Snel & correct geleverd

Mooi product

Ik zocht, vond, bestelde en kreeg het snel en zoals beschreven.

Snelle levering, correct volgens afspraak

Snelle levering Correct volgens afspraak

Zeer ervaren en behulpzaam advies.

Nadat ikzelf een en ander uitgezocht had om advies gevraagd op de chat. Na wat heen en weer gechat te hebben gaf de jongen aan mij door te verwijzen naar een specialist op camper gebied. Deze belde mij 10 min later terug en samen hebben we een oplossing voor mijn acoustische uitdaging bedacht. Inmiddels alles geplakt en klaar voor montage.

Weinig belangstelling voor mijn vraag!

Ik verwachtte wat meer aandachtmaar werd in tweede instantie keurig geholpen

Snel, goed advies, mooi materiaal

uitstekend

snelle levering en goed te volgen met track en trace. Goed verpakt .

Super easy and beautiful result

If you’re not a handy person who can hang a picture on the wall, you may need some a monteur. But I could do it in an hour. The result and quality are amazing!

Ik heb m'n Aeropac SN op zondag besteld en had hem op dinsdagochtend al in huis. Dezelfde dag geïnstalleerd en sindsdien geniet ik van een heerlijke koele spreekcel met genoeg zuurstof. En: fluisterstil!

bezorging prima, kwaliteit minder

Platen gekocht om motor resonantie te verminderen. Dat werkt echter het zelfklevende vermogen is te slecht na een dag lag alles er weer vanaf terwijl ik de ondergrond goed gereiningd had. Alles nog een keer over gedaan met een sterke montagekit. Nu zit het wel. Kortom twee keer dezelfde klus. Zou beter moeten kunnen. Plakken op polyester blijkt achteraf een bekend probleem. Zonder te vragen gecompenseerd voor de kit. Prima service.

Niet geleverd op de afgesproken tijd.

Ik had voor ik mijn bestelling plaatste special contact opgenomen om te controleren of mijn bestelling de volgende dag geleverd werd omdat dit erg belangrijk voor mij was. Ik moest namelijk de volgende dag die klus afmaken. Dit werd door Easy Noise Control bevestigd, dus ik heb mijn bestelling gedaan. De bestelling werd NIET de volgende dag geleverd, daar baalde ik heel erg van. Ik heb dit nog even aan het bedrijf gemeld en de reactie van Easy Noise Control was, sorry onze fout ik dacht dat ze ook op zaterdag bezorgen. Klaar. Kan natuurlijk gebeuren, maar ik vraag niet voor niets na of ze wel de volgende dag leveren. Ik zal daar niet zo snel meer bestellen. Overigens was er niets mis met de geleverde producten.

Duidelijke levering

De voortgang van de bestelling en levering wordt tijdig en duidelijk gecommuniceerd. Prima ervaring.

Product netjes geleverd

product is netjes geleverd. Materialen zien er kwalitatief goed uit. Makkelijk te verwerken.

Werd snel en goed geleverd, zou alleen het product zelf beter verpakken in de doos. Te grote doos voor het product

Nog niet kunnen toepassen

Ik heb nog geen ervaring met uw producten omdat de camper op dit moment nog steeds vaststaat in Marokko en de verwachting is dat dit mogelijk nog tot nov/dec gaat duren. Dus voorlopig kan ik niet beoordelen

Snelle levering! Omdat we waarschijnlijk ander materiaal nodig hebben, het bestelde terug kunnen en netjes geld terugontvangen!

Goed verpakt en geen beschadigingen

Goede uitleg, snelle levering, kwaliteit!

Voor onze camper uit 1980 waren we op zoek naar een manier om het gedreun van de oude diesel wat te dempen. Via dubbellucht.nl raakten we verzeild op de site van Easy Noise Control en inderdaad.. heel gemakkelijk. Goed uitgelegd hoe, met wat en waar demping geplaatst kan worden zodat het weer goed te doen is in de cabine!

Snel geleverd en ziet er goed uit.

Materiaal nog niet gebruik,zal binnenkort gebeuren en verwacht er veel van

Geweldige webwinkel!

Snelle levering, prima producten en prima prijs!

Snel geleverd, netjes verpakt.

Goed product, voor een nette prijs.

Uitstekende producten en service, maar duur

Ik ben erg blij met de producten en de behulpzaamheid van de medewerkers, maar het is wel aan de dure kant.

snel levering

Snel geleverd en gekregen wat besteld is.

Goed product dat zijn werk doet.

Antidreunfolie besteld voor mijn rolluik. Dit dempt de regen goed, waardoor ik geen last meer heb van lawaai in de slaapkamer. Al keek ik wel een beetje vreemd op vanwege de grootte van de doos waarin het product bezorgd werd.

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.