goede producten en service TOP

eerste monsters besteld van producten waar ik belangstelling voor had. Deze kwamen snel. Daarna via site nog wat extra informatie gevraagd en werd super geholpen door medewerker. Isolatieplaten voor mijn boot bestel en op afgesproken dag ook netjes afgeleverd. Prima!

Helemaal prima, lekker vlot

Helemaal prima, lekker vlot

Prima service en snelle levering!

Snelle service en vlotte levering!

zeer tevreden

Acoustisch absorptie materiaal besteld en de volgende dag geleverd. Prima spul want het dempt het geluid zeer goed.

Prachtig eindresultaat, heel groot effect op akoestiek!

Het ging weliswaar niet in één keer maar alles is perfect opgelost door Easy Noise Control. Het eindresultaat is prachtig om te zien en heeft een heel groot effect op de akoestiek in de ruimte.

Super en flexibel

Goede uitleg, behulpzaam, flexibel

Goede afterservice

Er ontbrak een haakje en dat werd prima opgelost.

De telefonische uitleg / contact was het meest efficiënt

Binnen 2 dagen het product tegen een nette verstuur prijs in huis

Prima, snel en goed geleverd

gezocht op internet, snel gevonden op duidelijke site. Persoonlijke mail ter bevestiging. Verzoek om factuur met BTW etc is snel opgevolgd en de volgende dag per mail binnen. Levering op tijd.

Prima en snelle levering

Uiteindelijk toch niet voldoende geluidsisolatie, ik zal binnenkort contact opnemen voor professioneel advies

Professioneel advies gekregen, vriendelijk te woord gestaan, uitstekend product

Professioneel bedrijf, kan het iedereen aanraden

Prima service, prachtig product!

Mooi!

Super product en super service!

Er was iets misgelopen tijdens het transport (waar Easy Noise Control niets aan kon doen), maar Easy Noise Control heeft dat heel snel en perfect opgelost.

super service en advies

Via de chat op de website het juiste product kunnen vinden en meer informatie gekregen over het gekozen product. Helemaal mooi dat je de chat via een bestand krijgt opgestuurd om alle informatie nog een keer te kunnen bekijken en de doorgestuurde links weer kan aanklikken.

Prima noppenschuim, maar bij goedkoopste versie loopt noppenstructuur niet evenwijdig aan de randen

Ik heb 12 matten noppenschuim-plus gekocht. De kwaliteit van het schuim en ook de kleeflaag is prima in orde. Enige minpuntje is dat de noppenstructuur niet evenwijdig is aan de randen (het is scheef afgezaagd in de fabriek). Aan te bevelen is om de "premium" versie aan te schaffen als je er een strak uitziende wand mee wilt maken. De premium versie wordt door Easy Noise Control zelf gesneden, de goedkopere "plus" matten kopen ze kant en klaar in.

Snelle levering, zeer goed product

Snelle behandeling van de bestelling, goed verpakt en afgeleverd. Plus zeer goed product waarvan de resultaten meteen merkbaar zijn. Zeer tevreden! Een vlekkeloze koop ervaring voor mij.

Doen wat wordt beloofd

Keurig en tijdig het bestelde product afgeleverd. Zal dit in voorkomende gevallen graag aanbevelen.

goed geregeld

gekregen wat ik heb besteld

Snelle levering en top kwaliteit.

Nette afhandeling en snelle levering

Er was 1 deel vergeten, maar gelukkig direct nagestuurd.

Degelijke service

Toen ik vroeg om advies, kreeg ik zeer snel een heel behulpzaam antwoord. Ook het verzenden ging netjes. Het product blijkt uiteindelijk inderdaad te doen wat ik wilde. Goed advies dus!

Product en service voldoen geheel aan mijn verwachtingen.

Prima en volgens verwachting

Pakket stond keurig klaar. Platen met bij behorende lijm gemonteerd op plafond in de keuken. Werkt perfect!

Dempend

Duidelijke site, met veel informatie. Snelle levering.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.