snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en een goede kwaliteit/prijs verhouding

Na het plaatsen van het scherm was mijn echo weg en heb ik en volwaardige kantoor opstelling thuis.

Snelle levering en het materiaal is van hoge kwaliteit. Zeer tevreden!

Attent en professioneel

Aardige mensen

uitstekend

prima materiaal en super snel geleverd

Snel accuraat en goede prijs!

Goede beschrijving in de webshop, snelle verzending en alles tegen een goede prijs

Na ontvangst nog even gemaild met wat vragen (ook voor wat extra spulletjes) werd ik binnen 5 minuten teruggebeld. Alles werd direct in orde gemaakt en binnen 24 uur had ik alles weer binnen.

snelle bezorging

snelle bezorging van de bestelde isolatie. heb nu een heel stille boot na het aanbrengen van de geluidsisolatie. ben heel tevreden

Goed telefonisch advies en snelle levering!

Telefonisch technisch advies gevraagd en er werd onmiddellijk opgenomen en ik krijg het juiste antwoord op mijn vragen.

Snelle levering van bestelde producten

Uitstekende service.

Eerste bestelling snel binnen gekregen. Voor een tweede bestelling gebeld en kreeg hiermee een goede prijs. Bedankt hiervoor.

Gewoon goed

Mijn verwachtingen overtroffen

Telefonische voorlichting van Jeroen voor welk materiaal ik moest kiezen. Dit besteld ,verwerking zeer goed.

Netjes en goed

Prima isolatie materiaal.

Prima service.

Vervangend product aangeboden gekregen. Snel en correct afgehandeld.

goed/snel

Super/snel

Niets op aan te merken

Makkelijk bestellen, vlotte levering en prima product!

snelle levering en netjes verpakt

Pakket eerst niet ontvangen, maar na tussenkost van EASY Noise Control, alles OK.

Pakket eerst niet ontvangen, waardoor ik mijn werk niet heb kunnen uitvoeren... Het probleem lag uiteindelijk niet bij EASY Noise Control, maar bij de vervoersfirma. Na tussenkomst van EASY Noise Control werd het pakket na twee dagen alsnog geleverd. Als compensatie heeft EASY Noise Control mijn volgende bestelling gratis geleverd, een gebaar wat ik ten zeerste op prijs stel... Terloops, de kwaliteit van de geleverde EASYdemp antidreunplaten is fenomenaal goed, echt een wereld van verschil. Het galmgeluid in onze bestelauto's is helemaal verdwenen, en ze rijden nu echt heel stil... Top! Echt een aanrader...

Wat een topspul!

De geluidsdempende platen zijn echt geweldig, dempen de motorkist van mijn boot perfect en laten zich makkelijk verwerken. De bestelling was ook snel geleverd. Echt geweldig materiaal!

Gewoon goed

Snel en correct

Goed product, mooie showroom

Geluidsabsorberend schuim gekocht voor mijn boot. Zelf opgehaald in de Meern. Alles keurig geregeld.

Goed advies

Goed bereikbaar, goed advies, online bestellen en een halfuur later afhalen.

Snelle levering!

Tevreden van de webshop maar iets minder van het persoonlijk contact! Had al eens een tijd geleden 2 mails gestuurd waarop ik tot op heden nog geen antwoord heb ontvangen... Heb dan toch de bestelling geplaatst en het product snel ontvangen!

supersnel

Doen !

Vlotte levering

Gessel 62

3454 MZ De Meern

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.