer tevreden over dit product.

mooi product

Uitstekend geholpen

Op basis van een deskundig advies vanuit Easy Noise Control heb ik een bestelling kunnen plaatsen voor geluidsisolatie. De communicatie met het bedrijf was zeer prettig en ik ben doeltreffend geholpen.

Keurig verpakt en zeer snel in huis, top!

Snelle levering, zeer goede kwaliteit

Ideaal met de sterke, zelfklevende achterkant. Zeer goede geluiddempende eigenschappen

Overtreft verwachting

Snelle levering, eenvoudige montage, perfect resultaat.

De Trillingsisolatie schuim is fantastisch

De Trillingsisolatie schuim zorgt voor een sterke demping van het contactgeluid. We gebruiken dit voor fitnessdoeleinden, zodat het geluid van de gewichten sterk gereduceerd wordt. Dit ten gunste van de buren :)

Duidelijke website met veel info, goede keuzemenu's en vlotte levering.

Zeer goed en vlot

Ik was blij verrast dat de platen plat verzonden werden. Goede kwaliteit en goede demping in mijn aquariumkast

goede kwaliteit, snel verzonden

goed assortiment, netjes en snel geleverd. Is aan de prijs maar dat is anderzijds wel logisch met dit type producten. De doorloop is immers niet snel.

Skai leer voor dakhemel in auto besteld. Mooi materiaal. Goed te bewerken.

Een leuk bedrijf met behulpzame service

Leuke en goede hulp bij kiezen van juist materiaal

Prima producten

Prima producten, levering snel.

Supergoede service

Echt heel goed geholpen, goed advies, vriendelijk. En ik had platen ontvangen die een kromme hoek hadden maar ze kwamen de volgende dag alweer kosteloos nieuwe brengen. Echt heel aardig!

Perfect, zeer goede kwaliteit.

Antidreunplaten van zeer goede kwaliteit. Ben er erg tevreden mee. Deze zijn aan te raden.

Goed advies en snel, cfm afspraak geleverd

Prima service, goed advies

Vriendelijke service

Er was een probleem met de levering; het is nog niet opgelost maar er wordt hard aan gewerkt

Alles ging snel en goed.

Goede producten, snel geleveerd.

Het helpt niet voor de geluiddemping!

Er is inmiddels contact geweest met de firma en er zijn andere mogelijkheden aangeboden. Dit hadden wij beter eerst kunnen doen voordat we de platen bestelden. Dank voor de feedback en graag tot een volgende keer. We hebben geluiddempende grijze platen besteld in de hoop dat het niet meer zo hol zou klinken in ons huis. We hebben ze overal onder geplakt, onder de tafels, onder de kasten, maar het helpt helemaal niks. Jammer van de € 85,00. Het was het proberen waard, maar helaas. Bestelling en aflevering helemaal in orde, maar het verwachte succes is uitgebleven.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service. Prijzen zijn nogal pittig. Verwerking van de platen gaat makkelijk.

Heel tevreden, vlotte service

Snelle service en contact

Snelle service en contact

Heel vriendelijk en professioneel geholpen.

Toen thuis bleek dat het geleverde produkt toch niet geschikt was voor mijn situatie en ik de bestelling zelf daags daarna kon terugbrengen in de Meern heb ik vrijblijvende adviezen gekregen over alternatieve oplossingen. Nu wacht ik nog wel op de terugbetaling maar dat zou een week of 2-3 duren.

Correct en snel

De app functie was goede wegwijs in het ruime assortiment

Positief

Goed advies gehad. Bestelling volgende dag al geleverd

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.