Ervaring was zeer goed

Werd teruggebeld naar aanleiding van een adviesverzoek. Levering correct op juiste datum, tijd en plaats

prima site, korte levertijd, goede uitleg en orderbevsetiging waarop nog reactie mogelijk is.

Na het aanbrengen van het geluidsabsorberende materiaal bereikte ik niet het beoogde resultaat. Na een kort telefoongesprek direct een afspraak voor een gratis meting en advies op de locatie. De desbetreffende deskundige die ter plaatse kwam was een prettig persoon en zeer meedenkend in de probleemoplossing. Al met al zeer goed geregeld.

Snelle levering, goed verpakt

Zeer snelle levering naar België en zeer goed verpakt!

Achter tegen piano bevestigd

Zij hebben precies de juiste materialen en kennis van de producten en hun toepassing

Een bedrijf met deskundig personeel. Een goed assortiment producten van uitstekende kwaliteit in hun toepassingsgebied. De medewerkers kennen de producten en hun toepassingen en adviseren deskundig. Leveringen zijn zeer snel en betrouwbaar verzorgd. De prijsstelling is marktconform.

Akoestische platen voor thuis studio

Ze ruiken wat vreemd naar verbrand brood als je je neus er tegenaan houd maar daar rook ik niks van eenmaal ingepakt en opgehangen. Geleverd zoals beloofd.

makkelijk geregeld en snel afgewerkt

duidelijke website , snelle afhandeling van de bestelling, handig om via chat extra info te verkrijgen.

Behulpzaam en alles korrekt geleverd complimenten

Alles prima in orde

Snel en helder, goede dempende kwaliteit ontdreuningsmateriaal.

Acoutische ontdreuning voor Volkswagen Transporter wielkasten gebruikt. Goed materiaal. Goede prijs. En vriendelijk personeel bij afhalen in de meern.

Goed product redelijk makkelijk om aan te brengen.

Ik kocht een set van 10 vellen en installeerde het in de deuren, het installeerde al bij al redelijk gemakkelijk voor iemand die dit nog nooit gedaan heeft, de deuren klinken alvast meer solid nu.

gemakkelijk te bestellen en voortreffelijk uitgeleverd

simpel en goede website; gemakkelijke bestelprocedure en snelle en correcte levering

Snelle levering en keurig verpakt!

Goed product

Goed product en service, verzendservice minder

Goed product voor een goede prijs, zou alleen graag een andere verzendservice of transporteur willen (kunnen) kiezen

Top! Snel geregeld

super snelle levering van mijn fireseal! Aanrader!

Punctueel na een goed en zorgvuldig advies

Bestellen, betalen, leveren. Prima geregeld. Uitstekend

snel, vlotte en adequate afhandeling van de bestelling

we hebben gebruikt van ophalen in De Meern, dit ging vriendelijk en heel vlot. meteen geholpen en de bestelling lag klaar. Binnen 2 minuten stond ik met mijn bestelling weer buiten

lekker snel geleverd

Na een miscommunicatie werd ons een verkeerd product geadviseerd. Het resultaat was niet naar onze wens. Toen we dit gemeld hadden kregen we de keuze voor een vervangend product. Daarmee was het tot volle tevredenheid opgelost. Echt een aanrader, zeker wat de producten en de service betreft.

Goed product met bijbehorende goede service

Maatvoering incorrect geleverd waarna de volgende dag de correcte maten werden geleverd. Klasse. Aftersales service. Na plaatsing een duidelijke reductie van motorgeluid waarneembaar.

Prima. Snelle levering.

Prima.

Mooi produkt voor scherpe prijs en snel geleverd.

Perfect!

Snelle afhandeling en levering van de order. Eenvoudige montage met behulp van de heldere instructies. Mooi en functioneel eindresultaat!

goede service, kwaliteit, prijs & snelle bezorging

goede service, kwaliteit, prijs & snelle bezorging.

Snelle levering, goede kwaliteit

Goede kwaliteit materiaal. Duidelijke website. Nog sneller geleverd dan in eerste instantie aangekondigd. Kom zeker terug

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.